Miksi ihmiset käyttävät koruja?
Miksi toiset ihmiset haluavat "koristaa" itseään? Se on vain ja ainoastaan typerän näköistä ja turhaa.
Kommentit (8)
Mielipideasioita. Minusta korut ovat kauniita ja käytänkin lähes aina sormuksia, kaulakorua ja korvakoruja. Moniin koruihin liittyy lisäksi tunnearvoa tai jokin muksvs muisto, jonka koru tuo mieleen arjen keskellä.
Sormus nimettömässä.
Kertoo ulkopuolisille, että tässä ollaan naimisiin päästy ja jos yhtään koruja tuntee niin tietää ettei mikään tyhjätasku tämä aviopuoliso.
Kauniit korut kuuluvat minulla laittautumiseen, siihen, kun kyseessä on jotain muuta kuin tavallista arkea. Arkisin on omat kellot ja hillityt korut.
Lisäksi haluan arvostaa ja käyttää lahjaksi saamiani koruja.
Itse en ostele blingblingejä krääsäkaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiset ihmiset haluavat "koristaa" itseään? Se on vain ja ainoastaan typerän näköistä ja turhaa.
Koska haluavat.
Ihmisellä on tainnut olla halu koristella itseään koko historiansa ajan.
Rannekello on hyödyllinen ja tyylikäs.
Mä en käytä koruja, en tarvii. Tatuointini puhuvat puolestaan.
Mun korvakorut on muisto Italianmatkalta. Joka kerta kun käännän päätäni, ne helähtävät vienosti ja muistuttavat siitä että mulla on muutakin elämää kun arki.
Ja ikää on sen verran, että näytän muutenkin typerältä, vaikka tekisin ulkomuodolleni mitä. Että yhdet korut ei tässä konkurssissa tunnu.