Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asemilla löntystelijät!

Vierailija
10.10.2016 |

Voitteko siirtyä rullaportaissa oikealle puolelle, olla seisomatta tiellä, tekemättä äkkipysähdyksiä aikataulua tuijotellen ja muutenkin liikkua niinkuin ihmiset joilla on olevinaan edes syytä käyttää julkisia. Joudun teidän takianne lisäämään työmatkaan päivittäin pari minuuttia aikaa, koska olette tiellä ja ohittamisenne vie aikaa. Kiitos!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen voisi lisätä sen, että jos löntystelijät ette kykene jatkamaan reipasta kävelyä kulkuneuvosta poistuttuanne, niin älkää tunkeko sieltä ensimmäisenä ulos ja jääkö löntystämään muiden tielle. Joko kävelette reippaasti eteenpäin tai sitten poistutte kulkuneuvosta viimeisenä ja jäätte rauhassa löntystelemään sinne muiden perään. Kiitos.

Vierailija
2/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse ja pese hampaat samaan aikaan, niin säästät sen kaksi minuuttia päivässä.

Minä olen tehnyt näin jo viisi vuotta joka aamu ja ilta ja olen säästänyt yhteensä viisi päivää.

Ihmettelen vain, että kuka helvetti ne säästöt on vienyt, kun minulla on sama päivämäärä kuin muillakin, vaikka pitäisi olla vasta 5.10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoissa, kun lähtee liikkeelle niin on aikaa löntystellä. Vihaan sitä muka kiirettä, että tulen jatkossakin lähtemään riittävän ajoissa.

Jaxuhaleja<3

Vierailija
4/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoissa, kun lähtee liikkeelle niin on aikaa löntystellä. Vihaan sitä muka kiirettä, että tulen jatkossakin lähtemään riittävän ajoissa.

Jaxuhaleja<3

Sinulla ei ole kiire<>muilla ei ole kiire.

Eli joku liikuta sitä hidasta persettäsi vauhdilla tai siirrä se syrjään toisten tieltä, kiitos.

Vierailija
5/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet vanhus, liikuntarajoitteinen ja huonokuntoinen, ole ystävällinen, äläkä kulje aivan keskellä kulkuväylää niin ettei ohi pääse kunnolla oikealta eikä vasemmalta!

Vierailija
6/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olet vanhus, liikuntarajoitteinen ja huonokuntoinen, ole ystävällinen, äläkä kulje aivan keskellä kulkuväylää niin ettei ohi pääse kunnolla oikealta eikä vasemmalta!

Ja jos olet liikkeellä useamman ihmisen kanssa, älkää tukkiko koko kulkuväylää kävellessänne älkääkä jääkö pitämään torikokousta keskelle kulkuväylää. Jos olet yksin liikkeellä ja tapaat tuttuja, älkää jääkö pitämään torikokousta keskelle kulkuväylää vaan siirtykää sivuun. Kiitos.

Vierailija
7/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalta kauppaan: jos olet ns. ruuhka-aikaan ruokakaupassa, älä anna mukanasi olevan pikkulapsen työntää omia kärryjä kaupassa äläkä lyki häntä ympäriinsä autokärryssä. Ensimmäisessä tapauksessa lapsi toikkaroi sinne tänne, ei yhtään katso mihin törmäilee kärryillään, sekä jää jumittamaan keskelle kulkuväylää ja löntystelee. Ja sitten alkaa parkua kun jää isompien kärryjen alle tehtyään äkkipysäyksen kulkuväylälle ja takana olevan kärryt kopsauttaa kumoon. Jälkimmäisessä tapauksessa autokärry tukkii kulkuväylän, se on aivan liian isokokoinen ruuhka-aikaan sinne käytäville. Kiitos.

Vierailija
8/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaanko teillä on kiire, vai mihin? Kompit kakkoselle 😂

Vierailija
9/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhaleja<3

Sinulla ei ole kiire<>muilla ei ole kiire.

Eli joku liikuta sitä hidasta persettäsi vauhdilla tai siirrä se syrjään toisten tieltä, kiitos.

Ja kun sulla on kiire niin kaikkien on hylättävä sun ajatusten tahtiin.

Tiedän että edessä hidastelevat oudosti liikkuvat aiheuttavat ärtymystä. Ärsyttävät ne minuakin, mutta heihin täytyy vaan tottua jos haluaa liikkua siellä missä on paljon ihmisiä. Muussa tapauksessa kannattaa muuttaa korpeen. Siellä saa liikkua tasan niin ripeästi kuin itse haluaa.

Tai sitten voi käydä hakemassa siedätyshoitoa jostain oikeasti isosta kaupungista.

Vierailija
10/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten olen ihan samaa mieltä tilan antamisesta kiireellisemmille, mutta jos toisella on paha liikuntarajoite tai monia vanhuuden tuomia ongelmia, niin tervejalkaisen pitää joustaa.

Vierailija
11/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems, part 34987593845 :D

Vierailija
12/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Parempi että tämä porukka kulkee reunoja pitkin. Päästäänpähän niistä eroon kun horjahtelevat autojen alle tippuvat junaraiteille.

Vierailija
13/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt näin jo viisi vuotta joka aamu ja ilta ja olen säästänyt yhteensä viisi päivää.

Ihmettelen vain, että kuka helvetti ne säästöt on vienyt, kun minulla on sama päivämäärä kuin muillakin, vaikka pitäisi olla vasta 5.10.

En kuse ja pese hampaitani Pasilan asemalla kun ole vaihtamassa junaa.

Vierailija
14/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös suotavaa ettei kukaan alkaisi kokoustaa tai ihmetellä maisemia juuri siinä kohdassa jossa rullaportaat loppuu. Prkl.

Vierailija
15/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät, että joka päivä törmäät näihin ärsyttäviin löntystelijöihin, jotka ovat tielläsi, miksi et lähde sitä kahta minuuttia aiemmin ja säästä omia hermojasi? Kiire on usein itse tehtyä.

Vierailija
16/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tiedät, että joka päivä törmäät näihin ärsyttäviin löntystelijöihin, jotka ovat tielläsi, miksi et lähde sitä kahta minuuttia aiemmin ja säästä omia hermojasi? Kiire on usein itse tehtyä.

Ok, nyt sain puuttuvat viestit näkyviin, junanvaihto siis. Vaihtoaika on ehkä turhan täpärä, entä jos menisit aiemmalla? Itse pitkää matkaa (>100 km) päivittäin kulkevana en uskaltaisi jättää vaihtoa kovin täpärälle, talvi on tulossa (winter is coming) ja vr on mitä on eli arvaamaton :/ jo nyt.

Vierailija
17/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku mitä ongelmia ihmisillä on.

Suomessa ei ole missään pahoja tungoksia ja silti jotkut jaksaa valittaa ettei pääse etenemään riittävän vauhdikkaasti.

Japanilainen ystäväni ylistää Suomea siitä että täällä on niin rauhallista eikä kiirettä näy missään. Hän asuu tällä hetkellä Helsingissä.

Vierailija
18/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni harvoin on kiire mutta minulla on aika rivakka kävelytahti. Vihaan ostoskeskuksissa kun ihmiset kävelee järkyttävän hitaasti vallaten koko käytävän, sitten ihan oma lajinsa ovat nämä äidit rattaineen jotka kulkevat toisen mammakaverinsa kanssa ripirinnan ja lapset riehuu sivuilla.. Yritäppä siinä sitten ohi, pahin on jost tulevat vastaan niin saat vielä mulkaisut kaupan päälle kun tunget ohi!?

Vierailija
19/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuse ja pese hampaitani Pasilan asemalla kun ole vaihtamassa junaa.

Miten se on muiden ihmisten vika jos sinä et osaa suunnitella aikatauluasi sopivaksi?

Kuinka syvälle sinne omaan napaan voikaan kaivautua?

Suunnittele kulkemisesi siten että otat huomioon ruuhka-ajat. Ihan vaan vinkkinä voin sanoa että liikkumiseen kannattaa varata silloin enemmän aikaa kun tietää liikkeellä olevan muitakin ihmisiä.

Vierailija
20/49 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne löntystelijät ärsyttävät, mutta yleensä kun sanoo sori tai anteeksi, pääsee ihan hyvin ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi