Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää tekisin lohesta?

Vierailija
11.10.2016 |

Nyt maukkaimmat lapsille maistuvimmat vinkit kehiin. Ja tiedän, tiedän, "Google".. ;) Ohjeita löytyy, mutta mikä on todella suussa sulavaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin oikein kermaisen ja tillisen lohikeiton (NAM), tai sitten perinteisen uunilohen (smetanakuorrutteella). Molemmat rasvaisia ja epäterveellisiä, mutta niin hyviä.

Vierailija
2/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausta lohifilee currylla ja suolalla.  Paista voissa ja laita uuniin loppukypsymään.  Hyvää ja terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattipohjaisen kalakeiton, maistuu meidän lapsille ainakin. Laita juureksien kaveriksi fenkolia, sopii hyvin joukkoon. Tätä tällä viikolla meillä aikuisilla myös eväänä töissä.

Vierailija
4/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ei tykätä currysta, mutta tuo voissa paistaminen ja sitten uuniin, hyvältä kuulostaa.. Onkohan pastaohjeita? Keittoa olemme eilen syöneet, joten ei heti viitsi tehdä.

Vierailija
5/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermainen lohikeitto on ihanaa.

Vierailija
6/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin oikein kermaisen ja tillisen lohikeiton (NAM), tai sitten perinteisen uunilohen (smetanakuorrutteella). Molemmat rasvaisia ja epäterveellisiä, mutta niin hyviä.

Perustele epäterveellisyys.

Vierailija
7/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/263068/venäläinen%20uunilohi/

Tää on kuulemma hyvää. Oon joskus tehnyt, mutta kala-allergisena en itse ole maistanut.

Vierailija
8/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaisin pannulla. Yksinkertaisesti parasta. En ole koskaan ymmärtänyt, että rasvaiselle kalalle (jossa hyvää rasvaa) laitetaan päälle smetanaa (yöks) ja uuniin. Todella ällöttävä ajatuskin.

Paistaessa jää raikkaaksi, sitruunaa ja tuoreita yrttejä päälle, ei vaadi muuta.

Vierailija
9/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kuulemma hyvää. Oon joskus tehnyt, mutta kala-allergisena en itse ole maistanut.

Järkyttävältä kuulostaa, jos loheen sotketaan vielä rasvaista smetanaa ja keinokermaa. Huh huh.

Vierailija
10/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävältä kuulostaa, jos loheen sotketaan vielä rasvaista smetanaa ja keinokermaa. Huh huh.

Smetana onkin ihan ok, mutta en myöskään ymmärrä noita kermakkeita, pilaavat ruuan kuin ruuan.

Vierailija
11/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaisin pannulla, seuraksi salaattia.

Vierailija
12/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se on saanut elää elämisen arvoisen elämän.

Vierailija
13/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lohi itsessään on jo rasvainen kala, niin eihän se nyt sinänsä kaipaisi enää kermaa tai paksua kerrosta smetanaa päälleen.

Vierailija
14/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lohi itsessään on jo rasvainen kala, niin eihän se nyt sinänsä kaipaisi enää kermaa tai paksua kerrosta smetanaa päälleen.

Ei se tee siitä epäterveellistä.

Vierailija
15/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smetana onkin ihan ok, mutta en myöskään ymmärrä noita kermakkeita, pilaavat ruuan kuin ruuan.

No mä käytin kuohukermaa tuohon.

Se linkannut kala-allerginen

Vierailija
16/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ykkösherkkuni tämä ei ole, mutta eivätkös lapset tykkää siitä, että kaikki lautasella erottuu eikä ole mitään outoja mössöjä kuten kastikekekoa, jonka uumenissa on jotain "epäilyttävää"? Eli jos kokkaisin pikkulapselle, paistaisin lohimedaljongit ja antaisin lapsen sekoittaa itse vaikka kermaviiikastikkeen, joka tarjotaan erikseen. Itse tehtyä on kiva maistaa! Lisukkeeksi perunoita, muusia, riisiä, lämpimiä kasviksia tms. 

Vierailija
17/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi pasta on ihanaa samoin uunissa kypsennetty pestolohi. Hunaja-sinappilohi parsakaali kanssa?

Vierailija
18/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä. Päädyin paistamaan pannulla, maustan vähän suolalla ja pippurilla ja ripaus tilliä. Perunamuusia ja salaattia kaveriksi.

Vierailija
19/19 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vinkeistä. Päädyin paistamaan pannulla, maustan vähän suolalla ja pippurilla ja ripaus tilliä. Perunamuusia ja salaattia kaveriksi.

Eli perus? Ja kysyit vinkkiä? 549

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän