Tyttäreni outo opettaja
Tyttäreni on yläasteella, jokapäivä joutuu jäämään kouluun uusimaan kotitehtävänsä 😡 tyttäreni on ihan kympin oppilas eikä koskaan ole ennen koulussa joutunut läksyjen takia jäämään koululle
No olen kysynyt tyttäreni miesopettajalta miksi näin on mutta tyttäreni tarvitsee "enemmän panostusta"
Tämä alkaa olla jo outoa eikä tyttäreni puhu mitään minulle kun tulee koulusta
Olen tarkistanut hänen läksynsä niin niissä ei ole mitään uusittavaa
Ylihuomenna taidan mennä koululle, alkaa olemaan outoa miksi tyttären miesopettaja laittaa tyttäreni uusimaan läksyt, vaikka on oikein tehty
Kommentit (10)
Eikö oikein ottanut alleen tulta se aloitus, jossa teeskentelit olevasi teini?
Ettei vaan olis jotaa hyväksi käyttöö?
etkai nyt ole sitämieltä että tyttäreni opettaja tekee jotain tuollaista?? 😡
No maanantaina varmaan menen käymään koululla
Muilla vastaavaa kokemusta tai mistä tuo voisi johtua?
-ap
huolestuttaa tyttäreni puolesta kun tämäkään ei voi kaikkea kertoa
Ja ihan hyvä koulu, luotettavat opettajat, hyvä opiskelu
-ap
kysyin nyt vielä tyttäreltäni onko opettaja tehnyt mitään sopimatonta ja vastaus oli "ei"
No nyt en tiedä kannattaako men sinne koululle, normaali miesopettaja ei pistä läksyjen uusintaan jokapäivä, varsinkaan jos on kympin oppilas
-ap
Niin siis tyttö yläasteella, jossa ei ole enää luokanopettajaa, ja sama miesopettaja ilmeisesti muka opettaa ne kaikki eri kouluaineet ja laittaa tytön tekemään joka päivä koulun jälkeen kotitehtävät? Kompastuit siis tässä trolliyrityksessä heti alkumetreillä. Sinun olisi pitänyt keksiä tyttö ala-asteikään tai muuttaa opettaja harrastusvamentajaksi tms, jolloin tuossa tarinassasi olisi ollut enemmän logiikkaa.
nyt katoin tyttäreni wilmaa ja sinnekkin tullut tältä miesooettajalta viestiä
Kehuu kuulemma hänen taitoaan ja ahkeruuttaan kuinka hyvä onkaan koulussa
muuten ottaa tyttäreni jokapäivä uusimaan läksyt
Ap
Varaudu panoon.