Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "karkailee", miten saa loppumaan?

Vierailija
08.10.2016 |

En keksinyt parempaakaan termiä, joten käytän nyt sitten tuota karkailua.

Aina kun ollaan sovittu, että ollaan viikonloppu, ilta tms ihan vaan kotona, karkaa mies ensimmäisen tilaisuuden tullen. Esim. jos käyn suihkussa, olen puhelimessa tms. Jättää lapun jossa kertoo olevansa tyyliin kioskilla, kävelyllä jne. Tosi inhottavaa kun tämä tapahtuu joka kerta. Puhuttu ollaan, mutta ei auta. Aina on sohvalla miehen puoleinen paikka tyhjä kun silmä välttää.
Miten tuon saisi loppumaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se mies sitten ikinä kotona jos kerta aina käy noin? Mitä mies on kertonut syyksi kun olette asiasta puhuneet? Oletko kertonut kuinka loukkaavalta tuo tuntuu? Itse varmaan sanoisin miehelle, että jos minun kanssani on noin epämiellyttävää olla niin voi hankkia itselleen uuden osoitteen. Ei tuo kyllä terveeltä kuulosta.

On mies kotonakin, mutta noita kioskireissuja ja kävelyjä on aikalailla joka kerta. Olen yrittänyt sanoa, mutta mies lähinnä tuhahtelee että minkä hän sille voi jos on lähdettävä ostamaan kioskilta jotain. ap

Vierailija
22/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tavoita ongelmaa, jos joku käväisee kioskilla tai lenkillä. Ei kai se koko iltaa kipsarilla vietä? Jos sitä ärsyttää, että sä vahtaat sitä ja valitat joka menosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narsisti.

Vierailija
24/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sinä olet sopinut tai ehdottanut ja mies ei ole ollut jutussa mukana.

Jos mies ei ole ollut jutussa mukana, niin miksi se on siellä ap:n luona alunperinkään? Kai nyt aikuinen mies osaa itse sanoa, jos ei kiinnosta tai on muuta parempaa tekemistä.

Vierailija
25/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei siis ole siitä, että on menoja, vaan siitä että hoitaa sen noin ikävällä tavalla?

Tulee mieleen se keskustelu niistä "eksyttäjämiehistä", jotka siis kaupoissa ja ulkomailla saattavat eksyttää kumppaninsa itsestä vallankäytön tms ilkeilyn vuoksi. Ja eksytetty kumppani toki saa huudot tai kärsii esim siitä, että passit ja rahat ja matkatavarat menivät myös omia menojaan...

Vierailija
26/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hirveää, jos mies haluaa mieluummin kävelylle kuin istua ap:n kanssa koko illan sohvalla ilmeisesti tv:tä tuijottaen.

Vierailija
27/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MuuMuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sinä olet sopinut tai ehdottanut ja mies ei ole ollut jutussa mukana.

Jos mies ei ole ollut jutussa mukana, niin miksi se on siellä ap:n luona alunperinkään? Kai nyt aikuinen mies osaa itse sanoa, jos ei kiinnosta tai on muuta parempaa tekemistä.

Anteeksi, en ollut tajunnut että ap ja mies asuvat yhdessä. Mutta silti, kai se mies osaa suunsa avata?

Vierailija
28/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta? Eli aina kun on käymässä luonasi? Siis ette asu yhdessä? Taitaa olla sitoutumiskammoinen.

Vierailija
29/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoi, jos itse teet saman?

Vierailija
30/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen jolle käy soittamassa tai jota käy tapaamassa.

Vierailija
31/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisuus liittyä mukaan lenkille?

Vierailija
32/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä Ap vähän turhan sinisilmäinen?

Vierailija
33/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis... Mieshän "karkaa" siksi, ettei muuten pääse lähtemään ilman valitusta ja riitelyä. Ymmärrettävää.

Miksi ap olet sitä mieltä, ettei kotoa saa poistua edes kävelylle vaikka kuinka olisi sovittu että ollaan viikonloppu kotona? Saako mennä omalle pihalle? Sairastahan toi on.

Vierailija
34/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu. Onks kiska 100 km päässä? vai mikä on ongelma? Miksei saa käydä kioskilla tai lenkillä jos sä ite juoruut puhelimessa yms.. 

Tais tääkin keissi olls porvoosta.

Vierailija
35/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle riittää ymmärtäjiä, vaikka aloittaja on sairas läheisriippuvainen ja päällepäsmäri.

Voin vain taas arvailla millaisia vastauksia miehen vastaava aloitus saisi palstamammoilta.

Vierailija
36/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta parisuhdeihmiseltä alkuunkaan. Päästäisin sellaisen vapauteen kasvamaan, kun en itse jaksa enää tässä iässä yrittää kouluttaa kenestäkään sosiaalisesti parempaa ja vastuuntuntoisempaa.

Vierailija
37/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mahdollisuus liittyä mukaan lenkille?

Mitä luulet, kun ap ei saa tietoa poistumisesta kuin vasta jälkeenpäin?

Vierailija
38/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap vastata asutteko yhdessä?

Vierailija
39/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle riittää ymmärtäjiä, vaikka aloittaja on sairas läheisriippuvainen ja päällepäsmäri.

Voin vain taas arvailla millaisia vastauksia miehen vastaava aloitus saisi palstamammoilta.

Ymmärtäjiä? Suurin osahan on pilkannut aloittajaa suositellen häkkejä ym.

Vierailija
40/44 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki tuota, lähti sanomatta sanaakaan ulos kun olin suihkussa, vaihtamassa vaatteita tai keittiössä laittamassa iltanaposteltavaa. Sitten kamala show jos ihmettelin että minne katosi kun ei sano mitään ja piti elokuvan katsomista aloittaa.

No hän olikin sitten päihderiippuvainen ja haki autotallista aina parit ryypyt. Olin pitkään sokea.

Siinä ei todellakaan mitään vikaa ole, että käy kiskalla. Yhteinen viikonloppu ei tarkoita että ollaan koko ajan kainalossa kiinni. mutta jos ei voi huikata että käyn kiskalla, haluatko jotain, on täystotaaliurpo tai sit on jotain salattavaa.

Neuvoni: Älä välitä, keskity omaan mukavaan oloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan