Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin talvitakkia 4 tuntia, en löytänyt

Vierailija
11.10.2016 |

Etsin Helsingistä villakangastakkia, enkä löytänyt mitään itselleni sopivaa. 4 tuntia meni aikaa ja sitten luovutin. En mä halua harmaata A-mallista takkia kun olen pieni ja hento. Näytän sellaisessa vanhalle ja säälittävälle.
Mistä lähden etsimään seuraavaksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Pariisista löytää talvitakkia.

Villakangastakin kyllä voi löytää, mutta takvitakkia ei kyllä löydä mistään, muuta kuin untuvatakin.

Villakangastakki silkkivuorilla ei todella ole talvitakki, siellä pitää välissä olla kunnon lämmin vuori, että pakkasilla ulkona tarkenee.

Vierailija
22/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesa nyt on vaan hesa. Ei se ole mikään pariisi tai milano, vaan lähempänä pieksämäkeä.

Ostat vaan sellaisen mustan helly hansenin "purjehdustakin" niinkuin muutkin :D

Uhuu! Mä kun olin ajatellut, että haluan alkaa näyttää tyylikkäälle. Mulla on noita hellyhanseneita jo kaapissa. Tyylikäs villakangastakki puuttuu. Suomessa ei niinku yhtään saa koreilla vaatteilla. Kauniita vaatteita ei varmasti myydä, ettei kukaan vaan haksahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö Zarassa? 

Sieltä löytyy yleensä helmiä :) Kokeile

Vierailija
24/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin netissä näyttää olevan muitakin kun A-linjaisia

http://www.zara.com/fi/en/woman/outerwear/view-all-c733882.html

Vierailija
25/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun kirjoittamalta, tosin oon joka vuosi etsinyt takkia useamman päivän, tai oikeastaan useamman viikon. Pari vuotta etsin kunnes vihdoin viime vuonna löysin täydellisen talvitakin. Ja tänä syksynä ihanan villakangastakin. Jippiiiiiii!

Vierailija
26/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja hento 38-kokoinen nainen kuulostaa mielenkiintoiselta. :D Olen itse kokoa 38, enkä todellakaan pieni ja hento, vaan melko skrode. :>

Vierailija
27/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja hento 38-kokoinen nainen kuulostaa mielenkiintoiselta. :D Olen itse kokoa 38, enkä todellakaan pieni ja hento, vaan melko skrode. :>

En ole ap, mutta olen alle 160cm pituinen ja vaatekokoni on 36-38. Rinnat vaativat tuota 38 kokoa, mutta hihojen ja selän ym. pituudet puhuvat ennemmin koon 36 puolesta. Minua sanotaan siroksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi