Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen isä avautuu tästä palstasta

Vierailija
08.10.2016 |

Pari päivää olen lukenut tätä palstaa ja ei hemmetti mitä vihaa täällä on miehiä kohtaan, ihan puistattaa. Google toi minut tänne ja toivon, että en olisi koskaan eksynyt tänne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Olet sama miesvihaprovo, joka on pyörinyt täällä kuukausia. Turha valehdella muuta.

Vierailija
2/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olet sama miesvihaprovo, joka on pyörinyt täällä kuukausia. Turha valehdella muuta.

Mitä oikein höpötät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahden lapsen isä" on se tyyppi, joka kirjoittelee tänne päivät pitkät kaikenlaisia satuja naisista. Esiintyy eri hahmoina. Milloin "tyttis" ei anna pillua, milloin naiset ovat rumia tai tyhminä. Ja nyt ollaan kahden lapsen isänä huolissaan. Joo joo.

Vierailija
4/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesviha on sanana sellainen, että en itse kyllä osaisi miehenä edes käyttää vaikka käsite olisi edes tuttu - saati että se olisi jotenkin spontaanisti sanavarastossani. enemmän väsyttää sinunlaisesi kaverit täällä

Vierailija
5/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesviha on sanana sellainen, että en itse kyllä osaisi miehenä edes käyttää vaikka käsite olisi edes tuttu - saati että se olisi jotenkin spontaanisti sanavarastossani. enemmän väsyttää sinunlaisesi kaverit täällä

Kenen ämmän hihnassa sä oot?

Vierailija
6/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän viha johtuu... kokemuksesta.

Vierailija
7/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden lapsen isän rooli unohtui aivan yhtäkkiä.

Vierailija
8/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhottuisit

Vierailija
9/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu, kun palstalla kaikki tunnistaa sut heti?

Vierailija
10/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos nyt olet vasta erehtynyt tänne, niin kirjoituksesi oli kuin suoraan yhden pikkujampan kynästä. Hänellä on samanlaisia ongelmia kuin sinullakin. Täällä pitää osata suodattaa, muuten ei pärjää. Jos et osaa, älä tule itkemään tänne.

Olen ollut palstalla 16 vuotta enemmän tai vähemmän, yritä sinäkin opetella siis tavoille tai poistu.

Vierailija
11/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai palstan miesvihaajat juuri kimppuunsa. Ettekö te miesvihaajat katso idolistanne, Eileen Wuornoksesta kertovaa elokuvaa ja elämäntarinaa?

Vierailija
12/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Näkisitpä vaan nämä av:n miesvihamammat kotioloissaan. Täällä tylynä uhotaan, mutta totuus on toinen luonto. Mies on palveltuna kuin viiden tähden hotellissa. Herää kaffen ja tuoreiden muffinssien tuoksuun, samalla kun mamma kiikuttaa aamun sanomat sänkyyn heiluteltujen peittojen päälle somasti rakkaudenpunaisissa seksihepenissä.

Älä luovuta :D

Vierailija
13/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pikkunarttuhan sinä olet. Pikku puudeli.

Vierailija
14/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän viha johtuu... kokemuksesta.

Lähinnä puutteesta 😨

Vierailija
15/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sai palstan miesvihaajat juuri kimppuunsa. Ettekö te miesvihaajat katso idolistanne, Eileen Wuornoksesta kertovaa elokuvaa ja elämäntarinaa?

Kun menet illalla nukkumaan, kurkkaatko, ettei sänkysi alla ole miesvihaa?

Vierailija
16/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jos nyt olet vasta erehtynyt tänne, niin kirjoituksesi oli kuin suoraan yhden pikkujampan kynästä. Hänellä on samanlaisia ongelmia kuin sinullakin. Täällä pitää osata suodattaa, muuten ei pärjää. Jos et osaa, älä tule itkemään tänne.

Olen ollut palstalla 16 vuotta enemmän tai vähemmän, yritä sinäkin opetella siis tavoille tai poistu.

Voi anteeksi teidän korkeutenne. Mitäs siellä sun kupolissa on? Aivan pulpahtelee kuset vaan lattialle emännällä.

Vierailija
17/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole miesvihaa, ei.

Vierailija
18/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää olen lukenut tätä palstaa ja ei hemmetti mitä vihaa täällä on miehiä kohtaan, ihan puistattaa. Google toi minut tänne ja toivon, että en olisi koskaan eksynyt tänne.

Pidä tauko. Ei täällä enää käydä järkeviä keskusteluita juurikaan.

Vierailija
19/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pikkunarttuhan sinä olet. Pikku puudeli.

Sulla taitaa olla oikein huono ilta tänään. Kirjoitit ne "ruma nainen ei ole minkään arvoinen" -avauksetkin. Kyllä mä ymmärrän: tuntuuhan se pahalta, kun suurin osa ikäisistäsi tekee jotain muuta kuin kiukuttelee vauvapalstalla. Mutta eihän se sun ahdinko muutu miksikään täällä kirjoittelemalla, pahenee vaihe. Luovu vauvapalstasta ja yritä keskittyä ihan oikeaan elämään kodin ulkopuolelle. Hanki opiskelupaikka tai työpaikka, se on alku.

Vierailija
20/23 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko taas vaikka siileistä mieluummin? Rupee tää naisista kiukuttelu kyllästyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä