Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailu loppui yhtäkkiä, nyt on hyväksikäytetty olo, miten selvitä?

Vierailija
10.10.2016 |

Tapailin erästä tosi viehättävää naista parin kuukauden ajan. Molemmat olimme kiinnostuneita toisistamme ja vakava suhde mielessä. Näimme useita kertoja viikossa, nukuimme öitä yhdessä, harrastimme seksiä, olimme kuin paita ja peppu...kunnes tänään nainen kertoi minulle ettei halua suhdetta kanssani ollenkaan, haluaa olla vain kaverini. Nyt tunnen itseni hyväksikäytetyksi, kun olimme harrastaneet seksiäkin ja nainen oli vielä viikonloppuna nähdessämme varsin innoissaan kanssani... Olin aivan varma, että meistä voisi tulla jotain mutta nainen ilmeisesti käyttikin minua vain hyväkseen. Miten minä selviän tästä? Olen jo poistanut hänen numeronsa ja estänyt somessa yms.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nää asiat on johtaneet siihen, että en enää uskallakaan heittäytyä suhteeseen, vaan esiyän vaan rakastunutta. Olen suhteessa ajatuksella, et ollaanpahan tässä niin pitkään kun kestää. En tiedä olenko nykyisin sitten sellanen pelimies, kun en jätä myöskään yhden kortin varaan asioita.

Vierailija
22/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit paska pano

Vierailija
24/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä oikeasti tapahtunut, vai oliko ketjun tarkoitus osoittaa kuinka erilaisia vastauksia saa jos tämä tapahtuu miehelle kuin jos se tapahtuu naiselle? (Vrt http://www.vauva.fi/keskustelu/2681646/taas-yksi-mies-ilmoitti-ettei-ta…)

Vierailija
25/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä hyväksikäyttö siis seksuaalista?

Ei pelkästään, vaan nainen myös antoi ihan tosissaan ymmärtää, että meistä voisi tulla ihan oikea pari. Olin jo ehtinyt ihastua häneen oikein kunnolla, ja hän vaikutti aivan yhtä ihastuneelta minuuun. Ap

Melkein kaikki seurustelevat sillä ajatuksella, että "meistä voisi tulla ihan oikea pari". Deittailun tarkoitus on nimenomaan selvittää, tuleeko vai eikö. Molemmat lopputulokset ovat ihan valideja. Lupaavatkaan merkit eivät takaa, että parisuhdetta syntyy. Se on kiinni todella monista tekijöistä, joista sinä et voi kontrolloida montaakaan.

Kuulostat nuorelta, tarvitsevalta mieheltä, joka takertuu mielikuvien ihanneversioon ensimmäisestä naisesta, joka osoittaa sinuun kiinnostusta. Ajattelet, että koska olet tosi mukava ja rakastunut, naisellakin on velvollisuus rakastaa sinua ja pysyä kanssasi, tai muuten hän pettää jonkinlaisen sanattoman sopimuksen, jonka olet mielessäsi laatinut.

Mitä nopeammin ymmärrät, miten seurustelu ja parisuhteet toimivat, sitä helpommalla itsesi päästät.

Ei, olen jo yli kolmekymppinen ja aika kokenut parisuhderintamalla. Takana viisi suhdetta ja lukuisia lyhyempiä tapailuja/säätöjä yms enkä ole takertunut mihinkään mielikuvien ihanneversioihin kenestäkään. Olen antanut aika monelle minusta kiinnostuneelle naiselle pakit tässä kun olen parin vuoden sinkkuputken aikana tapaillut naisia. Tämä tapaus oli ensimmäinen pitkään aikaan kenestä kiinnostuin aidosti. Ap

Vierailija
26/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä oikeasti tapahtunut, vai oliko ketjun tarkoitus osoittaa kuinka erilaisia vastauksia saa jos tämä tapahtuu miehelle kuin jos se tapahtuu naiselle? (Vrt http://www.vauva.fi/keskustelu/2681646/taas-yksi-mies-ilmoitti-ettei-ta…)

Tämä tapahtui ihan oikeasti minulle. Tuosta linkittämästäsi ketjusta en tiedä yhtään mitään, en ollut ikinä huomannutkaan sitä täällä tehdessäni tämän ketjun. Ap