Miesystävä ei osaa seksikäytöstä.
Itse olen erittäin tarkka että itse ja vuode on puhdas. Esi ja jälkilämmittelyyn käytetään vähintään 30-50minuuttia. Itse asia suoritetaan niin että molemmat nauttivat ja hikoilu yms ei ole liiallista. Käyn myös jälkisuihkussa ja siistin vuoteen. Miesystävälle tämä on uutta ja outoa. Hän tekee kaiken lähes juuri päinvastoin. Hänen mielestään tapan himon vaikka juuri itse teen kaikkeni sen eteen. Pukeudun myös naismaisiin vaatteisiin. Tunnen itseni ehkä loukatuksi :(
Kommentit (52)
Aikataulutettu seksi jossa ei saa hikoilla liikaa. Kuulostaa ihanalta.
Hohhoijaa, taidankin katselle televisiota sivusilmällä, että ei käy aika pitkäksi. Mimmilläkin näyttää olevan niin paljon muuta puuhaa siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni halut...
Sama!
Tollasta on varmaankin kaksi kertaa vuodessa?
Useemmin ei tollaseen kykene?
Kuvittelin ap:ta hinkkaamassa ensin itseään suihkussa valtavilla harjoilla, vaihtamassa lakanat, ja sitten kelloon ajastin, että "kultaseni, nyt voit käyttää 30 minuuttia lämmittelyyn ennen varsinaista sukupuoliyhdyntää". Missään muualla ei saa panna kuin sängyssä...
ookkonä tosissas.....tirsk....
Ohis, mutta en ole kuullut ennen "jälkilämmittelyistä", mitä se on?
Itse naisena suosin seksin jälkeen sitä, että melko pian lähden siitä mieheni vierestä pissalla ja pesulle (näin säästyy tehokkaasti mahdollisilta virtsatietulehduksilta).
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin tarkka että itse ja vuode on puhdas. Esi ja jälkilämmittelyyn käytetään vähintään 30-50minuuttia. Itse asia suoritetaan niin että molemmat nauttivat ja hikoilu yms ei ole liiallista. Käyn myös jälkisuihkussa ja siistin vuoteen. Miesystävälle tämä on uutta ja outoa. Hän tekee kaiken lähes juuri päinvastoin. Hänen mielestään tapan himon vaikka juuri itse teen kaikkeni sen eteen. Pukeudun myös naismaisiin vaatteisiin. Tunnen itseni ehkä loukatuksi :(
Olen nainen (bi) enkä tosiaankaan haluaisi sänkyyn kaltaisesi naisen kanssa. "Itse asia suoritetaan niin että molemmat nauttivat ja hikoilu yms ei ole liiallista." WTF? Puhut seksistä kuin se olisi joku urheilusuoritus yhdistettynä standardoituihin toimintapoihin esim. hygienian suhteen. Kyllä fiilis lopahtaisi, kun toinen huomauttaisi kesken seksin (HUOM! Ei "asian"), että hikoilen epäsopivasti.
Sori ap. En osaa ilmaista asiaa nätimmin.
Saako lukea lehtiä sen 30-50 minuutin aikana niin kuin hammaslääkärin odotushuoneessa?
Minuakin kiinnostaa jälkilämmittelyt:D Mitä ihmettä? Ja tuo lakanoiden vaihto joka kerta... Oletko varma, ettei sinulla ole ongelma siisteyden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon oppaan saa tilattua?
Kuulostaa niin tylsältä, että voisi tilata lapsille. Tappaisi kaiken mielenkiinnon aihetta kohtaan.
Onko noin höperöitä ees olemassa😀
Olen puhtaus friikki. Myönnän. Edellisessä liitossa tämä sujui miehen kanssa ihan hyvin. Hänkin kävi pesulla ja oli miellyttävä kun seksi hoidettiin ilman kiirettä. En tietenkään kellottanut aikoja vaan laskin ne jälkikäteen käytetystä ajasta. Jälkilämmittely on läheisyyttä ilman ajatusta uudesta seksistä.
Onko ap:lla munakello joka kilahtaa kun esileikkiä on harjoitettu riittävän pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Olen puhtaus friikki. Myönnän. Edellisessä liitossa tämä sujui miehen kanssa ihan hyvin. Hänkin kävi pesulla ja oli miellyttävä kun seksi hoidettiin ilman kiirettä. En tietenkään kellottanut aikoja vaan laskin ne jälkikäteen käytetystä ajasta. Jälkilämmittely on läheisyyttä ilman ajatusta uudesta seksistä.
Miksi et ole enää tuon miehen kanssa jos kerran hommat sujui? Alkoi vaan yhtäkkiä kyllästyttää? No enpä oikeastaan ihmettele.
Siis ennen seksia suihkussa ja suihkun jälkeen, lakanat vaihtoon ja hikoilu kielletty? No huhhei.
En tietenkään vaihda lakanoita mutta suoristaan yms elleivät ole tahmoiset. Edellinen liitto hajosi kun mieheni petti minua eikä asiassa ollut mitään tekemistä vuodeasioiden kanssa. Hän vain rakastui toiseen. Hikoilua voi välttää myös muutenkin kuin pidättymällä hukkumiselta esim syömällä oikeita ruoka-aineita ennen seksiä ja juomalla vettä.
Tapat himon. Miehesi on oikeassa.
Nyt meni halut...