Lääkäri, lakimies tai ekonomi: Mikä on vaimosi ammatti?
Tuleva aviomieheni on jokin edellä mainituista, joten tässä mietiskelen näin sunnuntai-iltana, mihin ammattiin olisi järkevää lähteä kouluttautumaan.
Kommentit (22)
Tunnen lääkäri/DI-pariskuntia, lakimies-ekonomi, jne, akateemisia nyt ovat kaikki tuntemani tuon alueen pariskuntien ihmiset molemmat. Eli jos haluaa suhteen kestävän, niin saman tasoinen koulutus on aina paras.
Meillä minä nainen olen lääkäri, mies on aineenopettaja lukiossa.
Veljeni on tuomari, vaimonsa ekonomi.
Minä nainen olen lääkäri, mies DI. Mutta kouluttaudu sinä sille alalle, joka sua kiinnostaa, ei kai se sun tulevan aviomiehen alasta riipu...
Tradenomina mahdollisuutesi ovat rajattomat.
Vitsi vitsi.
Mun aviomies on lääkäri, itse olen sairaanhoitaja akuuttityössä. Hankala varmaan arvata missä ollaan tavattu :-D
Ajattelin opiskella ekonomiksi tai luokanopettajaksi... lakimieheksi tai lääkäriksi minusta ei ole, veljeni on teknillisessä korkeakoulussa. Ap
Ei noista koulutuksista oikein mikään valmista tai anna toista enempää kykyä tai taitoa olla hyvä ja rakastettava kumppani, kaikissa on puolensa. - Ja viinkkinä niiden lisäksi on kymmeniä ellei satoja muita vähintään yhtä mielenkiintoisia koulutusohjelmia ja opiskelupaikkoja. Itse miehenä tovoisin, että kumppanini opiskelisi, tai olisi opiskellut mieluiten sitä, joka häntä itseään eniten kiinnostaa miettimättä kamalasti sitä, että mitä muut hänen mahdollisesti valinnastaan, ellei peräti intohimostaan pitävät tai tykkäävät.
Tradenomi ja DI.
Jännä juttu sinällään, että kaikki kumppanini ovat olleet DI taustaisia, yhtä lääkäriä lukuunottamatta.
Tradenomi
Uskon siihen, että älykäs seura ei katso koulutusta. Vain ne pätemishaluiset eli itsestään kaikista epävarmimmat...
Mieheni ja minä ollaan molemmat lakimiehiä.
ammatilla ei ole väliä!ei miestä sellanen kiinnosta.joku naisellinen ammatti toki on plussaa kuten.lto,ope,hoitsu jne.
Filosofian tohtori, fysiikka. Tavattiin sairaalassa, vaimo on sairaalafyysikko ja kyllä paljon fiksumpi kuin minä. Itse olen siis lääkäri.
Trophy wife kirjoitti:
Ajattelin opiskella ekonomiksi tai luokanopettajaksi... lakimieheksi tai lääkäriksi minusta ei ole, veljeni on teknillisessä korkeakoulussa. Ap
Jos aiot trophy wifeksi, niin koulutusta tärkeämpää on ulkonäkö.
Suomalaiset miehet ovat tosin niin jalat maassa olevia, että tokkopa monia trophy wifet kiinnostaa.
Mä ekonomi ja mies amk-insinööri.
Onnittelut, viikon ehkä aivottomin aloitus!
Todella kaunis, lämmin ja naisellinen lakimies.
Ei ole vaimoa, eikä naista.
ekonomi