Mikä elokuva riipaisee tai tunteellisesti kouraisee erittäin syvältä?
?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Mikko Niskanen: Seitsemän surmanluotia
Niin minustakin, mutta se on Kahdeksan surmanluotia.
American History X oli riipaiseva. Varsinkin Dannyn tarina ja kohtalo tuntui todella pahalta... :(
Muita mm. Vihreä maili, Koskemattomat, Pan's Labyrinth, Impossible ja Moulin Rouge.
Vierailija kirjoitti:
Into the wild.
Samaa mieltä, oli kyllä oikeasti ajatuksia herättävä.
Poika raidallisessa pyjamassa
Monster - Aileen Wuornos
Poikani Kevin
2046, eli Wong Kar-Wain elokuvan In The Mood for Loven itsenäinen jako-osa. Visuaalisesti huikaiseva, äänimaailma upea, melankolinen, runollinen, hämmentävä...
Precious ja marley and me ainakin tuli eka mieleen! Ja muutenkin kaikki leffat joissa on pääosassa koira on koskettavia.
Mikko Niskanen: Seitsemän surmanluotia