Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdutko vielä lukioaikaiseen farkkukokoosi?

Vierailija
09.10.2016 |

Helposti :D

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen oletus, että kaikki ovat olleet 1. lukiossa ja 2. hoikempia silloin kuin nykyään. No vastaan kuitenkin, että en mahtuisi. Hoikka olin kyllä aina ja vasta muutama vuosi sitten on alkanut tulemaan painoa. Vaatekoko kasvanut yhdellä numerolla. Tosin farkutkin lörpsähtävät käytössä ja joskus joutuu käyttämään vyötä.

Vierailija
22/45 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mahdun. Mutta välillä en mahdu. Paino 49 juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahtuisi. Painoa ei ole tullut lisää (nyt 50 kg), mutta raskauksien myötä lantio on muuttanut muotoaan.

Vierailija
24/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärin asiakkaana olen vuosien saatossa tullut olleeksi paljonkin,mutta  ikinä en ole edes kuullutkaan että hänen työvälineistöönsä kuuluisi jotain kudoksen ompeluun tarkoitettua lankaa neuloineen ja epäilen vahvasti ,ettei sellaista olisi siellä suun sisäpuolella mahdollista liikuttaakaan,saati ommella... Eli taidammepa taas olla hurjan av:trollin parissa.

(Tällä kertaa tosin: ei ihan  niin 'loppuun asti  ajatellun') Suukirurgiset toimenpiteetkin ,kuten (esim. keinojuurten laitto implanttia varten) tekee toinen (ei hammas-)  lääkäri ensin.

Vierailija
25/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärin asiakkaana olen vuosien saatossa tullut olleeksi paljonkin,mutta  ikinä en ole edes kuullutkaan että hänen työvälineistöönsä kuuluisi jotain kudoksen ompeluun tarkoitettua lankaa neuloineen ja epäilen vahvasti ,ettei sellaista olisi siellä suun sisäpuolella mahdollista liikuttaakaan,saati ommella... Eli taidammepa taas olla hurjan av:trollin parissa.

(Tällä kertaa tosin: ei ihan  niin 'loppuun asti  ajatellun') Suukirurgiset toimenpiteetkin ,kuten (esim. keinojuurten laitto implanttia varten) tekee toinen (ei hammas-)  lääkäri ensin.

Sorry,muut keskustelijat,väärä ketju.

Tämä kommentti  minun oli kyllä  tarkoitus postata siihen ketjuun jossa joku kertoi hammaslääkärin ommelleen potilaansa ikenen tämän poskeen kiinni.

Koneeni postauksessa vähän temppuili,joten tässä sitä sitten ollaan. Pahoitteluni,siis,sen johdosta.

Vierailija
26/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vielä tallessa kaksi paria lukiossa käyttämiäni farkkuja ja molemmat sopivat vielä ylle. Toiset kokoa S ja toiset "27. Painan 8 kiloa enemmän nyt kuin silloin noin 12 vuotta sitten.

Vierailija
27/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu. Onkin yhdet farkut sieltä ja sopivat on. Painan kylläkin noin 6-7 kiloa enemmän kuin silloin - mutta nyt harrastan paljon liikuntaa, silloin täysin sohvaperuna.

Vierailija
28/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröstä olisivat kyllä  liian pienet, silloin oli kauhean korkeavyötäröiset farkut muotia ja olin melko hoikka silloin. Nyt en paina kovin paljon enempää mutta vartalomalli ei ole enää teinin.

Vierailija
29/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti helpostikin, kun muistelee, miten leveitä farkut silloin ysärillä oli... Ainoitakaan farkkuja en vain ole säästänyt. Sen sijaan pari mekkoa vielä löytyy ja niin mahdun ihan helposti. Kiloja on vuosien mittaan tullut jokunen lisää, mutta reippaasti alle 10 kuitenkin. 

Vierailija
30/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen koko on yhtä numeroa pienempi. Silloin painoin kolme kiloa vähemmän, mutta olin löysemmässä kunnossa.

Vierailija
31/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin naamiaisiin vanhoja vaatteitani ja löysin lukiossa käyttämäni levikset. Menivät muuten jalkaa mutta olivat tosi matalaa lantiomallia ja nappi ei mennyt lähellekkään kiinni. Eli lantio on levenny viidessätoistavuodessa ihan hirveesti vaikka reisien ja vatsan ympärysmitta ei ole muuttunut. Kamalaa!

32/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahdu, olen raskaana.

Vierailija
33/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun hyvin 30v. vanhaan tuumakokoon 28, S, 36. Olen nyt jopa hoikempi kuin tuolloin.

Vierailija
34/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on hoikkia keski-ikäisiä paljon täällä av:lla. Kummallista. Kun olen katsellut työkavereita, kavereitani ja sukuani, niin paljon yleisempää on se, että naiset lihoo tyttövuosistaan sen 10 kiloa vähintään keski-ikään mennessä. Minäkin olen 10kg painavampi kuin lukioiässä. ja housujen numero oli 28 ja nyt 32?

Vierailija
35/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ne 10+ kiloa lihoneet viitsia vastailla :D

Vierailija
36/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mahdu yli 30v vanhoihin vaatteisiin 😂

Vierailija
37/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt luokioaikoina farkkuja enkä käytä vieläkään. Paino on alempi kuin silloin.

Vierailija
38/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun vielä kuudennen luokan vaatteisiini käytin silloin xxs/xs vaatteita, kuten nykyäänkin. Olen 163cm ja 47kg.

Vierailija
39/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon abi lukios et 😀 en kyl mahu farkkuihi joit käytin ekan vuon 😊

Vierailija
40/45 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahdu, koska lantion ympärys kasvoi 10 senttiä 18v -> 25v. Ei rasvaa kuitenkaan, vaan luuston kehitystä.