Soteli-esivalintakoe
Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.
Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?
Kommentit (839)
Onko täällä yhtään sosionomiksi hakeneita? Etenkin pk-seudulle. Kiinnostaisi teidän pistemäärät niin voi varautua tuleeko sitä kutsua vai ei.
Itselle pisteitä tuli 47,5 ja hakenut olen Helsinkiin metropoliaan ja Tikkurilaan Laureaan sosionomiksi siis.
65,1 pistettä, joka on 1,3 pistettä enemmän kuin itse laskin. Onkohan ne siis korjanneet sen yhden virheen, mikä siellä oli?
On varmaan, koska mäkin sain 1.3 p enemmän kuin laskin. 69.9
52,7 pistettä :-/ Mielestäni kyllä sain vähän enemmän. En vissiin osaa laskea :-D Kätilö- ja terveydenhuoltotyöhön hain. Viime vuonna meni näköjään ihan himpun verran paremmin ja kutsu pääsykokeisiin tuli. Katsotaan, miten nyt käy...
Oikein muistin vastaukseni, kun tiistaina laskeskelin. Eli 60,5 tuli. Toivotaan, että riittää röntgenhoitajalinjalle:)
Vierailija kirjoitti:
52,7 pistettä :-/ Mielestäni kyllä sain vähän enemmän. En vissiin osaa laskea :-D Kätilö- ja terveydenhuoltotyöhön hain. Viime vuonna meni näköjään ihan himpun verran paremmin ja kutsu pääsykokeisiin tuli. Katsotaan, miten nyt käy...
..niin ja siis Metropoliaan hain.
38,5 LOL. Kaikki enkun ja äikän tehtävät meni oikein, suurin osa matikastakin, mutta aineisto-osio päin helvettiä kun en jaksanut lukea materiaaleja.
Hain sairaanhoitajaksi Metropoliaan, Diakiin, Tikkurilan Laureaan ja Hyvinkään Laureaan. Pääseeköhän 42 pisteellä mihinkään kokeeseen...
Vierailija kirjoitti:
65,1 pistettä, joka on 1,3 pistettä enemmän kuin itse laskin. Onkohan ne siis korjanneet sen yhden virheen, mikä siellä oli?
Kävin nyt tarkistamassa asian ja ei ole korjattu sitä kaikkein räikeintä virhettä, vaan jonkun toisen kysymyksen kaikki vastausvaihtoehdot on muutettu oikeiksi.
Millonhan lie kutsut kokeisiin tulee jos on tullakseen. Todella rassaavaa tämä epätietoisuudessa vellominen
Vierailija kirjoitti:
Hain sairaanhoitajaksi Metropoliaan, Diakiin, Tikkurilan Laureaan ja Hyvinkään Laureaan. Pääseeköhän 42 pisteellä mihinkään kokeeseen...
Jos kevääseen vertaa, niin aika hilkulla taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäälle oli keväällä raja 63.9 ja Tikkurilaan 69.7. Pidetään peukkuja, että pääsisit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäälle oli keväällä raja 63.9 ja Tikkurilaan 69.7. Pidetään peukkuja, että pääsisit!
Olettaen, että Hyvinkäällä alin ja, että olisi esim. tuo 63.9, niin se vaatisi 60% oikein, nyt sait 52.5% :( Mutta eipä sitä tiedä, jos nyt syksyn haussa matalemmat pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Millonhan lie kutsut kokeisiin tulee jos on tullakseen. Todella rassaavaa tämä epätietoisuudessa vellominen
samaa mietin ja jännitän. keväällä ne tuli kai samoihin aikoihin pisteiden kanssa, mut sillon tosin viivästyki noi pisteitten laskenta.
Vierailija kirjoitti:
38,5 LOL. Kaikki enkun ja äikän tehtävät meni oikein, suurin osa matikastakin, mutta aineisto-osio päin helvettiä kun en jaksanut lukea materiaaleja.
Samst pisteet ja homma mulla. En lukenut aineistoa kun vähän huvikseni hain.
Laitoin palautetta siitä potilaat->asiakkaat kysymyksestä ja vastauksena tuli
"Koetta valmistelleen ryhmän kokouksessa (14.10.2016) vastausvaihtoehtojen uudelleenarvioinnin tuloksena todettiin, että perusteltua muutostarvetta kysymyksen 33 julkaistuihin oikeisiin vastauksiin ei ole."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vähän epätoivoista taitaa olla. Keväällä uusi yritys, jos nyt ei nappaa... Mutta harmittaahan se, jos nyt ei pääse kokeisiin saakka. Taas puoli vuotta lisää odottelua.
T: 349
349: Harmittaa varmasti, muta eipä toisaalta ole takuuta sisäänmenosta mullakaan vaikka esivalinnasta menen läpi. Ärsyttäisi kyllä kitkutella taas puoli vuotta ja panostaa siihen kuivaan materiaaliin taas kymmeniä tunteja.
Mä sain 60 pistettä eli pääsen varmaan valintakokeeseen. Oon hakenut sosionomilinjalle monimuotona.
Miten valintakokeeseen voi valmistautua?
Aika erikoista! Ilmeisesti joku bugi? Tsemppiä, kerro miten kävi.