Miksi lyhyet naiset ovat täynnä itseään?
Kommentit (52)
Saavat ollakin, jos ovat myös siroja ja kauniita. :) Todella kuumia pakkauksia! m186cm
Lyhyt nainen erityisesti lyhyillä, tanakoilla jaloilla ja isolla perseellä varustettuna on todellinen kaunotar. Olisin itsekin itseäni täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelevat olevansa jotakin ihan mahtavaa.
Saisiko konkreettisen esimerkin?
Ketä muuta täynnä sitä voisi olla? Olen 100% täynnä vain ja ainoastaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainen erityisesti lyhyillä, tanakoilla jaloilla ja isolla perseellä varustettuna on todellinen kaunotar. Olisin itsekin itseäni täynnä.
Tissit ratkaisee, ei suinkaan muut mitat.
Sinkkumies
Ei hitto... Nyt kun aloin miettimään omasta tuttavapiiristäni lyhyitä naisia niin 90% on tosi veemäisiä tapauksia 😃 Ite oon keskimittainen ja mun parhaat kaverit on 172, 175 ja 178cm naisia. Ne on rennoimpia ja hauskimpia. Lyhyet on sellasia prinsessamaisia nirppanokkia mun tuttavapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto... Nyt kun aloin miettimään omasta tuttavapiiristäni lyhyitä naisia niin 90% on tosi veemäisiä tapauksia 😃 Ite oon keskimittainen ja mun parhaat kaverit on 172, 175 ja 178cm naisia. Ne on rennoimpia ja hauskimpia. Lyhyet on sellasia prinsessamaisia nirppanokkia mun tuttavapiirissä.
Honkkelit on tosiaan vähän hönöjä ja käyvät hitaalla. Semmosia lauhkeita Hessu Hopoja. :D
Kaikilla naisilla on samankokoinen minuus, pienillä se ei tahdo mahtua kroppaan, siksi ovat niin itseään täynnä. Samasta syystä isot tytöt ovat niin huonolla itsetunnolla varustettuja.
Pitkät naiset ovat rauhallisia, ystävällisiä ja paremman näköisiä. Yritin joskus nuorempana olla jotenkin parempi ihminen enkä tuominnut mahdollisia treffikumppaneita ulkonäön perusteella. Nykyään en enää tuhlaa aikaani lyhyisiin naisiin koska he eivät ole mitään minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla on samankokoinen minuus, pienillä se ei tahdo mahtua kroppaan, siksi ovat niin itseään täynnä. Samasta syystä isot tytöt ovat niin huonolla itsetunnolla varustettuja.
Luin ensin miinus ja aloin miettiä, että se on vertaus pilluviivaan. :/
Leveys korvaa pienen pituuden puutteen! Ja kova ääni ja tukka hyvin. T Napoleon.
Sama homma pätee miehissä. Pienet miehet omaavat aina suurimman egon. Aina pakko "isotella".
Vierailija kirjoitti:
Sama homma pätee miehissä. Pienet miehet omaavat aina suurimman egon. Aina pakko "isotella".
No miehillä ehkä tuo syynä, mutta lyhyillä naisilla taas kysyntä miesten puolelta on niin suurta, että heistä tulee nirppisprinsessoja. Eri ilmiö samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehillä ehkä tuo syynä, mutta lyhyillä naisilla taas kysyntä miesten puolelta on niin suurta, että heistä tulee nirppisprinsessoja. Eri ilmiö samassa paketissa.
Lyhyiden naisten on jostain kummallisesta syystä mahdoton hyväksyä sitä että kaikki miehet eivät pidä naisen lyhyyttä minään positiivisena asiana.
Vierailija kirjoitti:
Pientä miestä taitaa harmittaa, kun sai pakit lyhyeltä naiselta.
Ei silti, kyllä minullekin on hyvällä itsetunnolla varustettu lyhyt mies kelvannut.
Itsesäälissä rypevät reppanat ei viehätä ketään pituudesta riippumatta. Pituus ei ole se varsinainen ongelmasi.
t. 163 cm nainen
Tai sitten se ole sama nainen joka on nälvinyt ja purkanut vihaansa lyhyitä miehiä kohtaan viikkotolkulla täällä.
Noin 150-160 cm nainen ja 185-195 cm mies yhdessä näyttää lähinnä isältä ja tyttäreltä :D
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Koska lyhyt nainen on helpompi täyttää itserakkaudella. Pitkässä naisessa on niin paljon tilaa, että täyte voi loppua kesken täyttämisvaiheessa ja markkinoille lähtee keskeneräinen tuote.
Sun profiilikuva näyttää hannibal lecter elokuvista siltä tyypiltä joka kuori kasvonsa pois veitsellä huumeiden vaikutuksen alaisena.
Huomaatko?
Makuja on monia mutta yleisesti ottaen lyhyys ei alenna naisen tasoa läheskään samalla tavalla kuin mitä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
On pakko, koska ympäristö syrjii lyhyitä miehiä. Siis ihan tilastollisestikin, esim palkoissa. Muut astuvat lyhyen päälle ellei hän pidä puoliaan. Lyhyet naiset eivät kärsi tästä.
Pientä miestä taitaa harmittaa, kun sai pakit lyhyeltä naiselta.
Ei silti, kyllä minullekin on hyvällä itsetunnolla varustettu lyhyt mies kelvannut.
Itsesäälissä rypevät reppanat ei viehätä ketään pituudesta riippumatta. Pituus ei ole se varsinainen ongelmasi.
t. 163 cm nainen