olen Hyacinth!
Nyt kun tuota katson...onneksi ette tiedä kuka olen
Kommentit (86)
:D
Meidän suvussa on myös eräs Hyacinth, olen joskus vitsaillut siitä, mutta hän ei vaan ymmärrä.
Jotkut Hyacinthin sarjassa heittämät läpät ovat aivan kun sukulaistätimme suusta. Täti saattaa todellkin sanoa viattomasti, että "Ostin tämän salaatin Stokkalta mutta se oli pahaa, syö sinä!" Tai "Ostin tämän neuleen, mutta se on todella ruma, sinähän voisit käyttää sitä!"
Jokainen varmaan tuntee jonkun Hyacinthin tapaisen. :D
Hauskoja ne toistuvat maneerit tässä roolissa: Ovelta huutelu naapureille, joskus laulavalla äänellä. Kömpelö juokseminen ja nopeat säntäilyt.
Se on myös hauska miten Hyacinth kuvittelee että heitä seurataan jatkuvasti naapureista, mies ei saisi mitään oikein tehdä eikä sanoa pihalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan tuntee jonkun Hyacinthin tapaisen. :D
Hauskoja ne toistuvat maneerit tässä roolissa: Ovelta huutelu naapureille, joskus laulavalla äänellä. Kömpelö juokseminen ja nopeat säntäilyt.
Intohimo, jolla suhtaudutaan Royal Doultoneihin (käsinmaalattuine talvioineen).
Mun anoppi on joissain kohdissa hyvin Hyacint, vaikka ihana ja rakas ihminen onkin. Jos jollain ruualla on hieno nimi, niin hän ehdottomasti käyttää sitä. Vaikka kyseessä olisi keitetyt potut ja syötäisiin ihan perheen kesken. Monilla tavaroilla on myös tarina, keskiössä on niiden alkuperä, hinta, valmistusmateriaali yms. mikä vaikutta niiden arvoa korottavasti. "Nämä Englannista erikseen tilatut, käsintehdyt lasinaluset jotka...".
Mä tiedän yhden vähän simppelin wt-ämmän joka kuvittelee olevansa kuin hyacinth :D
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden vähän simppelin wt-ämmän joka kuvittelee olevansa kuin hyacinth :D
Niin siis Hyacinth on simppeli wt-ämmä, joka haluaisi kuulua yläluokkaan.
Kerran yks kaveri sanoi että on katsonut sarjaa vuosikausia, mutta tajusi vasta nyt kun asiasta mainitsin, että ne siskokset Hyacinth, Rose, Daisy ja Violet on kaikki kukkia. Ja sukunimikin on Bucket (lausutaan bouquet, =)), eli kaikki on siis kukkavihkoja! =)
Vierailija kirjoitti:
No sinä ainakin puheesi perusteella olet täysin WT...
Vierailija kirjoitti:
Kerran yks kaveri sanoi että on katsonut sarjaa vuosikausia, mutta tajusi vasta nyt kun asiasta mainitsin, että ne siskokset Hyacinth, Rose, Daisy ja Violet on kaikki kukkia. Ja sukunimikin on Bucket (lausutaan bouquet, =)), eli kaikki on siis kukkavihkoja! =)
Ainoastaan Hyacinth on Bukee, avioliittonsa kautta
Mies sanoo olet kuin Hyacinth siis istun pelkääjän paikalla ja neuvon auton ajoa,
. Enkä omista edes ajokorttia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis Hyacinth on simppeli wt-ämmä, joka haluaisi kuulua yläluokkaan.
Ai niinkö se onkin, en ole sarjaa seurannut. No sittenhän se käykin järkeen!
Minä olen salaa Hyasintti. Ystävät ja tuttavat ovat ihan eri mieltä, mutta tiedän, että salaisessa sopukassa mietin, että mitä muut ajattelevat minusta, ihailen hienoja tavaroita, haluan olla parempi kuin olenkaan, häpeän joitakin sukulaisiani syystä tai toisesta...
Kynttiläillallisten järjestämisestä haaveilin jo lapsena, samoin hienoista astioista, kynttilänjaloista, paikkakorteista...
Mua säälittää Richard. Niin hyväsydäminen mies, ja mikä kohtalo 😕
Mulla on ystävä, ihan Hyacinth. Ulkonäkö, ääni kuuluu, ja aina menee ihan helvetin hyvin. Lapset, mökki, talo. Ja tukka.
LOL
Siis oliko Briteissäkin tv-lupa?
Mä katsoin sen Nuoren Hyacinthin ja jäi kyllä harmittamaan, et jos siihen ei tule jatkoa. Sillä vaikka se ei ollut yhtä riemastuttava kuin alkuperäinen Hyasintti, niin kuitenkin jäin kieli pitkällä odottamaan, että koska Richard tulee mukaan kuvioon ja ennen kaikkea Onslow! Onko Onslown ja Hyasintin taival jo alusta asti kivikkoinen - kaksi samanlaista päsmäriä, eivät tietenkään siedä toisiaan. Onslow ei tykkää käskemisestä ja Hyasintti ei tykkää kun ei totella.
Eniten alkuperäisestä sarjasta tämä uusi poikkesi mielestäni Hyasintin isän kohdalla. Mark Addy on tietty loistava näyttelijä, mut ei sovi fyysisesti siihen kuvaan, jonka papasta sai. Muutenhan se oli just sellainen kanaaliin humalassa putoileva ja naisten perässä juoksija kuin pitikin olla.
Emilia Vilen heittomerkillä Tankki täyteen - sarjasta oli Hyacint myös.
Oletko nousukasmainen kontrollifriikki?