Miksi lyhyet naiset ovat täynnä itseään?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia mutta yleisesti ottaen lyhyys ei alenna naisen tasoa läheskään samalla tavalla kuin mitä miehillä.
Lyhyys ja sirous ovat naisellisia ominaisuuksia. Naisella lyhyys voi nostaa naisen tasoa, mutta miehellä tuskin koskaan. T: Lyhyiden naisten himoitsija
Heeiiiiii..... mä olen väliinputoaja!!! Miehet palvovat joko pitkiä mallikaunottaria tai söpöjä taskuvenuksia. Kukaan ei palvo meitä keskimittaisia naisia. :(((((((
Vierailija kirjoitti:
Noin 150-160 cm nainen ja 185-195 cm mies yhdessä näyttää lähinnä isältä ja tyttäreltä :D
Sun silmään saa näyttää ihan miltä vaan. Mun silmään 150-160 cm nainen näyttää parhaalta. T: 186 cm mies
Ei kai kukaan oikeasti ajattele että 160cm olisi jotenkin seksikkäämpi pituus kuin 170cm? Tottakai pitkät ovat paremman näköisiä. Herätkää hei!
En mä nyt sanois, että olen täynnä itseäni. Toivottavasti en ole!
Miksi kaikki pitää aina yleistää?
Aika monet ns. suurmiehet ovat olleet lyhyitä. Hyvässä ja pahassa. Aaatussakin oli karismaa ja osaisi puhua ja vetosi kansaan silloin. Napoleon ei sen ajan mittapuun mukaan edes ollut lyhyt, oli 168cm. Kertokaapa mulle yksikin pitkä suurmies? joka on jäänyt historiaan?
Myös yllättävän iso osa julkkisnaisista on reilusti keskivertoa lyhyempiä, ehkä tässä joku yhteys siis on?
Lyhyt nainen kai harvoin kohtaa itseään lyhyempää miestä. Jopa lyhyt mies tuntee itsensä miehekkääksi lyhyen naisen vieressä. Voisiko olla niin, että lyhyet naiset saavat enemmän positiivista huomiota miehiltä kuin pitkät naiset? En tiedä.
Naisen saa olla korkeintaan 15 cm miestä lyhyempi. Muuten näyttää jo vähän epänormaalilta.
Eivät itse asiassa omaa ego ollenkaan, vaan esittävät omaavansa ainaisella naurettavalla mahtailullaan.