Mahdutko vielä lukioaikaiseen farkkukokoosi?
Kommentit (45)
Joo, todellakin mahdun. Mä olin lukiossa hoppareiden kulta-aikana, joten mun farkut oli isot. Todellakin mahtuisi vielä. :D
Mutta mahtuisi ne normaalin kokoisetkin. En ole muuttunut vartaloltani mitenkään 20 vuodessa. Tissit vain raskauksien jälkeen alkanut roikkua.
Kyllä. Tuumakoko on 26-27. Myös lukiossa päällä olleet pillifarkut mahtuvat edelleen. Ikää on 28v.
En mahdu😀. Kaksi raskautta ja ikää 50. Miksi ihmeessä edes pitäisi mahtua? Vartalo nyt vain muuttuu iän myötä, vaikka niitä kiloja ei edes tulisi hirveästi lisää.
Vaikea kuvitella, että kaikki plösähtäneet viitsisivät tällaisiin ketjuihin tulla vastaamaan, että "Joo, olen lihonut 20 kiloa enkä mahdu vanhoihin vaatteisiini". Todellisen tilanteen voi jokainen käydä tarkistamassa katukuvasta. Sen sijaan luontaisesti hoikat tai urheilulliset tai laihtuneet vastaa mielellään.
Sama pätee muihinkin kyselyihin: sellaisiin vastataan, jossa itse loistetaan edullisessa valossa. Tuleeko tämä nyt kenellekään yllätyksenä, oikeasti?
Hyvin mahdun, olen säilyttänyt yhdet nuoruusvuosien farkut. Eri asia on sitten, että en enää viitsisi pitää 70-luvun tiukkoja ja jäykkiä farkkuja.