Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, peppureikää ei tarvitse välttämättä valkaista, mutta karvat, ne karvat..

Vierailija
09.10.2016 |

On hyvä poistaa reiän ympäristöstä! Todella vastenmielistä kun takaapäin pannessa näkyy soma pikku peppureikä jota voisi vaikka hieman nuolaista, mutta sen ympärillä saattaa sojottaa tulitikkuaskin pituisia karvoja, hrrrr!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla aavistustakaan, kuinka vaikeeta ne on sheivata? Kokeilepa joskus. Parhaani yritän, mutta useimmiten jää muutama karva sekä peppu haavoille...

Veetillä tms. onnistuu. Pitää vaan varoa, että itse peppureiälle ei vahingossakaan mene ainetta eikä ylitä kerrottua aineen vaikutusaikaa.

Vierailija
22/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä voit itte ajella ne kumppanin perskarvat ni saat mieluisen tuloksen aikaseksi. ite kun on aika vaikeeta nähä että jäikö sinne jotain karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tää vaalennusjuttu on? mitä sillä vaalennetaan? sitä reikää vai? eikai se kellään ole tumma? paitsi niillä joilla on tumma iho muutenkin. 

Vierailija
24/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta valkaisua tarvitse. Karvatvaan pois.

Vierailija
25/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tää vaalennusjuttu on? mitä sillä vaalennetaan? sitä reikää vai? eikai se kellään ole tumma? paitsi niillä joilla on tumma iho muutenkin. 

Vaalennetaan persreiän ympäriltä tummaa pigmenttiä. Reikää ja reiän ympärystää. On yllättävän tumma monilla vaaleaihoisillakin. Joillain taas ihan vaalea. Vaalennuksen voi tehdä itse vaalennusvoiteella, tai käydä ammattilaisella. Suosittelen jos tykkää peppujutuista. :)

Vierailija
26/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen peppujuttujen ystävä, mutta mielestäni persereiän valkaisu on aika sekopäistä ja turhaa touhua. Sen reiän ympäryksen kuuluukin olla tumma, se on kaunis sellaisenaan. T:mies 

Vierailija
27/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen peppujuttujen ystävä, mutta mielestäni persereiän valkaisu on aika sekopäistä ja turhaa touhua. Sen reiän ympäryksen kuuluukin olla tumma, se on kaunis sellaisenaan. T:mies 

Ei ole. Näyttää rusottavalta ja likaiselta.

Vierailija
28/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalennetaan persreiän ympäriltä tummaa pigmenttiä. Reikää ja reiän ympärystää. On yllättävän tumma monilla vaaleaihoisillakin. Joillain taas ihan vaalea. Vaalennuksen voi tehdä itse vaalennusvoiteella, tai käydä ammattilaisella. Suosittelen jos tykkää peppujutuista. :)

tykkään kyllä peppujutuista mut mun reikä on kyllä ihan normaalin värinen. 

Vierailija
29/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun toista haluaa, niin persreijän värillä ei ole väliä.

Siisti ja puhdas tietty pitää olla.

Vierailija
30/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neiti toi 19 M38

Vierailija
31/57 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika neiti toi 19 M38

Tai ei vain pidä karvaperseistä.

Vierailija
32/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun toista haluaa, niin persreijän värillä ei ole väliä.

Siisti ja puhdas tietty pitää olla.

Sillä on väliä siihen että kuinka paljon toista himoitsee.

Vierailija
33/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä persereikää pitäisi nuolla? Hyiss.... T. N33

Vierailija
34/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä persereikää pitäisi nuolla? Hyiss.... T. N33

Jos se on puhdas, niin miksi ei jos molemmat siitä nauttii?  Voisin nuolla naisen reikää vaikken nauttisikaan, jos hän pyytää. 

Vierailija
35/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkaan ei yllätä, että suurin osa palstamammoista on karvaperseitä. Vähän niinkuin sopii tyyliin.

Vierailija
36/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kompromissi? Jos valkaisisi koko holen karvoineen päivineen? Soma untuvadonitsi, eikös kiinnostaisi?

😍

Vierailija
37/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/zsanett_tormay_09293/8232/…

Tässä on mun mielestä todella nätti peppureikä, ei liian ryppyinen, lisäksi vaaleanpunainen väri tärkeä juttu ja tietty karvaton <3

Vierailija
38/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli orastava panosuhde erään 52v naisen kanssa. Todella timmi ja upea.

Pari kertaa peuhattiin ja teki selväksi, että anaaliakin haluaa.

En mahda mitään, mutta piti lopettaa kahteen kertaan se suhde. Eka kerta oli järkytys ja toisen kerran yritin vielä väkisin nauttia. Ei vaan pystyny.

Kauhea pehko alapäässä ja perskarvat. Muuten sheivattu. Sääret jne..

Muuten olisi ollut todella kiihkeä, avoin, kokeileva. Täydellinen panosuhteeseen.

M38

Et osannu sitte kommunikoida toiveistasi?

Vierailija
39/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaista takaluukkua on mukava lipaista, ihanasti kutittaa kieltä ja maistuu ihanan aromikas paska myös seassa! :)

Vierailija
40/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sheivaa ne?! :o pari kertaa erehtynyt sen tekemään ja hyi olkoon sitä kutinaa kun kasvaa takasin!

Sokeroimalla, pitäs taas vaan se alottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi