Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet naiset ovat täynnä itseään?

Vierailija
09.10.2016 |

Kuvittelevat olevansa jotakin ihan mahtavaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä miestä taitaa harmittaa, kun sai pakit lyhyeltä naiselta.

Ei silti, kyllä minullekin on hyvällä itsetunnolla varustettu lyhyt mies kelvannut.

Itsesäälissä rypevät reppanat ei viehätä ketään pituudesta riippumatta. Pituus ei ole se varsinainen ongelmasi.

t. 163 cm nainen

Vierailija
22/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat ollakin, jos ovat myös siroja ja kauniita. :) Todella kuumia pakkauksia! m186cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen erityisesti lyhyillä, tanakoilla jaloilla ja isolla perseellä varustettuna on todellinen kaunotar. Olisin itsekin itseäni täynnä.

Vierailija
24/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelevat olevansa jotakin ihan mahtavaa.

Saisiko konkreettisen esimerkin?

Vierailija
25/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muuta täynnä sitä voisi olla? Olen 100% täynnä vain ja ainoastaan itseäni.

Vierailija
26/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen erityisesti lyhyillä, tanakoilla jaloilla ja isolla perseellä varustettuna on todellinen kaunotar. Olisin itsekin itseäni täynnä.

Tissit ratkaisee, ei suinkaan muut mitat.

Sinkkumies

Vierailija
27/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto... Nyt kun aloin miettimään omasta tuttavapiiristäni lyhyitä naisia niin 90% on tosi veemäisiä tapauksia 😃 Ite oon keskimittainen ja mun parhaat kaverit on 172, 175 ja 178cm naisia. Ne on rennoimpia ja hauskimpia. Lyhyet on sellasia prinsessamaisia nirppanokkia mun tuttavapiirissä.

Vierailija
28/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto... Nyt kun aloin miettimään omasta tuttavapiiristäni lyhyitä naisia niin 90% on tosi veemäisiä tapauksia 😃 Ite oon keskimittainen ja mun parhaat kaverit on 172, 175 ja 178cm naisia. Ne on rennoimpia ja hauskimpia. Lyhyet on sellasia prinsessamaisia nirppanokkia mun tuttavapiirissä.

Honkkelit on tosiaan vähän hönöjä ja käyvät hitaalla. Semmosia lauhkeita Hessu Hopoja. :D

Vierailija
29/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on samankokoinen minuus, pienillä se ei tahdo mahtua kroppaan, siksi ovat niin itseään täynnä. Samasta syystä isot tytöt ovat niin huonolla itsetunnolla varustettuja.

Vierailija
30/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat rauhallisia, ystävällisiä ja paremman näköisiä. Yritin joskus nuorempana olla jotenkin parempi ihminen enkä tuominnut mahdollisia treffikumppaneita ulkonäön perusteella. Nykyään en enää tuhlaa aikaani lyhyisiin naisiin koska he eivät ole mitään minulle.

Vierailija
31/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla on samankokoinen minuus, pienillä se ei tahdo mahtua kroppaan, siksi ovat niin itseään täynnä. Samasta syystä isot tytöt ovat niin huonolla itsetunnolla varustettuja.

Luin ensin miinus ja aloin miettiä, että se on vertaus pilluviivaan. :/

Vierailija
32/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveys korvaa pienen pituuden puutteen! Ja kova ääni ja tukka hyvin. T Napoleon.

Vierailija
33/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma pätee miehissä. Pienet miehet omaavat aina suurimman egon. Aina pakko "isotella".

Vierailija
34/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma pätee miehissä. Pienet miehet omaavat aina suurimman egon. Aina pakko "isotella".

No miehillä ehkä tuo syynä, mutta lyhyillä naisilla taas kysyntä miesten puolelta on niin suurta, että heistä tulee nirppisprinsessoja. Eri ilmiö samassa paketissa.

Vierailija
35/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehillä ehkä tuo syynä, mutta lyhyillä naisilla taas kysyntä miesten puolelta on niin suurta, että heistä tulee nirppisprinsessoja. Eri ilmiö samassa paketissa.

Lyhyiden naisten on jostain kummallisesta syystä mahdoton hyväksyä sitä että kaikki miehet eivät pidä naisen lyhyyttä minään positiivisena asiana.

Vierailija
36/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä miestä taitaa harmittaa, kun sai pakit lyhyeltä naiselta.

Ei silti, kyllä minullekin on hyvällä itsetunnolla varustettu lyhyt mies kelvannut.

Itsesäälissä rypevät reppanat ei viehätä ketään pituudesta riippumatta. Pituus ei ole se varsinainen ongelmasi.

t. 163 cm nainen

Tai sitten se ole sama nainen joka on nälvinyt ja purkanut vihaansa lyhyitä miehiä kohtaan viikkotolkulla täällä.

Vierailija
37/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150-160 cm nainen ja 185-195 cm mies yhdessä näyttää lähinnä isältä ja tyttäreltä :D 

Vierailija
38/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Koska lyhyt nainen on helpompi täyttää itserakkaudella. Pitkässä naisessa on niin paljon tilaa, että täyte voi loppua kesken täyttämisvaiheessa ja markkinoille lähtee keskeneräinen tuote.

Sun profiilikuva näyttää hannibal lecter elokuvista siltä tyypiltä joka kuori kasvonsa pois veitsellä huumeiden vaikutuksen alaisena.

Huomaatko?

Vierailija
39/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia mutta yleisesti ottaen lyhyys ei alenna naisen tasoa läheskään samalla tavalla kuin mitä miehillä.

Vierailija
40/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko, koska ympäristö syrjii lyhyitä miehiä. Siis ihan tilastollisestikin, esim palkoissa. Muut astuvat lyhyen päälle ellei hän pidä puoliaan. Lyhyet naiset eivät kärsi tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan