Naiset, peppureikää ei tarvitse välttämättä valkaista, mutta karvat, ne karvat..
On hyvä poistaa reiän ympäristöstä! Todella vastenmielistä kun takaapäin pannessa näkyy soma pikku peppureikä jota voisi vaikka hieman nuolaista, mutta sen ympärillä saattaa sojottaa tulitikkuaskin pituisia karvoja, hrrrr!
Kommentit (57)
sä voit itte ajella ne kumppanin perskarvat ni saat mieluisen tuloksen aikaseksi. ite kun on aika vaikeeta nähä että jäikö sinne jotain karvoja.
Siis mikä juttu tää vaalennusjuttu on? mitä sillä vaalennetaan? sitä reikää vai? eikai se kellään ole tumma? paitsi niillä joilla on tumma iho muutenkin.
Ei minusta valkaisua tarvitse. Karvatvaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu tää vaalennusjuttu on? mitä sillä vaalennetaan? sitä reikää vai? eikai se kellään ole tumma? paitsi niillä joilla on tumma iho muutenkin.
Vaalennetaan persreiän ympäriltä tummaa pigmenttiä. Reikää ja reiän ympärystää. On yllättävän tumma monilla vaaleaihoisillakin. Joillain taas ihan vaalea. Vaalennuksen voi tehdä itse vaalennusvoiteella, tai käydä ammattilaisella. Suosittelen jos tykkää peppujutuista. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen peppujuttujen ystävä, mutta mielestäni persereiän valkaisu on aika sekopäistä ja turhaa touhua. Sen reiän ympäryksen kuuluukin olla tumma, se on kaunis sellaisenaan. T:mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen peppujuttujen ystävä, mutta mielestäni persereiän valkaisu on aika sekopäistä ja turhaa touhua. Sen reiän ympäryksen kuuluukin olla tumma, se on kaunis sellaisenaan. T:mies
Ei ole. Näyttää rusottavalta ja likaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalennetaan persreiän ympäriltä tummaa pigmenttiä. Reikää ja reiän ympärystää. On yllättävän tumma monilla vaaleaihoisillakin. Joillain taas ihan vaalea. Vaalennuksen voi tehdä itse vaalennusvoiteella, tai käydä ammattilaisella. Suosittelen jos tykkää peppujutuista. :)
tykkään kyllä peppujutuista mut mun reikä on kyllä ihan normaalin värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun toista haluaa, niin persreijän värillä ei ole väliä.
Siisti ja puhdas tietty pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Aika neiti toi 19 M38
Tai ei vain pidä karvaperseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun toista haluaa, niin persreijän värillä ei ole väliä.
Siisti ja puhdas tietty pitää olla.
Sillä on väliä siihen että kuinka paljon toista himoitsee.
Miksi helvetissä persereikää pitäisi nuolla? Hyiss.... T. N33
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä persereikää pitäisi nuolla? Hyiss.... T. N33
Jos se on puhdas, niin miksi ei jos molemmat siitä nauttii? Voisin nuolla naisen reikää vaikken nauttisikaan, jos hän pyytää.
Jotenkaan ei yllätä, että suurin osa palstamammoista on karvaperseitä. Vähän niinkuin sopii tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kompromissi? Jos valkaisisi koko holen karvoineen päivineen? Soma untuvadonitsi, eikös kiinnostaisi?
😍
http://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/zsanett_tormay_09293/8232/…
Tässä on mun mielestä todella nätti peppureikä, ei liian ryppyinen, lisäksi vaaleanpunainen väri tärkeä juttu ja tietty karvaton <3
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli orastava panosuhde erään 52v naisen kanssa. Todella timmi ja upea.
Pari kertaa peuhattiin ja teki selväksi, että anaaliakin haluaa.
En mahda mitään, mutta piti lopettaa kahteen kertaan se suhde. Eka kerta oli järkytys ja toisen kerran yritin vielä väkisin nauttia. Ei vaan pystyny.
Kauhea pehko alapäässä ja perskarvat. Muuten sheivattu. Sääret jne..Muuten olisi ollut todella kiihkeä, avoin, kokeileva. Täydellinen panosuhteeseen.
M38
Et osannu sitte kommunikoida toiveistasi?
Karvaista takaluukkua on mukava lipaista, ihanasti kutittaa kieltä ja maistuu ihanan aromikas paska myös seassa! :)
Kuka sheivaa ne?! :o pari kertaa erehtynyt sen tekemään ja hyi olkoon sitä kutinaa kun kasvaa takasin!
Sokeroimalla, pitäs taas vaan se alottaa.
Veetillä tms. onnistuu. Pitää vaan varoa, että itse peppureiälle ei vahingossakaan mene ainetta eikä ylitä kerrottua aineen vaikutusaikaa.