Saara Aalto veti sairaan hyvin.
En ole ikinä tykännyt hänestä mutta nyt suorastaan rräjäytti sen lavan. Loistavaa!
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
Ihan OT: mutta oliko Sharon pikkasen sienissä eilen vai onko hän aina tollanen?
vissiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001926470.html
Brittikatsojat tyrmistyivät! Saara Aaltoa tylyttänyt Sharon Osbourne sekoili suorassa lähetyksessä – ei muistanut Aallon kansalaisuutta: ”Hän on saapunut tänne Norjasta”
Brittikatsojat ovat twiitanneet että Sharon olisi ollut kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin katsonut tai kuullut Saaran esityksiä ja yllätyin äänen syvyydestä. Oli paremman kuuloinen kuin odotin. Silti en tajua hehkutusta, vaikka en ole ekspertti kuulin että meni nuotin vierestä ja ääni särkyi epävireeseen joissain kohdin ja muutenkin ihan samanlainen esitys kuin euroviisuissa kaikkien maiden noin keskimäärin. Ei millään pahalla, mutta olen varmaan juntti kun en vaan tajua ainutlaatuisuutta, ehkä musiikin harrastajat tai itse laulavat tajuavat paremmin?Muuten tyyliin ei vaan toi sivukalju sovi, olisi paljon kauniimpi ilman sitä.
Silti hienoa tehdä oman juttuaan ja tavoitella unelmiaan, toivottavasti menestyy vaikka tiedän jo nyt tuosta tyylistä etten mene koskaan keikalleen tai osta levyä. Ei uppoa.En tiedä, miksi on heti juntti jos on eri mieltä, en esimerkiksi pidä keihäänheitosta tai jääkiekostkaan enkä niitä seuraa vaikka Suomi on pärjännyt joskus hyvin.
Niinku, että jos et ole ihan yhtä hyvä kuin whitney houston, niin parempi olla hiljaa? Saara on ehkä lahjakkain suomalainen poplaulaja, aivan iisisti.
Oli hyvä, ja on, en silti pidä tuosta musiikkityylistä, kuten en Whiteny Houstonistakaan. Täytyy silti sanoa, että olen yllättynyt, ja seuraan nyt Saaraa eri tavalla kuin aiemmin, ja harmittaa se että annoin ennakkoasenteiden vaikuttaa mielipiteeseeni enkä katsonut/kuunnellut aiemmin häntä missään. Oikeasti luulin että oli kimittäjä ja pikku äänellä laulaja "sievästi" laulaja , onkin syvä ja voimakas ääni!Tuossa genressä ansaitsee menestystä.
Mitä Aalto veti? Kivirekeä? Vesikelkka? Vai mitä? Olen aina luullut, että Aalto on laulaja, joka myös sitä taitoaan esittää Lontoossa? Väärässä kai sitten olin. Ei voi mittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voit antaa ääniä Saara Aallolle tai muille kandidaateille ilmaiseksi? Tässä ohjeet X factorista kiinnostuneille. Toimii vain kännykällä, mutta appi näyttää tältä, jotta löydät sen helpommin http://www.itv.com/xfactor/app
ANDROID
1. Jos sinulla ei ole gmailia tai google-tiliä niin luo ensin sellainen. Muista laittaa maaksi United Kingdom. Käytä esim. Lontoo postinumeroa SW1W 0PS.
TAI
1. Vaihtaaksesi olemassa olevan Google-tiliin, mene osoitteeseen wallet.google.com. Sieltä vaihdat kotiosoitteeksi Asetuksista United Kingdom. Ainoastaan kaupunki ja postinumero on oltava oikeat. Osoiterivillä voi olla mitä vain. ZIP: SW1W 0PS
2. Lataa Playstä X factor app.
3. Siellä kohta "voting", jossa voit antaa maksimissaan viisi ääntä yhdelle kandidaatille tällä kierroksella.
IPHONE
1. Vaihda puhelimen kieli englanniksi (ei toimi kaikissa ilman tätä muutosta)2. Lataa X factor app
3. Siellä "voting", jossa voit jakaa ääniä, kuten huvittaa.
Saako ladattua Lumiaan?
Mulla ei henkilökohtaisesti ole Lumiaa, etten sen kummemmin osaa sanoa. Jos testaat ja kerrot :)
Ihmettelin muuten alapeukkuja. Eiks täällä saa siis jaella äänestysohjeita niille, jotka seuraa :D Voittehan te äänestää, ketä huvittaa. Minä nyt itse äänestin Saaraa, koska oma suosikki putosi jo. Voidaan sit ainakin koittaa ottaa voitto Norjaan.
Mä alapeukutin, koska ajattelen että se on brittien kisa, eikä saa huijata. :D Ei liittynyt Saaraan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on linkki tuloslähetykseen?
valitset free
ja sieltä uk live tv
rullaat alaspäin ja valitset tuon
itv1 kanavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voit antaa ääniä Saara Aallolle tai muille kandidaateille ilmaiseksi? Tässä ohjeet X factorista kiinnostuneille. Toimii vain kännykällä, mutta appi näyttää tältä, jotta löydät sen helpommin http://www.itv.com/xfactor/app
ANDROID
1. Jos sinulla ei ole gmailia tai google-tiliä niin luo ensin sellainen. Muista laittaa maaksi United Kingdom. Käytä esim. Lontoo postinumeroa SW1W 0PS.
TAI
1. Vaihtaaksesi olemassa olevan Google-tiliin, mene osoitteeseen wallet.google.com. Sieltä vaihdat kotiosoitteeksi Asetuksista United Kingdom. Ainoastaan kaupunki ja postinumero on oltava oikeat. Osoiterivillä voi olla mitä vain. ZIP: SW1W 0PS
3. Siellä kohta "voting", jossa voit antaa maksimissaan viisi ääntä yhdelle kandidaatille tällä kierroksella.
IPHONE
1. Vaihda puhelimen kieli englanniksi (ei toimi kaikissa ilman tätä muutosta)2. Lataa X factor app
Hei mut kiitos, mahtavaa. Voin äänestää niitä muita, joista oikeasti tykkään <3
Eli nyt sinulle aukaistiin ovet kapinoimaan Saaraa vastaan, koska olet nyt vaan päättänyt olla tykkäämättä Saarasta, suorastaan vihaamaan häntä, ja nyt äänestät kilpailijoita, jotka eivät tosiasiassa kiinnosta sinua yhtään. Mutta tämä ihan vain sen takia, koska et Saarasta pidä :D
Kaikki eivät ole samanlaisia kuin Saaran fanit...
Vierailija kirjoitti:
Brooksway tippui nyt sitten kokonaan pois kisasta, koska toinen kaksosista, Josh Brooksm oli pahoinpidellyt ex-tyttistään 4 vuoden ajan. Ja ketään ei oteta tilalle, joten yksi kilpakumppani Saaralle vähemmän - ja hyvä niin, sillä tällä Brookswayllä on 150 tuhatt seuraajaa Instagramissa, eli ilmeisen suosittu.
Jos ketään ei oteta tilalle, niin täähän sotkee vähän aikatauluja. Finaalin pitäs olla joulukuun x päivä, mutta kun kilpailijoita on nyt yks vähemmän, niin voittajan pitäs selvitä viikkoa alkuperästä aikataulua aikasemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan OT: mutta oliko Sharon pikkasen sienissä eilen vai onko hän aina tollanen?
vissiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001926470.html
Brittikatsojat tyrmistyivät! Saara Aaltoa tylyttänyt Sharon Osbourne sekoili suorassa lähetyksessä – ei muistanut Aallon kansalaisuutta: ”Hän on saapunut tänne Norjasta”
Brittikatsojat ovat twiitanneet että Sharon olisi ollut kännissä.
Tuohan on yhtä luotettava tiedonlähde, kuin tämä palsta. Sama kuin uutisoisi, että Sharon oli sienissä, kun sitä on täällä arvuuteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ANDROID
TAI
IPHONE
Saako ladattua Lumiaan?
Mulla ei henkilökohtaisesti ole Lumiaa, etten sen kummemmin osaa sanoa. Jos testaat ja kerrot :)
Ihmettelin muuten alapeukkuja. Eiks täällä saa siis jaella äänestysohjeita niille, jotka seuraa :D Voittehan te äänestää, ketä huvittaa. Minä nyt itse äänestin Saaraa, koska oma suosikki putosi jo. Voidaan sit ainakin koittaa ottaa voitto Norjaan.
Mä alapeukutin, koska ajattelen että se on brittien kisa, eikä saa huijata. :D Ei liittynyt Saaraan mitenkään.
Haha! Mä ehkä ite ajattelin, ettei nii väliä, kun sain nämä ohjeet brasilialaiselta. Ääniä tulee paljon esim. Etelä-Amerikasta, jossa kisa on suosittu. Ja Filippiineilläkin sitä seurataan, mitä nyt olen kommenteista huomannut. Se on kuitenkin Euroopan isoin talent-show, joten kerää paljon katsojia kaikista maista.
Huvikseen katoin googlesta niin showlla näkyis olevan 7.2 miljoonaa live-katsojaa. Maita ei eritellä, mutta esityksiä kyllä seurataan suorana monissa maissa - varsinkin, kun netin kautta onnistuu helposti ilmaiseksi. Kohtahan toi tuloslähetys pärähtää käyntiin. Itse toivoisin, että Ryan putoaa. On omasta mielestäni tylsin, hyvin suppea ääniala. Myös Sam ei sytytä mihinkään suuntaan vaan liian hajuton ja mauton, mutta hänestä saatan hyvin tykätäkin, jos parempi biisi sattuu kohdalle.
Saaralle toivoisin nykyaikaisempia biisejä. Harmi, ettei sitä JH-osion toista laulua näytetty, koska se oli ilmeisesti parempi kuin Abba-veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Saaran menestyksen kanssa on tekemistä muiden menestys? En ymmärrä. Ja minä muistan ihan ilman googleakin Mikko Sipilän.
Hienosti muistettu! 👍
👍👍Kiva kun huomasit! 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brooksway tippui nyt sitten kokonaan pois kisasta, koska toinen kaksosista, Josh Brooksm oli pahoinpidellyt ex-tyttistään 4 vuoden ajan. Ja ketään ei oteta tilalle, joten yksi kilpakumppani Saaralle vähemmän - ja hyvä niin, sillä tällä Brookswayllä on 150 tuhatt seuraajaa Instagramissa, eli ilmeisen suosittu.
Jos ketään ei oteta tilalle, niin täähän sotkee vähän aikatauluja. Finaalin pitäs olla joulukuun x päivä, mutta kun kilpailijoita on nyt yks vähemmän, niin voittajan pitäs selvitä viikkoa alkuperästä aikataulua aikasemmin.
Varmasti tämä otetaan huomioon ja joko saamme jonkun todellisen villin kortin tai sitten yhdellä viikolla suuri "yllätys" ja tyyppi ei putoakaan. Todennäköisesti sellainen viikko, kun joku tuomariston oma suosikki tai monien suuri inhokki meinaisi pudota (saadaan sit vähän vielä revittyä kohuotsikoita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tämä otetaan huomioon ja joko saamme jonkun todellisen villin kortin tai sitten yhdellä viikolla suuri "yllätys" ja tyyppi ei putoakaan. Todennäköisesti sellainen viikko, kun joku tuomariston oma suosikki tai monien suuri inhokki meinaisi pudota (saadaan sit vähän vielä revittyä kohuotsikoita).
Joo, ehkä ne tuo sen Christianin takas ja se voittaa koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä ne tuo sen Christianin takas ja se voittaa koko kisan.
Ah! Se olis kyllä mun unelma <3 Oma järjestys tällä hetkellä
1. Christian (wild card- todellisuudessa)
2. Emily
3. Freddy
4. Relley
5. Saara
6. Matt
7. 5AM
8. Gifty
9. Bratavio
10. Honey G
11. Sam
12. Ryan
Kattooko joku muukin siis tätä sarjaa ja on omia suosikkeja vai kuuluuko meidän vaan rakastaa/vihata Saaraa? Itse kiinnostuin sarjasta ihan vain sen takia, kuinka kovasti täällä Saaraa parjattiin.
Bratavio ei ole laulajina mitään parhaita, mutta kivan hoikka vyötärö tuolla pidemmällä luikulla.
Kyllä Saara itsensä joihinkin musikaaleihin laulaa ja sinne sopiikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Saaran menestyksen kanssa on tekemistä muiden menestys? En ymmärrä. Ja minä muistan ihan ilman googleakin Mikko Sipilän.
Hienosti muistettu! 👍
👍👍Kiva kun huomasit! 👌
Kuka on Mikko Sipilä?
Kuulostipa toi Relleyn luritus epävireiseltä tossa pienessä pätkässä. Näin sen jo eilen, mutten edes muistanu. Sama Matt. Toi sen ylänuotti on hieno, mutta muuten jotenkin lattea tossa pienessä pätkässä. Freddy olis voinu jättää kans uudelleensanottamatta :D
Eli nyt sinulle aukaistiin ovet kapinoimaan Saaraa vastaan, koska olet nyt vaan päättänyt olla tykkäämättä Saarasta, suorastaan vihaamaan häntä, ja nyt äänestät kilpailijoita, jotka eivät tosiasiassa kiinnosta sinua yhtään. Mutta tämä ihan vain sen takia, koska et Saarasta pidä :D