Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliinin uudelleen lasittaminen, onko mahdollista?

Kulunut kahvikuppi
09.10.2016 |

Lempikahvikuppini (halpa mainoskuppi) on vuosien saatossa kulunut niin että pinta ei enää kiillä ja siitä on tullut vähän ikävän tuntuinen käteen, sellainen kuiva tai narskuva, vähän niinkuin joku pakkaslumi. Voiko posliinia lasittaa uudelleen jotta tuo saisi kauniimman ja mukavamman tuntuisen pinnan? Tarjoaako joku yritys tällaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Lasite on nestemaista eika pysy jo kerran lasitetusa pinnassa. Pitaisi myos tietaa missa lampotilassa kuppi kestaa polttaa.

Vierailija
2/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi onnistua, jos lasitetta ei varsinaisesti lisätä.

Selvitä missä posliininmaalausta opetetaan lähelläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt googlailla ja löytyy keskusteluja joissa puhutaan lasitteen korjaamisesta, mikä viittaisi että se voisi olla mahdollista. Mitään firmoja tms. en ole kuitenkaan löytänyt. Tsekkaanpa posliinimaalausaihetta, kiitos! -ap

Vierailija
4/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Lasite on nestemaista eika pysy jo kerran lasitetusa pinnassa. Pitaisi myos tietaa missa lampotilassa kuppi kestaa polttaa.

Höpö höpö. Ruiskutettu lasite pysyy poltetussakin.

Luulen että ap:n ongelmaan auttaisi ihan vaan uudelleenpoltto. Onko muki ns. kivitavaraa vai ihan oikeaa posliinia? Koristeita?

Vierailija
5/6 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap:n ongelmaan auttaisi ihan vaan uudelleenpoltto. Onko muki ns. kivitavaraa vai ihan oikeaa posliinia? Koristeita?

Luulen, että kivitavaraa mutta en tiedä. On ostettu Thaimaasta syrjäkylän sekatavarakaupasta ja on kuvioitu, luulen että jonkin pesuaineen mainosmuki. Maksoi euroissa ehkä 20c ☺ Arvoa ei siis ole, muuten kuin tunne-.

-ap

Vierailija
6/6 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kivitavaraa mutta en tiedä. On ostettu Thaimaasta syrjäkylän sekatavarakaupasta ja on kuvioitu, luulen että jonkin pesuaineen mainosmuki. Maksoi euroissa ehkä 20c ☺ Arvoa ei siis ole, muuten kuin tunne-.

-ap

Itse en kylla tuollaisesta mukista joisi mitaan.

Lasite on niin heikkoa etta kuluu pois, siina voi olla lyijya tai mita tahansa myrkkyja. Puhut posliinista mutta luulet etta on kivitavaraa, kaksi aivan eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi