Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskeluvinkkejä (kauppatieteiden) pääsykokeisiin!

Vierailija
10.10.2016 |

Eli tosiaan kohta julkaistaan kauppatieteiden pääsykoemateriaalit ja tänä vuonna haluaisin aloittaa lukemaan niihin ajoissa mutta pikkuhiljaa, etten kyllästy. Nyt tarvittaisiin siis opiskeluvinkkejä pääsykokeisiin lukemiseen: mitkä tavat olet kokenut hyödyllisiksi? Tiedätkö jotain erikoisempia ja hauskempia keinoja, kuin vain lukeminen ja muistiinpanot? Miten säilyttää motivaatio? Muita vinkkejä?

Kiitos vastanneille! :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
22/25 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin kauppikseen kirjoitusten jälkeen, enkä kovinkaan motivoituneesti. Luin kirjat kahteen kertaan, en tehnyt muistiinpanoja enkä mitään harjoituksia. Olin valmistautunut pitämään välivuoden... Kuinka ollakaan, pääsin kuitenkin sisään, olisin päässyt jopa Aaltoon pelkillä pääsykoepisteillä. Menin kuitenkin toiseen yliopistoon, joka oli ykkösvaihtoehtoni. Mielestäni huomattavasti pääsykokeen laskuosioissa auttoi se, että lukion pitkä matematiikka oli tuoreessa muistissa. Uskoisin, että jos hakisin nyt monta vuotta lukion jälkeen, pitäisi kerrata paljon enemmän, kun nyt kaikki on jo unohtunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luin kauppikseen kirjoitusten jälkeen, enkä kovinkaan motivoituneesti. Luin kirjat kahteen kertaan, en tehnyt muistiinpanoja enkä mitään harjoituksia. Olin valmistautunut pitämään välivuoden... Kuinka ollakaan, pääsin kuitenkin sisään, olisin päässyt jopa Aaltoon pelkillä pääsykoepisteillä. Menin kuitenkin toiseen yliopistoon, joka oli ykkösvaihtoehtoni. Mielestäni huomattavasti pääsykokeen laskuosioissa auttoi se, että lukion pitkä matematiikka oli tuoreessa muistissa. Uskoisin, että jos hakisin nyt monta vuotta lukion jälkeen, pitäisi kerrata paljon enemmän, kun nyt kaikki on jo unohtunut...

No huh!:D taidat olla niitä joilla kaikki jää päähän ihan pelkästään lukemalla, minulle ei ole harmikseni suotu tuollaista kykyä.. :D tuntuu että kun luen, jään vaan junnaamaan johonkin yhteen lauseeseen ymmärtämättä sitä... Lukihäiriötäkään minulla ei kuitenkaan kuulemma ole.

Vierailija
24/25 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
25/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up