Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei osaa seksikäytöstä.

Vierailija
10.10.2016 |

Itse olen erittäin tarkka että itse ja vuode on puhdas. Esi ja jälkilämmittelyyn käytetään vähintään 30-50minuuttia. Itse asia suoritetaan niin että molemmat nauttivat ja hikoilu yms ei ole liiallista. Käyn myös jälkisuihkussa ja siistin vuoteen. Miesystävälle tämä on uutta ja outoa. Hän tekee kaiken lähes juuri päinvastoin. Hänen mielestään tapan himon vaikka juuri itse teen kaikkeni sen eteen. Pukeudun myös naismaisiin vaatteisiin. Tunnen itseni ehkä loukatuksi :(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on siivousintoilija ja hänen mukaansa seksiä ei voi harrastaa esim. Sohvalla tai autossa, kun sitten tarvitsisi jo höyrypesurin siivoamiseen.

Noh, on se sohvaan jo ratkennut.

Vierailija
42/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko sänkyelämällä ja vuodeasioilla seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sais hikoilla, niin meillä ei kyllä harrastettaisi sitten seksiä ollenkaan. Kyllä mulle tuppaa varsinkin ratsastushommissa hikeä puskemaan. Mies hikoilee aina kun paukuttaa oikein kunnolla, ikää kun jo on lähes 50 v, niin akti saattaa kestää aika paljon pidempään kuin sen 5 min, varsinkin jos seksiä on ollut tavallista useammin.

Ei kai esileikin tarvi aina kestää noin kauan? Koko hommaanhan menee niin kauan aikaa, etteihän sitä iltaisin ehtisi paljon muuta puuhastellakaan. Joskus voi tietty leikkiä montakin tuntia, joskus puoli tuntia ja joskus voi käydä aikalailla suoraan asiaan, riippuu ihan mielentilasta. Kyllä meilläkin yleensä lakanat suoristellaan seksin jälkeen, tai lähinnä oiotaan petarit, kun tahtovat leikin tiimellyksessä tippua melkein lattialle, eihän siinä sitten voi nukkua. Lakanat vaihdetaan kyllä meilläkin viikottain ja tarpeen vaatiessa useamminkin. Ennen seksiä käydään pesulla, jos on tarvetta, eli jos suihkussa käynnistä on useita tunteja. En minä ainakaan halua imeä pissanhajuista penistä. Jälkeenpäin ei yleensä käydä, aamulla ehtii. Seksin jälkeen ollaan kyllä aina lähekkäin, usein kyllä mies nukahtaa melko nopeasti, mutta ei haittaa, sehän kertoo vaan siitä, on rentoutunut nautinnon jälkeen.

Vierailija
44/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava letju!

Totta. On niin puhdasta, että joka paikka loistaa :)

Vierailija
45/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Mä olen nimittäin itse oikea hygienianatsi, eikä kukaan meikäläisistä olisi noin avuton! 😃

Lakanat toki vaihdetaan kerran viikkoon, mutta se saa riittää. Meillä ihan oikeilla hygienianatseilla on pussilakanoissa napit, jottei pääse peitto lakanan sisältä karkuun ja likaantumaan. 😛 Ja aluslakana on taatusti myös jollain konstilla varmasti kiinni, ettei tarvitse sänkyä välillä kunnostaa.

Oikeana hygienianatsina meillä harrastetaan seksiä kondomin kanssa, hyhhyh en ala mitään limoja vaihtamaan. 😂 Peräpää käydään pesemässä ennen touhuja ja itse jälkeenkin. Minulla on aina seksin jälkeen hyytävä pissihätä, joten jälkimmäinen on vähän pakko. Suihkussa normi-ihmiset käy muutenkin päivittäin, kyllä se riittää.

Terveisin tosielämän siisteysintoilija

Vierailija
46/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa intohimoiselta. Mulle kyllä kelpaa seksi vaellusreissullakin, jolloin suihkua ei nähdä sen enempää kuin lakanoitakaan. Hiki tulee varmasti ja hauskaa on ;) ja babywipet arvossaan.

Vierailija
47/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kyllä paha että toinen kääntää selkänsä... 😞 Siitä voi kyllä sanoa että mukavampi olis olla kainalossa..

Vierailija
48/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä paha että toinen kääntää selkänsä... 😞 Siitä voi kyllä sanoa että mukavampi olis olla kainalossa..

Ihmisiä on erilaisia, mä en itse naisena tykkää seksin jälkeen jäädä kainaloimaan. Läheisyyttä on muutoin paljon, mutta seksin jälkeen on kuuma, väsyttää eikä jaksa enää kyhnyttää iho ihoa vasten.

Vierailija
49/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hikoilee välillä aivan sairaan paljon öisin (lääkärin mukaan olisi voitu laittaa tutkimuksiinkin tuosta). Sattumalta huomattiin että vehnä ainakin aiheuttaa miehelle tuota hikoilua ja muitakin oireita joten ei sitten syö sitä muuta kuin ravintolassa, juhlissa jne missä ei jaksa vältellä. Itsellä maitotuotteet puolestaan aiheuttaa hikoilua.

Eli siinä mielessä ymmärrän apn kommentit tuosta että tietty ruokavalio vähentää hikoilua. Mutta ei meillä kyllä seksielämään vaikuta tuo hikoilu pätkääkään. Karseeta olisi varoa ettei tässä nyt hikoile liikaa. Ja miettiä mikä on liikaa jne. kyllä silloin on muut asiat mielessä. Eikä koskaan kyllä vältellä ruoka-aineita seksin takia.

Vierailija
50/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on erilaisia, mä en itse naisena tykkää seksin jälkeen jäädä kainaloimaan. Läheisyyttä on muutoin paljon, mutta seksin jälkeen on kuuma, väsyttää eikä jaksa enää kyhnyttää iho ihoa vasten.

Ok... Niinpähän meitä on erilaisia sitten.

Ps. Ihana sana tuo "kainaloida", pakko ottaa käyttöön!

Vierailija
51/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, ja multa lähtee hyvin saaneena suunnilleen taju eli käännän romanttisesti selkäni ja alan kuorsaamaan....onneksi miestä ei häiritse.

Vierailija
52/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella harrastavasi seksiä keittiönpöydällä?

Täytyyhän sun olla jotenki aikatauluttanut seksi, jotta tiedät minä päivänä juoda vähemmän vettä.