Nuori mies ihastunut muhun?
Pelkään, että yksi huomattavasti itseäni nuorempi mies on ihastunut muhun. Tästä ei ole puhuttu, mutta eleistä ja ilmeistä huomaan ja siitä, että välillä kohtelee tympeästi ja välillä lämpimästi. Se on kummallista, koska emme kuitenkaan ole kovin läheisiä. Sain äsken kuulla, että hän on jättänyt tyttöystävänsä. Kerran pyysi minua kahville, mutta vetosin perhekiireisiin. Tämä on niin outo tilanne, kun en oikeastaan voi kuvitella hänen olevan minuun ihastunut, iän ja muidenkin syiden perusteella, mutta kuitenkin se tunne tulee aika usein, että hän voisi olla ihastunut. Nyt en enää osaa olla normaalisti itsekään hänen seurassa, vaan olen jotenkin jännittynyt. Olen jo 39-vuotias ja perheellinenkin ja hän huomattavasti nuorempi. En itse ole mielestäni yhtään flirttaillut tms. En ole mikään puuma.
Kommentit (14)
Tai sitten se haluaisi vaan seksiä.
Luultavasti on ihastunut. Jos et tunne samoin, pyri hoitamaan tilanne hienotunteisesti.
Ei naisen tarvitse olla mikään puuma, jos ihastuu nuorempaan. Joskus vaan käy niin.
Haluaa nussia sua kun olet helpon maineessa. Paineiden purku siis mielessä pojulla.
Aiotko antaa sille?????????????????
avaa rintavokoa ja seuraa tilannetta, katse kertoo paljon. Nuori mies ei voi vastustaa tissejä ja usein enemmän uneksii tissien nuolemisesta kuin itse aktista. Vähän sama kuin emosta erotettu hirvivasa tai ketunpoikanen.
Ja mies asuu varsinais-Suomessa vai kuinka?
Turhaa sitä pesää säästelee. Anna palaa! peli poikki!
Se vaan haluaa helppoa naista... Helppoa piparia..
onko ap itse ihastunut vastaavasti häneen?
Oletko havainnut hänen siittimensä olevan kovettunut?
Käyttäjä2756 kirjoitti:
avaa rintavokoa ja seuraa tilannetta, katse kertoo paljon. Nuori mies ei voi vastustaa tissejä ja usein enemmän uneksii tissien nuolemisesta kuin itse aktista. Vähän sama kuin emosta erotettu hirvivasa tai ketunpoikanen.
Ei näistä pienistä imettäneistä rinnoista kukaan uneksi. Ehkä olen vain tulkinnut väärin tilannetta, ehkä ei ole mitään ihastumista. Mutta jotenkin olen itse nykyään vaivautunut hänen seurassa. En tiedä, mistä johtuu.
Minä ihastun aina itseäni vanhempiin naisiin.
Ehkä sä vetoat siihen jollain muulla tasolla. Voi olla, että haluaisi vaikka avautua sulle jostain ongelmastaan ja pitää sua viisaana ja luotettavana naisena, toisin kuin ehkä ikäisiään.