Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen Hyacinth!

Vierailija
08.10.2016 |

Nyt kun tuota katson...onneksi ette tiedä kuka olen

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
82/86 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jakso oli myös hyvä kun ne lähti risteilylle Queen Mary vai mikä se iso alus on?

Ja Hyacinth pakotti Richardin mukaansa lentämään Kööpenhaminaan kun jäivät rannalle ruikuttamaan. Siinä myös nähtiin Hyacinthin täydellinen yleissivistyksen puute kun luuli olevansa Ruotsissa, "they're all the same Scandinavia" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richardin ja Elizabethin välillä tuntuisi olevan kipinää, vähän flirttailun makua harvoissa kahdenkeskisissä juttutuokioissaan kun saavat olla pari minuuttia rauhassa Hyacinthilta :D

Vierailija
84/86 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Meidän suvussa on myös eräs Hyacinth, olen joskus vitsaillut siitä, mutta hän ei vaan ymmärrä.

Jotkut Hyacinthin sarjassa heittämät läpät ovat aivan kun sukulaistätimme suusta. Täti saattaa todellkin sanoa viattomasti, että "Ostin tämän salaatin Stokkalta mutta se oli pahaa, syö sinä!" Tai "Ostin tämän neuleen, mutta se on todella ruma, sinähän voisit käyttää sitä!"

Voi ei

Mun äiti on Hyasinth, en vaan ole tajunnut koska se on niin arkipäiväistä että en edes näe sitä. Juuri nuo "ostin xxx mutta se on huono/ruma/pahaa, sinähän voit sitä käyttää."

Kuvittelee että naapurit kyttäävät ja vaatii että kaikkien pitää esittää hänen ohjaamaansa roolia. Jälkeenpäin antaa palautteen onnistuiko rooli odotustensa mukaan.

On hyvin huolissaan maineestaan. Saattaa hermostua jos joku jolla on sama sukunimi esiintyy äitini mielestä tökerösti julkisuudessa. Joku voi luulla että tämä henkilö on äidilleni sukua, on suurin huoli.

Hänellä on myös suuri palvonnan kohde, täydellinen henkilö jonka erinomaisuudesta ja täydellisyydestä pitää luentoja.

Naapurit hän arvottaa varallisuuden ja ammattiaseman mukaan. Ja kohtelee heitä näiden arvotusten perusteella.

Kerran erehtyi luulemaan lääkäriä siivoojaksi ja on vielä vuosia myöhemmin järkyttynyt mokastaan ja siitä että oli puhunut lääkärille niinkuin normaalisti puhuu siivoojalle. Oli siis jättänyt mielistelyt pois.

Siis kuvasit ihan täydellisesti myös minun äitini! Ootkohan mun veljeni..? :D

Vierailija
85/86 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen salaa Hyasintti. Ystävät ja tuttavat ovat ihan eri mieltä, mutta tiedän, että salaisessa sopukassa mietin, että mitä muut ajattelevat minusta, ihailen hienoja tavaroita, haluan olla parempi kuin olenkaan, häpeän joitakin sukulaisiani syystä tai toisesta...

Kynttiläillallisten järjestämisestä haaveilin jo lapsena, samoin hienoista astioista, kynttilänjaloista, paikkakorteista...

Minäkin mielessäni, mutta tosielämässä Elisabeth, arka ja vietävissä. Haluaisin olla Hyasintti, ei niin väliä mitä muut ajattelevat, mutta olisi ihana järjestää kynttiläillallinen ja olla noin siisti ja täsmällinen.  En vain osaa. Hyasintissa on oikeasti paljon hyvää. Hän kuitenkin välittää siskoistaan, vaikka nämä eivät edustakaan hänen arvomaailmaansa, samoin isästään. Sekä hän on siisti ja tarkka, ne ovat myös hyviä ominaisuuksia, vaikka menevätkin liiallisuuksiin. 

Vierailija
86/86 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme