Isoäiti täyttää 80v. Mitä ostaisin lahjaksi? VINKKEJÄ :)
Olen vähävarainen joten mihinkään suuriin juttuihin ei ole varaa. Haluaisin jotain ostaa ihan vain ajatuksen vuoksi. Kyseessä perusterve, kotona asuva virkeä ihminen. Mietin kukkaa, korttia tai jotain pientä suklaajuttua.
Mitä ostaisin? :)
Kommentit (19)
Makeaa viiniä, esimerkiksi madeiraa tai portia.
Vierailija kirjoitti:
Leivo jotain itse?
Idea on teoriassa hyvä, totuus on että mä en ole hyvä leipomaan. Muutoin olisin varmaan niin tehnytkin. Joku itsetehty olis varmasti kivempi lahja :) -ap
Lahjakortti, joka oikeuttaa hänen kaikkien ikkunoidensa pesuun j a suorittajana sinä
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kovin alkoholipitoisia? En juo viiniä niin olen tietämätön -ap
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä, tai sitten joku marjaisa likööri.
Tai joku nätti huonekasvi, ilahduttaa pidempään kuin perus kukkapuska. Kortti nyt kannattaa joka tapauksessa tehdä/ostaa.
Älkää ostako mitään.
Viekää hänet jonnekin pois könnäämästä sisätiloissa, esimerkiksi ulos syksyä ihmettelemään , kahvilaan ihmisvilinää katselemaan, jne.. Yksi päivä yhdessäoloa ja elämyksiä. Ihana lahja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kovin alkoholipitoisia? En juo viiniä niin olen tietämätön -ap
Kyllä ne alkossa osaavat neuvoa :)
Vie hänet teatteriin tai taidenäyttelyyn tai klassisen musiikin konserttiin ja tarjoa siellä kahvilassa kakkukahvit!
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti, joka oikeuttaa hänen kaikkien ikkunoidensa pesuun j a suorittajana sinä
Tämä oli hauska :) itsetehdyt lahjakortit ovat ainakin uniikkeja yleensä. -ap
Vie mummi kahville ja pullalle tai syömään omaan piikkiisi.
Kukkapuskan sijaan kannattaa viedä isoäiti vaikka lounaalle tai leivoskahveille tai elokuviin tai konserttiin tai teatteriin tai...
Vie mummo esim. jalkahoitoon tai manikyyriin ja lähde itse kaveriksi.
Hae sille oma mehmetti vokista niin kuin sillä toisellakin mummulla.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako mitään.
Viekää hänet jonnekin pois könnäämästä sisätiloissa, esimerkiksi ulos syksyä ihmettelemään , kahvilaan ihmisvilinää katselemaan, jne.. Yksi päivä yhdessäoloa ja elämyksiä. Ihana lahja!
Hän on todella aktiivinen ja käy ulkona yksin/läheisten kanssa päivittäin, joten se sinänsä ei ole huolenaihe :) yhdessäoloa on kyllä luvassa kun mennään hänen luokseen kahvittelemaan. Kahvi ja pullatarjoilu on siis jo lukkoon lyöty. Tuo ajatus on kyllä kaunis varsinkin sellaiselle joka ei omin avuin paljon ulkona pääse käymään.
Vielä kun sen "hyvän" lahjan keksis! :D -ap
Kukka on ihana lahja, ruukkukukka mieluumin, eikä tarte olla kallis. Sant pauliat ovat kaunita ja edullisia. Annansilmäbegoniat ovat nyt myynnissä ja orkideat, niitä on monenlaisia ja kukinto voi kestää kuukausia. Tee itse kortti tai osta perinteinen postikortin näköinen kortti. Ne kaksiosaiset ovat kalliita, eikä useinkaan edes sen hienompia.
Ehdotan myös tuota kukkaa joka kestää kauemmin. Nehän voivat elää vuosikymmeniäkin parhaassa tapauksessa. Sellainen lahjaruusu kuihtuu viikossa joten se ei ole niin kiva.
Leivo jotain itse?