Miksi miehen on saatava nainen?
Nykyaikana on ensimmäistä kertaa mahdollista olla yksin.
Yksin elävä mies säästyy homohuuteluilta ja kylähullun maineelta.
Naiset saavat kouluttautua ja käydä töissä, joten pystyvät elättämään itsensä. He saavat olla valitsemassa omaa kumppaniaan eikä ole pakko tyytyä mihin tahansa turjakkeeseen.
.
Moni elääkin yksin. Joko vapaaehtoisesti tai tahtomattaan. Ja tässä tulee se ero.
.
Yksin eläviä naisia ei ota koville. Vaikka nainen kaipaisikin miestä rinnalleen, hän osaa olla ilman mikäli oikeaa miestä ei osu kohdalle. Naisen elämä jatkuu.
.
Miehet käyvät hulluksi ilman naista. Miehet masentuvat ja tuntevat elämänsä merkityksettömäksi. Miehet katkeroituvat ja mm. haukkuvat huoriksi naisia, jotka eivät lämpene heille (logiikka).
Internetissä tuskin on keskustelupalstaa, jolle ei olisi kokoontunut näitä mieskatkeroita itkemään. Oli kyse sitten iltapäivälehden satunnaisesta kommenttiboksista tai vauvapalstan ketjusta, siellä on mies valittamassa yksinäisyyttään. Puhumattakaan Ylilaudan kaltaisista sivuista, joihin miehet kerääntyvät suurin joukoin taputtelemaan toisiaan selkään naisen puutteessa.
.
Vietän netissä aivan liian paljon aikaa elämästäni. En saa päähäni tilannetta, jossa nainen olisi kertonut suunnittelevansa itsemurhaa koska on sinkku. Sen sijaan käytännössä jokaisella tietokoneen avaamisella näkee vastaavaa tekstiä miesten suusta.
.
Ja ei, en tarkoita että joka ikinen mies tekisi itsemurhan jäädessään yksin ja että joka ikinen nainen olisi tyytyväinen yksinkin. Tarkoitan että lähes kaikki epätoivoisimmat sattuvat olemaan miehiä.
Kommentit (21)
Itse olen kyllä nainen ja hyvin epätoivoinen. En tiedä miten jaksan elää ilman miehen rakkautta ja seksiä. Kaipaan sitä niin paljon. Olen 26-v enkä ole koskaan seurustellut.
En ymmärrä tällaista yleistämistä muutaman palstahörhön perusteella. Minä miehenä nautin yksin elämisestä, nautin siitä kun saan tavata fuckbuddyjäni säännöllisesti mutta silti minulla on vapaus lähteä illanvietosta uuden neitokaisen matkaan jos niin haluan. Ihanaa tämä nykyajan vapaus!
Tuttavapiirissäni on pikemminkin niin päin että naiset kaipaavat perinteistä parisuhdetta ja miehet nauttivat itsenäisestä elämästä.
Filosofi /psykiatri puhuu viisaita :D kiitos tästä vuodatuksesta , riittää Jo
Kaikki saa sen mitä ansaitsee
Jokainen on tienannut kohtalonsa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä nainen ja hyvin epätoivoinen. En tiedä miten jaksan elää ilman miehen rakkautta ja seksiä. Kaipaan sitä niin paljon. Olen 26-v enkä ole koskaan seurustellut.
Oletko pullukka ?
Vai joku hiljainen hissukka ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Vai joku hiljainen hissukka ?
Ei kaikki vaan löydä kumppania :( t.26-v
Ihan päätöntä hölynpölyä. Naisten masennus on selvästi yleisempää kuin miesten, mutta silti ap väittää juuri sinkkumiesten masentuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Vai joku hiljainen hissukka ?Ei kaikki vaan löydä kumppania :( t.26-v
Kyllä sä löydät kun todella haluat ;) Verkot vaan vesille ja tartu tilaisuuksiin. T:mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Kyllä sä löydät kun todella haluat ;) Verkot vaan vesille ja tartu tilaisuuksiin. T:mies
Ei ole löytynyt vaikka etsinyt olenkin... Eihän siitä parisuhteeseen voi ryhtyä jos on suuresti poikkeavat arvot. Ihankuin sinkkunaisen pitäisi ottaa ihan kuka vain ja kun haluaa sellaisen, jonka kanssa arvot täsmää ja viihtyy niin sekin on liikaa vaadittu. t.26-v
naisethan länsimaissa tulee koko ajan onnettomammiksi sekä absoluuttisesti että suhteessa miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Ei ole löytynyt vaikka etsinyt olenkin... Eihän siitä parisuhteeseen voi ryhtyä jos on suuresti poikkeavat arvot. Ihankuin sinkkunaisen pitäisi ottaa ihan kuka vain ja kun haluaa sellaisen, jonka kanssa arvot täsmää ja viihtyy niin sekin on liikaa vaadittu. t.26-v
Kyllä se vielä löytyy :) Ei tarvii ottaa ketä vain, mutta ei kannatta myöskään nirsoilla liikaa, koska täydellistä kumppania ei ole olemassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Oletko uskonnollinen tai kovin henkisesti orientoitunut, vai onko lapsuuden kasvatus tehnyt sinusta eristyneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Kyllä se vielä löytyy :) Ei tarvii ottaa ketä vain, mutta ei kannatta myöskään nirsoilla liikaa, koska täydellistä kumppania ei ole olemassa ;)
En tietenkään etsi täydellistä vaan itselle sopivaa. Mutta arvopohjan pitää olla samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Oletko uskonnollinen tai kovin henkisesti orientoitunut, vai onko lapsuuden kasvatus tehnyt sinusta eristyneen?
Uskon Jumalaan ja seurakuntaelämä on minulle tärkeää. Henkisesti olen myös jonkin verran orientoinut, tykkään lukea ja pohtia filosofisia asioita. En ole eristynyt. Olisi ihanaa jakaa arkea miehen kanssa ja harrastaa seksiä.
Minulla on mies mutta haluaisin erään toisen miehen ihailua jne. Olen ollut kymmeniä vuosia saman kanssa.
Olisi aika vaihtaa uusi . Aivan kuin kaikenlaista tavaraakin uusitaan. Ei tämäkään helppoa ole. Koskaan ei näyttäs olevan kohdillaan.
Mitäs tuumaatte?
Vierailija kirjoitti:
Ihan päätöntä hölynpölyä. Naisten masennus on selvästi yleisempää kuin miesten, mutta silti ap väittää juuri sinkkumiesten masentuvan.
Mutta voihan olla, että miehistä ne sinkut masentuvat, mutta naisilla masennus ei liity sinkkuuteen, minkä voisi todentaa esim. siten, että tarkastelisi, ovatko masentuneet naiset parisuhteessa vai eivät. En todellakaan tiedä miten on, mutta olisiko näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pullukka ?
Pukeudu seksikkäisiin alusvaatteisiin ja pyöritä pyllyä niin varmasti tärppää. ;)
M60
"Yksin elävä mies säästyy homohuuteluilta ja kylähullun maineelta."
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voihan olla, että miehistä ne sinkut masentuvat, mutta naisilla masennus ei liity sinkkuuteen, minkä voisi todentaa esim. siten, että tarkastelisi, ovatko masentuneet naiset parisuhteessa vai eivät. En todellakaan tiedä miten on, mutta olisiko näin.
Mistä päättelet, että näin olisi? Occamin partaveitsi on hyödyllinen käsite juuri tällaisia tilanteita varten.
Vierailija kirjoitti:
"Yksin elävä mies säästyy homohuuteluilta ja kylähullun maineelta."
:D
Kylähullun mainehan on vain bonus.
Kohta joku tulee kertomaan siitä ulkomaalaisesta tv-toimittajanaisesta, joka teki itsemurhan koska oli neitsyt. Se nainen oli muutenkin aivan sekaisin, oli esimerkiksi sisustanut makuuhuoneensa näyttämään nuoren teinitytön huoneelta, käytti vapaa-aikansa tehden käsinukkeja ja toivoi epätoivoisesti elämäänsä läheisiä ihmiskontakteja vaikka oli työkavereiden mukaan etäinen ja hiljainen.
Mielestäni tällaiset äärimmäiset yksittäistapaukset voi jättää pois, eivät ne kumoa sitä faktaa että suurin osa yksinäisyysulisijoista on miespuoleisia.