Naiset, peppureikää ei tarvitse välttämättä valkaista, mutta karvat, ne karvat..
On hyvä poistaa reiän ympäristöstä! Todella vastenmielistä kun takaapäin pannessa näkyy soma pikku peppureikä jota voisi vaikka hieman nuolaista, mutta sen ympärillä saattaa sojottaa tulitikkuaskin pituisia karvoja, hrrrr!
Kommentit (57)
Reiästä reunalle päin, ei sinne tarvitse nähdä.
Onko tosiaan niin ettei naiset yleensä sheivaa pöllönsilmää?! Hyi perse! Kyllä vaimolta ei löydy kuin siisti kiitorata alapäästä. Joskus saan itse sheivata hänet suihkussa. Mutta hänpä pitääkin muutenkin itsensä kunnossa, ei ole siiderivalas vaan sopivan muodokas tiimalasivartaloineen ja salilla treenattuine perseineen. Eikä ole koskaan pää kipeänä ja tekee yleensä aloitteen seksiin(4-5 krt./viikko). Enpä ihmettele miesten pettämishalukkuutta...
Mikä väärä profeetta täälä jauhaa jaskaa: Persvakokarvat naisilla on oiken kivan ja kiihottavan näköiset, vaikka olisivat mustat ja kaarevaiset. Tusha niitä on ajaa, niistä on sekä käytännön hyötyä itsellenne ja silmäniloa miehelle. minä lukisin vaon kaljuttajat ja anuksen valkasijat samoihin höperehtijöihin
Vierailija kirjoitti:
http://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/zsanett_tormay_09293/8232/…
Tässä on mun mielestä todella nätti peppureikä, ei liian ryppyinen, lisäksi vaaleanpunainen väri tärkeä juttu ja tietty karvaton <3[
Valitettavasti tuo vaaleanpunainen väri vaan näyttää kipeältä ihon ärsytykseltä eikä ole mikään anuksen luonnollinen sävy, kuten siinä muualla reiän ympärillä on.
Ei naisilla kasva pepussa karvaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aavistustakaan, kuinka vaikeeta ne on sheivata? Kokeilepa joskus. Parhaani yritän, mutta useimmiten jää muutama karva sekä peppu haavoille...
Olen mies ja ajan pepun, pallit ja peniksen päivittäin. Ei siinä ole mitään vaikeaa.
Naisilla ei ole pepukarvoja...mutta tätimiehet ne omaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä persereikää pitäisi nuolla? Hyiss.... T. N33
Koska se tuntuu hyvältä. Naisystäväni pitää siitä paljon ja saa todella rajut orgasmit oraaliseksissä, kun samalla kiihotetaan anusta ja käytetään sauvaa emättimessä. Pidän myös siitä, että minua nuollaan ja sormeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli orastava panosuhde erään 52v naisen kanssa. Todella timmi ja upea.
Pari kertaa peuhattiin ja teki selväksi, että anaaliakin haluaa.
En mahda mitään, mutta piti lopettaa kahteen kertaan se suhde. Eka kerta oli järkytys ja toisen kerran yritin vielä väkisin nauttia. Ei vaan pystyny.
Kauhea pehko alapäässä ja perskarvat. Muuten sheivattu. Sääret jne..Muuten olisi ollut todella kiihkeä, avoin, kokeileva. Täydellinen panosuhteeseen.
M38
Olisi kyllä turnoff myös minulle
Vierailija kirjoitti:
Oh god onneksi en harrasta anaaliseksiä
Ei persekarvojen ajamisella ole mitään tekemistä anaaliseksin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aavistustakaan, kuinka vaikeeta ne on sheivata? Kokeilepa joskus. Parhaani yritän, mutta useimmiten jää muutama karva sekä peppu haavoille...
Omaa peppuaan on todella vaikeaa sheivata. Paras apu on joko oma veli, poikaystävä, hyvä ystävä jopa isäkin. Saman sukupuoliselle tehtävä voi olla kiusallinen. Terällä sheivaamisen asemesta kannatta käyttää myös Veet-voidetta, sillä tulos on silkkinen. Yleensä auttaja suostuu mielellään. Kynä.mi
No enpä enää ikinä harrasta seksiä vissiin sitten, kun on pukama perseessä. Jos kerran jo karvat kerran järkyttävät noin kovasti nykymiehiä... Pyörtyisivät varmaan, kun pyllistän.
Minä mielelläni ajan naiseni karvat myös pepun ympäriltä ja pimpistä. Sit on hyvä nuolla molempia. Tykkään peppureiän nuolemisesta ja kun kielellä vielä pääsee vähän sinne sisälle, kun levittää pakaroita. Kun peppu on puhdas niin mikä on sen ihanampaa nuolla ja sen jälkeen sitten nuolemaan valuvaa pimppiä ja antaen ihanan orgasmin ja nuollen ja imien pimppinesteet.
Mikähän olisi kaikista hellävaraisin tapa sheivata peba kun käytännössä kaikki geelit ym aiheuttaa ihoärsytystä ja se sheivaaminen itsessäänkin ärsyttää ihoa? Saaren Taian hellävaraisella luonnonmukaisella palasaippualla ei mene iho niin pahaksi, mutta ei se sheivaus silti tunnu hyvää tekevän.
Tämä ketju vahvistaa, että naisen on parempi sinkkuna. Ihan järjetöntä nykymeno heterosuhteissa. Miehet on vieraantuneet oikeasta elämästä. Mitä tapahtuu oikeiden vaikeuksien saapuessa elämään jos karvan takia tämmöinen haloo ja kauhistus..
Palsta on kyllä muutoin paikallaan. Puoli tuntia vauvapalstoja pari kertaa kuussa pitää suhdehaaveet loitolla.
Naiset voi olla välillä uskomattoman törkyisiä sikoja!
Öööm naiset kertokaas nyt mikä niiden ajamisessa on vaikeaa? Samalla tavalla ku muutkin karvat ympäristöstä, kyykyssä lattialla? Pakko kysyä myös miten onnistuu siinä haavoja tehä? Mulle on aina ollu itsestään selvyys et kaikki karvat veks, epäsiistiä.