Olen ollut 6 vuotta työtön enkä ole hakenut yhtäkään työpaikkaa
Kaikki työkkäristä tulevat kkirjeet heitän suoraa roskiin.kun katkaisevat työnhakuni laitan sen netistä uudestaan voimaan.Olen ollut karenssissa koko 6 vuotta.
Kommentit (33)
no mut hei, jos tolleenkin pärjää niin mikäs siinä. toivottavasti et ole katkera.
Niinhän sitä sanotaan, että hakemalla ei löydä vaan se oikea työpaikka tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa. Tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Millä elät?
Toimeentulotuella ja asumistuella tietysti.Miksi mennä töihin jos elintaso ei nouse?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, että hakemalla ei löydä vaan se oikea työpaikka tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa. Tsemppiä :)
:D
Eihän siinä mitään, jos ei tarvitse tai halua työttömyyskorvausta. Mutta miksi ihmeessä pitää työnhakua voimassa?
Aloittajan tapaisten elämäntapalusmujen vuoksi olisi syytä laittaa sosiaaliturva vastikkeelliseksi ja mahdollisimman nopeasti. Maailmassa kun ei ole ainuttakaan valtiota eikä ainuttakaan kansantaloutta, joka pyörisi siten, että kaikki ihmiset vain laiskottelisivat tekemättä töitä ollenkaan. Se nyt vain on totuus.
Etkö ole syrjäytynyt? Työelämä antaa aika paljon sisältöä elämään, saa sieltä muutakin kuin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työkkäristä tulevat kkirjeet heitän suoraa roskiin.kun katkaisevat työnhakuni laitan sen netistä uudestaan voimaan.Olen ollut karenssissa koko 6 vuotta.
Oikea asenne. Ei pidä alistua porvareiden suurpääoman orjaksi. Olispa itselläkin moista selkärankaa.
Jos olet saanut useamman karenssin, niin toimeentulotuesta leikataan pois 40%. Muuten hyvä tarina.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään, jos ei tarvitse tai halua työttömyyskorvausta. Mutta miksi ihmeessä pitää työnhakua voimassa?
Ihan kiusalla että ne juotuvat lähettelemään lappusiaan sieltä
Vierailija kirjoitti:
Jos olet saanut useamman karenssin, niin toimeentulotuesta leikataan pois 40%. Muuten hyvä tarina.
No eipä vaan ole leikattu
Etkö halua tavoitella itsellesi parempaa elintasoa kuin mitä sinulla nyt on? Eikö elämä tukien varassa ole aika ankeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Millä elät?
Toimeentulotuella ja asumistuella tietysti.Miksi mennä töihin jos elintaso ei nouse?
Mitä sä luulet sen karenssin tarkoittavan?
Asia ok, mutta miksi olet ollenkaan työkkärin asiakkaana? Itse olin aikanaan yli 10 vuotta kotona, enkä käynyt ollenkaan työkkärissä, kun ei ollut aikomusta mennä töihin. Elin siis ihan mieheni rahoilla, en saanut muuta kuin minimiäitiyspäivärahaa ja kotihoidon tukea välillä. Olin kotona monta vuotta ihan ilmankin mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Etkö halua tavoitella itsellesi parempaa elintasoa kuin mitä sinulla nyt on? Eikö elämä tukien varassa ole aika ankeaa?
Ei töistä sen enempää käteen jäänyt joten lopetin.Ja Siihenkin tuhrautui matkoineen 9-10 tuntia per päivä
No onneksi olkoon.