Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni (avautuminen)

Vierailija
11.10.2016 |

Olemme pitkään, yli vuoden, yrittäneet mieheni kanssa lasta ja se on vienyt meiltä kaiken läheisyyden. Seksikin on aikataulutettu sen mukaan milloin on otollisinta tulla raskaaksi. Meistä on tullut etäisiä ja seksi on pelkkää suoritusta. Mitään hellyyttä tai läheisyyttä ei ole. Kävi sitten niin, että sorruin pettämään miestäni työkaverini kanssa. Kävimme töihin liittyviä papereita läpi ja asia johti toiseen. Tekisin tämän tekemättömäksi jos vain voisin. Asia painaa minua joka päivä. Eikä tässä vielä edes kaikki, vaan nyt olen raskaana. Onko mitään mahdollisuutta että lapsi on mieheni koska olemme yrittäneet lasta jo vuoden ja lasta ei vaan kuulunut?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole iloinen että olet raskaana. Jos ei ole miehesi niin siitä tarvitse kenenkään koskaan tietää. Ja hyvin voi olla miehesi. Mulla oli vähän samanlainen tilanne ja oli mieheni. Mutta työpapereita lukemassa, sepäs vasta esileikki!

Hyi helvetti mikä nainen olet. Toivottavasti en ikinä törmää tuollaiseen olentoon, ja toivottavasti miehesi saa selville petollisuutesi ja eroaa sinusta.

Vierailija
22/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sä panit sitä työkaveria ilman ehkäisyä? Siis jos on jo vuoden yrittänyt lasta, niin taatusti on muistissa ettei itsellä ole ehkäisyä päällä.

No siksi juuri se ei tullut mieleenikään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa miehet aina vaatia isyystesti ennen kuin suostutte kenenkään lapsen isäksi!

Todellakin näin! Tätä palstaa lukemalla olen oppinut, että se isyystesti pitäisi jokaisen syntymän yhteydessä tehdä. Itseasiassa tämä palsta on tehnyt minusta entistäkin epäluuloisemman, eipä ole tehnyt mieli parisuhteeseen sen jälkeen kun erosin puolitoista vuotta sitten (entinen naisystäväni ei ollut sieltä luotettavimmasta päästä, mutta onneksi meillä ei ole lapsia), enkä kyllä ole harrastanut mitään irtosuhteitakaan. Olisi hirvittävää elättää jonkun toisen miehen lasta tietämättään. M34

Vierailija
24/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kertoa miehelle mutta en pysty! Tiedän kyllä että pitäisi. En vaan halua menettää häntä. Seksi työkaverin kanssa ei merkinnyt mitään eikä tule koskaan toistumaan. Inhoan itseäni tapahtuneen vuoksi. Mieheni ei myöskään tiedä vielä raskaudesta. Ap

Toivottavasti tulee keskenmeno.

Vierailija
25/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, jotta hän saa itse päättää mitä elämällään tekee. Sinä et sitä päätöstä voi tehdä, vaikka kuinka olisi morkkis.

Vierailija
26/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa ja testata dna. Kun kansallinen dna-pankki tulee, jossa kaikkien ihmisten dna:ta säilytetään, paljastuu asia kuitenkin. Parempi lapsenkin kannalta ajateltuna.

Vierailija
27/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kertoisit? Teillähän on oma ydinperhe nyt jota olette halunneet. Ei liene ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun on ulkopuolelta tullut apua sen saamiseen. Jos ahdistaa niin käy puhumassa sellaiselle jolla on vaitiolovelvollisuus esim. seurakunnassa.

Ei varmasti ole tuon petturin mies halunnut toisen miehen lasta elätettäväkseen.

Vierailija
28/28 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä yhdessä?