Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, älä kysy itseltäsi ensimmäiseksi: miten olisin hyvä rakastaja naiselle

Vierailija
09.10.2016 |

Et voi määritellä seksuaalisuuttasi sen kautta, mistä naiset pitävät. Se et ole sinä. Kysy "millainen minä haluan olla sängyssä"? Äläkä nyt väitä että haluat jonkun viisi työntöä ja tuijotus -kokemuksen. Ei kukaan mies oikeasti ajattele, että tuo on parasta seksiä. Mieti sen sijaan, millainen se aistikas seksikokemus on? Millaisia tunteita tunnet sen aikana ja miten näytät tunteitasi (en tunne mitään tai en näytä tunteitani eivät ole hyviä vastauksia)?

Nyt on ehkä päästy johonkin. Voit miettiä, haluatko että seksi on hellää ja romanttista vai rajun eläimellistä vai jotain muuta? Ja mikä on oma roolisi tässä? Oletko alistaja vai alistettu? Vai onko unelmaseksissäsi ylipäätään tuollaisia rooleja? Et voi ottaa vastaan mitään naisten mielipidettä että "miehen pitää olla hellä" tai "miehen pitää määrätä tahti sängyssä". Ei miehen pidä olla yhtään mitään jos hän ei halua.

Mietit siis mikä on oma seksuaalinen identiteettisi ja etsit naisia jotka ovat yhteensopivia sen kanssa. Jos seksuaalinen identiteettisi ei jotain naista miellytä, se ei missään nimessä tarkoita sitä että olet huono sängyssä. Se tarkoittaa vain, että nainen ei ole sopiva sinulle.

Jostain syystä näistä asioista tehdään usein niin mustavalkoisia, että miehet voidaan jakaa sängyssä hyviin ja huonoihin. Se kuka on hyvä kenelle on täysin tapauskohtaista. Usein voi olla niin, että nainen on väärä miehelle, minkä seurauksena nainen ajattelee että mies on huono sängyssä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut koko elämäni seksistä juuri näin. Olen kylläkin nainen. Miellytän vain jos itse haluan, en siksi että toinen haluaa.

Vierailija
2/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteeks tää sama naisiin aloittajan mielestä?

Itse ajattelen kyllä myös, että useimmiten "pihtari nainen" syntyy siinä kun naisparka on mennyt tekemään lapset seksuaalisesti epäsopivan miehen kanssa. Sitten se ei saa sitä miestä heitettyä pellolle, kun sehän on sentään niiden lasten isä. Yrittää siinä sitten olla ja sietää...

Eli minun mielestä aloitus sopisi yhtä hyvin naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut koko elämäni seksistä juuri näin. Olen kylläkin nainen. Miellytän vain jos itse haluan, en siksi että toinen haluaa.

Sama täällä.

T. toinen samalla tavalla ajatteleva nainen

Vierailija
4/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen alistamisesta pitävän miehen kanssa, lähden mukaan siihen leikkiin. Olen kuitenkin rakastunut mieheen joka ei sellaisesta seksistä tykkää ja hänen kanssaan harrastan erilaista seksiä, kun ei minulle ole mitään iloa jos mies esittää rajua jos ei se tule luonnostaan. Ja olen tyytyväinen, en koe jääneeni mistään paitsi, vaikka mulle ominaisinta seksiä on sellainen, missä mies ohjailee hyvin voimakkaasti.

Vierailija
5/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päteeks tää sama naisiin aloittajan mielestä?

Itse ajattelen kyllä myös, että useimmiten "pihtari nainen" syntyy siinä kun naisparka on mennyt tekemään lapset seksuaalisesti epäsopivan miehen kanssa. Sitten se ei saa sitä miestä heitettyä pellolle, kun sehän on sentään niiden lasten isä. Yrittää siinä sitten olla ja sietää...

Eli minun mielestä aloitus sopisi yhtä hyvin naisille.

Toki se sopii naisille. Mun nähdäkseni kyllä naisia kehotetaan miehiä enemmän kuuntelemaan itseään sängyssä.

ap