Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asemilla löntystelijät!

Vierailija
10.10.2016 |

Voitteko siirtyä rullaportaissa oikealle puolelle, olla seisomatta tiellä, tekemättä äkkipysähdyksiä aikataulua tuijotellen ja muutenkin liikkua niinkuin ihmiset joilla on olevinaan edes syytä käyttää julkisia. Joudun teidän takianne lisäämään työmatkaan päivittäin pari minuuttia aikaa, koska olette tiellä ja ohittamisenne vie aikaa. Kiitos!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ne on ihmiset murheet.

Liukuportaissa seison oikealla, aina. Mutta kävelyvauhtiini muiden kiire ei vaikuta pätkääkään. Jos takana tuleva ei osaa mennä ohi, niin kävelkööt sitten takana. 

Vierailija
42/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä oli auton omistamista käsittellyt ketju, jossa pääkaupunkiseudulla asuvat hehkuttivat, että julkinen liikenne kulkee jatkuvasti niin, ettei aikatauluilla ole väliä. Niin mitä sillä parilla minuutilla sitten on väliä?

Ei kyllä kuulosta hääppöiseltä, jos kieli vyön alla ja muita edestä pois tuuppien pitää ravata asemilla.

Kyllähän ne kulkeekin, mutta ärsyttää se silti jos toinen poistuu bussista ja jää yhtäkkiä vain seisomaan eteen. Ei tätä jatkuvasti tapahdu siinä määrin, että se häiritsisi, mutta aina välillä näitä tapahtuu ja siinä ärsyttää pääosin se ihmisten piittaamattomuus, eikä se, että tuo pysähtely oikeasti haittaisi menojani merkittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että täällä puhutaan mamuista ja ihmettelin kun aloitus on ollut niin kauan eikä ole poistettu...

Vierailija
44/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat löntystelijöiden haukkuvat varmaan ihastelevat samaan aikaan miten asemilla notkuva eksoottisempi sakki joka ei liiku mihinkään, paitsi hyvännäköisten perseiden perään, on parasta ikinä Suomessa.

Vierailija
45/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten sun tarvii lähteä himassa 20 minuuttia aikaisemmin jos aikaisempi juna/bussi/mikälie lähtee silloin, tai vaikka 50 minuuttia aikaisemmin. En minä tiedä sun bussiaikatauluja.

Ratko itse ongelmasi äläkä mäkätä muille.

On tosiaan parempi ratkoa ongelmat itse kuin kysyä sinulta, siitä voinemme olla samaa mieltä.

Vierailija
46/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien ja hitainen pitäisi liikkua öisin jotta eivät häiritse muiden elämää.

Vierailija
47/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että matkailu avartaa. Ja se on aivan totta.

Itse lähdin nuorena Lontooseen opiskelemaan ja opin siellä liikkumaan tungoksessa ruuhka-aikana. Tietysti opin paljon muutakin 😉

Mutta eipä ole sen reissun jälkeen mitkään Helsingin pikku-ruuhkat ärsyttäneet.

Muutenkin se reissu löysäsi pipoa kivasti.

Ulkomailla matkailu saattaa tosiaan avartaa uusiin ulottuvuuksiin.

Vierailija
48/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat löntystelijöiden haukkuvat varmaan ihastelevat samaan aikaan miten asemilla notkuva eksoottisempi sakki joka ei liiku mihinkään, paitsi hyvännäköisten perseiden perään, on parasta ikinä Suomessa.

Aloittaja on rajakki, että tiedoksi vain. Siitä aiheesta en jaksa edes aloittaa kun on niin puhkikaluttu juttu. Ap.

Vierailija
49/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut ulkomailla ja silti olen tätä mieltä, uskomatonta mutta totta. Enkä siis ole menossa joogatunnille vaan töihin. Anböliiväbyl jet tryy. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi