Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että, kun olen onnellisen Saara Aallon puolesta! Hänän oli jo käytännössä loppuun kulutettu kehäraakki ja ikuinen kakkonen

Vierailija
09.10.2016 |

Onnea!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sakari Kuosmanen laulaa: Kuinka monta Saara Aalto-aloitusta mahtuu pieneen vauva-palstaan?

Vierailija
2/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me tiedetä onko hän tässäkin Kehä-Raakki Kakkonen vaiko Unohtunut Ykkönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP se entinen koulukiusaaja, jolla on pakkomielle Saaraan? Nuo sun aloitukset muuttuvat kerta kerralta naurettavammiksi.

Saara on upea!

Vierailija
4/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No X-factorissa Saaralla on vielä pitkä tie siihen kakkoseksikin.

Vierailija
5/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hönen tarvitse tässä sijoittua. Luulen että se eilinen antoi jo hänelle itselleen sen mitä hän on lähtenyt hakemaan.

Vierailija
6/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saarasta tullut niiden palstan heikompilahjaisten uusi Jenni?

Vierailija
7/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on sitä aina kakkosena-tarinaa tarjonnut X-Factorissakin, niin hänelle on varmasti käsikirjoitettu sitä täydentävä loppuhuipentuma.  Nähtäväksi jää, millaisen lopun Saaran stoori joulupukkilandian köyhästä kylästä tähtiin saakaan.

Vierailija
8/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on sitä aina kakkosena-tarinaa tarjonnut X-Factorissakin, niin hänelle on varmasti käsikirjoitettu sitä täydentävä loppuhuipentuma.  Nähtäväksi jää, millaisen lopun Saaran stoori joulupukkilandian köyhästä kylästä tähtiin saakaan.

Ehkä joku jouluaiheinen laulu, ja brittipukki siihen jammailemaan?

Vierailija
9/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Sakari Kuosmanen laulaa: Kuinka monta Saara Aalto-aloitusta mahtuu pieneen vauva-palstaan?

Ja Jope Ruonansuu kertoo, että aika monta Saaraa mahtuu pieneen hiaceen..

Vierailija
10/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hönen tarvitse tässä sijoittua. Luulen että se eilinen antoi jo hänelle itselleen sen mitä hän on lähtenyt hakemaan.

Oikeasti?!

Sitä samaa vanhaa Saaraa mitä aina ennenkin. Tutulla ja turvallisella prinsessalaululla.

Mä ainakin odotan jotain muuta, sellasta totaalista uudistumista ja NÄYTTÖÄ, että oikeesti on niin maailmanluokan artisti kuin uskoo/haluaa olla. Että vetäs sitten jotain ihan erilaista, heittäisi genreillä häränpyllyä.

Vierailija
11/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku jouluaiheinen laulu, ja brittipukki siihen jammailemaan?

Lapista lähtee ihan varmasti tonttudelegaatio Saaraa tukemaan, jos sponssit saadaan hommiin mukaan. Runoilija ja valtakunnan ykkösnainen Jenni Haukio tulee suojelijaksi ja taas ollaan maailman kartalla, kiitos snowprinces the II

Vierailija
12/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?!

Sitä samaa vanhaa Saaraa mitä aina ennenkin. Tutulla ja turvallisella prinsessalaululla.

Mä ainakin odotan jotain muuta, sellasta totaalista uudistumista ja NÄYTTÖÄ, että oikeesti on niin maailmanluokan artisti kuin uskoo/haluaa olla. Että vetäs sitten jotain ihan erilaista, heittäisi genreillä häränpyllyä.

Miksi pitäisi? Eilinen oli sellainen ammattitaidon osoitus, että varmasti pääsee etenemään urallaan ihan pelksätään sillä. Saara haluaa olla Disney prinsessa ja on vienyt se taidon puolesta tappiinsa ja osoittanut, että uskomalla itseensä vaikka kukaan muu ei uskoisi voi tehdä vaikutuksen. Joku muu Suomesta voisi Saaran perässä uskoa yhtä paljon ja yltää vielä korkemmalle sillä modernimmalla otteella.

Tuo gootahtava tatsi Let it gogon tuotannossa toisaalta voisi antaa Saarallekin potkua, Simon taisi viitata juuri siihen "quirky" kommentillaan. Popimpi Nightwish.

Vierailija
13/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?!

Hän sai eilen sitä mitä on kaivannut. Hän.

Yleisön aplodeja ja julkista tunnustusta. Siinä on eväitä kehittyä nyt eteenpäin.

Vierailija
14/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto on musiikin Paavo Väyrynen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän