Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdutko vielä lukioaikaiseen farkkukokoosi?

Vierailija
09.10.2016 |

Helposti :D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdun, olen säilyttänyt yhdet nuoruusvuosien farkut. Eri asia on sitten, että en enää viitsisi pitää 70-luvun tiukkoja ja jäykkiä farkkuja.

Vierailija
42/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakin mahdun. Mä olin lukiossa hoppareiden kulta-aikana, joten mun farkut oli isot. Todellakin mahtuisi vielä. :D

Mutta mahtuisi ne normaalin kokoisetkin. En ole muuttunut vartaloltani mitenkään 20 vuodessa. Tissit vain raskauksien jälkeen alkanut roikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuumakoko on 26-27. Myös lukiossa päällä olleet pillifarkut mahtuvat edelleen. Ikää on 28v.

Vierailija
44/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahdu😀. Kaksi raskautta ja ikää 50. Miksi ihmeessä edes pitäisi mahtua? Vartalo nyt vain muuttuu iän myötä, vaikka niitä kiloja ei edes tulisi hirveästi lisää.

Vierailija
45/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kaikki plösähtäneet viitsisivät tällaisiin ketjuihin tulla vastaamaan, että "Joo, olen lihonut 20 kiloa enkä mahdu vanhoihin vaatteisiini". Todellisen tilanteen voi jokainen käydä tarkistamassa katukuvasta. Sen sijaan luontaisesti hoikat tai urheilulliset tai laihtuneet vastaa mielellään.

Sama pätee muihinkin kyselyihin: sellaisiin vastataan, jossa itse loistetaan edullisessa valossa. Tuleeko  tämä nyt kenellekään yllätyksenä, oikeasti?