Seurustelen 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. Saa kysellä ja ihmetellä
Tällä hetkellä olemme 24v ja 37v, yhdessä oltu 4 vuotta.
Kommentit (27)
Miten olette jakaneet lastenhoitovastuut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä olemme 24v ja 37v, yhdessä oltu 4 vuotta.
Eli siis 9 vuotta vielä jäljellä.
Jos tarkoitit tällä, että mies vaihtaa mut nuorempaan niin haha tosi hauskaa. Rakastamme toisiamme enkä ole miehelle mikään esine. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevas jotenkin ihmeellinen tapaus, kun oot huolinu jonku vanhan jämäpalan? :D Enempi saavutus olis jos oisit napannut jonku tasokkaan nuoren miehen. Mut ei taida onnistua sulta, vai mitä?
Kyllä mä nuorenkin miehen olisin saanut jos olisin halunnut. Valitsin mieheni siitä yksinkertaisesta syystä, että satuin rakastumaan juuri häneen. Ei rakkautta voi pakottaa tai ajatella järjellä. Miksi ihmeessä rakastamani mies olisi mulle joku "jämäpala"? Olisin aika pinnallinen jos ajattelisin noin. ap
Mikä on se pointti tehdä tällaisia aloituksia? Miksi sen pitäisi olla ihmisistä niin kamalan kiinnostavaa, että seurustelet jonkun itseäsi vanhemman miehen kanssa? Tunnetko itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi sen takia? Mä en nyt oikein tajua pointtia...
Mäpä seurustelen 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, haluuko joku kysyä mieluummin multa jotain? Vai korottaako joku?
Et taida saada huomiota tarpeeksi kun sitä täällä näin mitättömällä aiheella kerjäät.
Hetkinen...seurustelette? Teillä on yhteinen lapsi? Miksi käytät sanaa seurustelette? Mies asuu muualla perheensä kanssa vai? Tai sitten et ajatellut asiaa loppuun asti ja olet trolli!
Eli siis 9 vuotta vielä jäljellä.