Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katselin aamulla ikkunasta, kun naapurin venäläisrouva lähti töihin ja kyllä kävi sääliksi ..

Vierailija
11.10.2016 |

ne vaatteet nimittäin ! piikkikorkoiset nilkkurit, ohuen näköinen hame puoleen reiteen, lyhyt takki.. kulkee vieläpä bussilla ja nopein reitti pysäkille vie juurakkoisen ja kivisen kinttupolun läpi!

onko tuo osa kulttuuria, sillä on vaikea uskoa suomalaisen aviomiehen pakottavan vaimoaan lokakuussa ulos puolipukeisena! :O

ja niille jotka haukkuvat naapurikyyläksi: asun ensimmäisessä kerroksessa ja porukkaa ramppaa keittiön ikkunan ohi! aamukahvia hörppiessä näkee väkisinkin ihmisiä, ja usein moikkaillaan lasin läpi....

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kulttuuriin. Ulkonäkö ajaa käytännöllisyyden ohi.

Vierailija
2/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työttömänä on aikaa seurata naapureiden menemisiä ja tulemisia vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ap olla vuorotyössäkin ja olla menossa vasta illaksi töihin. Tai työskennellä kotona.

Vierailija
4/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että mies olisi pakottanut pukeutumaan noin?

Vierailija
5/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ap olla vuorotyössäkin ja olla menossa vasta illaksi töihin. Tai työskennellä kotona.

juu iltavuoroon menen :)

ap

Vierailija
6/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rys-siä ei pidä sääliä ennen kuin palauttavat Krimin Ukrainalle.

Ap:n naapurilla ei ehkä ole valtuuksia Krimin palauttamiseen.

Vierailija
7/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ny vieny sille karvavuoricrocsit ja Kånkenin.

Vierailija
8/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun italialainen tuttava tekee ihan samaa. Mitä varten tarttee yrittää miehiä tuolla tavalla?

Vierailija
9/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu kulttuuriin. Ulkonäkö ajaa käytännöllisyyden ohi.

Ja lisään omaan kommenttiini että toisinaan kadehdin tätä. Noi idän rouvat näyttää aina niin hyvältä, samalla kun itse painan ilman meikkiä ja jossain leggareissa tuolla kun olen vaan niin laiska ja mukavuudenhaluinen. Haluaisin palan tuota naisellisuutta itselleni, mutta se vaivannäkö (ja paleleminen/jalat kipeänä kävely) vaan tuntuu liian hankalalta ja vaivaalloiselta. Hillityt venäläisnaiset ovat todella kauniita, niistä leoparditurkeista ja vesirajahameista en niinkään välitä.

Vierailija
10/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu kulttuuriin. lapsena  minulla oli venäläinen kaveri ja tämän äiti piti turkkia toppahousujen kanssa :D ja koko rappukäytävä lemusi  naisen hajuvedeltä !

Vierailija
11/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset naiset ovat naisellisia. Oma äitini käyttää todella paljon hameita ja mekkoja, mutta myös farkkuja ja on aina ulos lähtiessään viimeisen päälle tällingissä, ellei sitten mene pihatöihin tai lenkille. Korkkarit ovat yleensä hillityllä korolla tai sitten kävelykengät.

Minä taas olen täysin päinvastainen. En yleensä tykkää meikata ja yleensä tykkään pukeutua poikamaisesti, eikä haittaa yhtään vaikka vaatteet vähän sotkeutuvat.

T. Venäläisnaisen tytär

Vierailija
12/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miehenä ihailen venäläisten naisten kauneutta ja panostamista ulkonäköönsä. Kelpais mullekin.

Vierailija
13/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sääliä. Hän tuntee olevansa kaunis ja pieni epämukavuus ei haittaa. Ja ne piikkikorot eivät ole niin kamalat, kun niihin on tottunut ja osaa kävellä.

Vierailija
14/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että mies olisi pakottanut pukeutumaan noin?

Lukutaito hukassa.

Vierailija
15/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks krimiturkki oo joku turkki?

Vierailija
16/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti.

Vierailija
17/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti.

Ei voi kuin ihmetellä sun kaltaisen ääliön järjenjuoksua.

T. Venäläisnaisen tytär

Vierailija
18/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lasin läpi moikkailu on ehkä vaivaannuttavinta ikinä! :D Mulla on kans keittiö niin, että naapurin pihalle näkyy ja aina, kun syön ja jos naapuri tulee pihalle, niin hivuttaudun vaivihkaa niin, ettei tarvi vahingossakaan siitä ikkunan läpi moikkailla ja syödä naapurin seurassa.

Vierailija
19/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sääliä, ap :) Jotkut vaan haluaa pukeutua niin. Minäkin pukeudun niin vaikka olen ihan supisuomalainen! Ymmärrän ihan täysin että se kuuluu heidän kulttuuriin ja siten saa heidät tuntemaan olonsa mukavaksi ja hyväksi. Mäkin joskus pukeuduin crocseihin ja lökäreihin, mutta sit huomasin että se mikä musta itestä tuntuu hyvältä on korkokengät ja näyttävät vaatteet. Sellasta se joillain on. Ja joillain ei oo. Ja kaikille se toisten pukeutuminen pitäis olla ihan ookoo, oli se oma tunne sit mitä vaan.

Vierailija
20/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha ilkeillä. Suomessa on yli 300.000 työtöntä (enemmän kuin Turussa tai Tampereella on asukkaita), eikä työttömyys ole mikään syy halveksia ketään. Vapaita työpaikkoja on muutama kymmenen tuhatta.