Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei osaa seksikäytöstä.

Vierailija
10.10.2016 |

Itse olen erittäin tarkka että itse ja vuode on puhdas. Esi ja jälkilämmittelyyn käytetään vähintään 30-50minuuttia. Itse asia suoritetaan niin että molemmat nauttivat ja hikoilu yms ei ole liiallista. Käyn myös jälkisuihkussa ja siistin vuoteen. Miesystävälle tämä on uutta ja outoa. Hän tekee kaiken lähes juuri päinvastoin. Hänen mielestään tapan himon vaikka juuri itse teen kaikkeni sen eteen. Pukeudun myös naismaisiin vaatteisiin. Tunnen itseni ehkä loukatuksi :(

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään vaihda lakanoita mutta suoristaan yms elleivät ole tahmoiset. Edellinen liitto hajosi kun mieheni petti minua eikä asiassa ollut mitään tekemistä vuodeasioiden kanssa. Hän vain rakastui toiseen. Hikoilua voi välttää myös muutenkin kuin pidättymällä hukkumiselta esim syömällä oikeita ruoka-aineita ennen seksiä ja juomalla vettä.

*reps'

Seksipäivät merkitty kalenteriin, että osaa kyseisenä päivänä syödä oikeita ruokia ja juoda riittävän määrän vettä. :D

Vierailija
22/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset rivot ja siveettömät aloitukset tulisi tehdä seksi-osioon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puhtaus friikki. Myönnän. Edellisessä liitossa tämä sujui miehen kanssa ihan hyvin. Hänkin kävi pesulla ja oli miellyttävä kun seksi hoidettiin ilman kiirettä. En tietenkään kellottanut aikoja vaan laskin ne jälkikäteen käytetystä ajasta. Jälkilämmittely on läheisyyttä ilman ajatusta uudesta seksistä.

Sinulla on ongelma. Tuo pakkomielle puhtauteen ja aikojen laskeminen on pakkomielle yrittää hallita kaikkea, joka kumpuaa jostakin mielenterveyttä rasittavasta ongelmasta. Sinuna ottaisin asiasta selvää, käy vaikka aluksi lukemassa pakko-oireisista häiriöstä, persoonahäiriöistä ja yleisimmistä diagnooseista mielenterveyden puolelta. Sitten varaa aika lääkärille, jos et itse pysty tiedostaen ongelmasi opettelemaan pikkuhiljaa eroon noista tavoista.

Vierailija
24/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
25/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään vaihda lakanoita mutta suoristaan yms elleivät ole tahmoiset. Edellinen liitto hajosi kun mieheni petti minua eikä asiassa ollut mitään tekemistä vuodeasioiden kanssa. Hän vain rakastui toiseen. Hikoilua voi välttää myös muutenkin kuin pidättymällä hukkumiselta esim syömällä oikeita ruoka-aineita ennen seksiä ja juomalla vettä.

Saisinko saman suomeksi?

Vierailija
26/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaisi, jos ei olisi selvä sairauden merkki. Ap, sulla on pakko-oireita ja pakkoajatuksia. Hae apua.

Vierailija
27/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin höperöitä ees olemassa😀

Selvä provohan tämä on.

Vierailija
28/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerseksiä?

Vierailija
29/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakautuuko esi ja jälkilämmittelyyn varattu 30-50min tasan vai onko jompikumpi lämmittelyistä pitempi? Jos jollain kerralla menee yliajalle tai jää vajaaksi niin otetaanko se huomioon seuraavalla kerralla? Paljonko itse yhdyntään on varattu aikaa?

Vierailija
30/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko -oire jos pitää puhtaudesta ja siisteydestä? Ehkä olen sitten tyhmä mutten ainakaan haise eikä kotini ole likainen. Enkä minä joka kerta laske niitä aikoja joskus vain huomaan kellosta miten kauan meni. Lisäksi pidän terveellisestä ruuasta aina ja juon paljon vettä en vain sinä päivänä. En muuten lainkaan määritä päivää jolloin tarvitsemme sänkyelämää ja mies voi tehdä myös aloitteen. Nykyinen miesystäväni ei taas katso suihkussa käyntiä tarpeelliseksi ja kääntää selän kun asia hoidettu. Se ei tunnu kivalle :(

Vierailija
31/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..tirsk...ei mitään tekemistä vuodeasioiden kanssa...tirsk....

Mitähän mahtavat olla nämä oikeat ruoka-aineet, jotka estävät hikoilun? Piditkö oikein kuulustelun ex-miehellesi että mitä sä olet syönyt, että et hikoile sitten, kun aikataulun mukaan päästään naimaan?

...mä ulvon jo naurusta....

Vierailija
32/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko -oire jos pitää puhtaudesta ja siisteydestä? Ehkä olen sitten tyhmä mutten ainakaan haise eikä kotini ole likainen. Enkä minä joka kerta laske niitä aikoja joskus vain huomaan kellosta miten kauan meni. Lisäksi pidän terveellisestä ruuasta aina ja juon paljon vettä en vain sinä päivänä. En muuten lainkaan määritä päivää jolloin tarvitsemme sänkyelämää ja mies voi tehdä myös aloitteen. Nykyinen miesystäväni ei taas katso suihkussa käyntiä tarpeelliseksi ja kääntää selän kun asia hoidettu. Se ei tunnu kivalle :(

Siisteys pakkomielteenä on yleinen pakko-oire. Kuinka usein peset käsiä? Pyyhitkö ravintolassa aterimet ennen syömistä? Miltä susta tuntuisi, jos tiskipöydälle kaatuisi kahvit ja et ehdi siivota niitä ennen töihin lähtöä, pyöriikö sotku mielessä työpäivän aikana?

Ja sivuhuomiona, jokainen saa päättää itse peseytyykö puuhiensa jälkeen vai ei.

Vierailija
33/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa jos tänne kirjoittelisi mies puolisostaan:

Vaimoni ei suostu peseytymään seksin jälkeen vaan menee suoraan nukkumaan! Vaimoni ei ymmärrä että lakanat tulee vaihtaa ennen seksiä ja petivaatteet viikata jälkeenpäin. Vaimo hikoilee myös liikaa sängyssä, olen yrittänyt saada hänet noudattamaan ruokavaliota hikoilun vähentämiseksi, mutta se ei tunnu toimivan, mitä teen??!

Vierailija
34/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei nouse hissi ullakolle saakka. Käytöksesi ei ole normaalia.

Vierailija
35/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava letju!

Vierailija
36/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali-ihminen ei hikoile hitaasta lantionliikkeestä. Täytyy olla todella huonokuntoinen, jos siitä puuskuttaa hikimärkänä.

Vierailija
37/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies oppii jossain vaihessa sun tavoille. Mulla oli joskus miesystävä, joka kiitti aina seksin jälkeen. Siis sanoi ihan "kiitos". Joskus oli sitten pakko sanoa, että lopeta se kiittely, se on outoa.

Vierailija
38/52 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisteys pakkomielteenä on yleinen pakko-oire. Kuinka usein peset käsiä? Pyyhitkö ravintolassa aterimet ennen syömistä? Miltä susta tuntuisi, jos tiskipöydälle kaatuisi kahvit ja et ehdi siivota niitä ennen töihin lähtöä, pyöriikö sotku mielessä työpäivän aikana?

Pesen kädet kaupasta tms tullessa ja wc käynnin jälkeen sekä aloittaessa ruoan laiton. En käy syömässä ravintolassa ja pyyhin aina sotkuni heti. Onko todella niin että siisteydestä ei voi olla ylpeä? Onhan puhtaaseen vuoteeseen aina mukavampi sujahtahtaa kuin epäsiistiin. Ja mitä harvemmin siivoaa ja esim vaihtaa lakanoita sitä likaisempia ne on. Tyynyliinan vaihdan vähintään kerran viikossa. Teillä muilla varmaan vehje pyyhitään ikkunaverhoon ja lähdetään tupakanpolttoon parvekkeelle?

Vierailija
39/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali-ihminen ei hikoile hitaasta lantionliikkeestä. Täytyy olla todella huonokuntoinen, jos siitä puuskuttaa hikimärkänä.

No ei varmasti jos teillä seksi tarkoittaa hidasta liikettä viitisen minuuttia. 

Vierailija
40/52 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen kädet kaupasta tms tullessa ja wc käynnin jälkeen sekä aloittaessa ruoan laiton. En käy syömässä ravintolassa ja pyyhin aina sotkuni heti. Onko todella niin että siisteydestä ei voi olla ylpeä? Onhan puhtaaseen vuoteeseen aina mukavampi sujahtahtaa kuin epäsiistiin. Ja mitä harvemmin siivoaa ja esim vaihtaa lakanoita sitä likaisempia ne on. Tyynyliinan vaihdan vähintään kerran viikossa. Teillä muilla varmaan vehje pyyhitään ikkunaverhoon ja lähdetään tupakanpolttoon parvekkeelle?

Saa olla ylpeä mutta menee yli jos toisen hikoamistakin vahdataan.