Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen Hyacinth!

Vierailija
08.10.2016 |

Nyt kun tuota katson...onneksi ette tiedä kuka olen

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nousukasmainen kontrollifriikki?

Vierailija
2/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Meidän suvussa on myös eräs Hyacinth, olen joskus vitsaillut siitä, mutta hän ei vaan ymmärrä.

Jotkut Hyacinthin sarjassa heittämät läpät ovat aivan kun sukulaistätimme suusta. Täti saattaa todellkin sanoa viattomasti, että "Ostin tämän salaatin Stokkalta mutta se oli pahaa, syö sinä!" Tai "Ostin tämän neuleen, mutta se on todella ruma, sinähän voisit käyttää sitä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan tuntee jonkun Hyacinthin tapaisen. :D

Hauskoja ne toistuvat maneerit tässä roolissa: Ovelta huutelu naapureille, joskus laulavalla äänellä. Kömpelö juokseminen ja nopeat säntäilyt.

Vierailija
4/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös hauska miten Hyacinth kuvittelee että heitä seurataan jatkuvasti naapureista, mies ei saisi mitään oikein tehdä eikä sanoa pihalla. :D

Vierailija
5/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan tuntee jonkun Hyacinthin tapaisen. :D

Hauskoja ne toistuvat maneerit tässä roolissa: Ovelta huutelu naapureille, joskus laulavalla äänellä. Kömpelö juokseminen ja nopeat säntäilyt.

Intohimo, jolla suhtaudutaan Royal Doultoneihin (käsinmaalattuine talvioineen).

Vierailija
6/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on joissain kohdissa hyvin Hyacint, vaikka ihana ja rakas ihminen onkin. Jos jollain ruualla on hieno nimi, niin hän ehdottomasti käyttää sitä. Vaikka kyseessä olisi keitetyt potut ja syötäisiin ihan perheen kesken. Monilla tavaroilla on myös tarina, keskiössä on niiden alkuperä, hinta, valmistusmateriaali yms. mikä vaikutta niiden arvoa korottavasti. "Nämä Englannista erikseen tilatut, käsintehdyt lasinaluset jotka...".

Vierailija
7/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden vähän simppelin wt-ämmän joka kuvittelee olevansa kuin hyacinth :D

Vierailija
8/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän yhden vähän simppelin wt-ämmän joka kuvittelee olevansa kuin hyacinth :D

Niin siis Hyacinth on simppeli wt-ämmä, joka haluaisi kuulua yläluokkaan.

Vierailija
9/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks kaveri sanoi että on katsonut sarjaa vuosikausia, mutta tajusi vasta nyt kun asiasta mainitsin, että ne siskokset Hyacinth, Rose, Daisy ja Violet on kaikki kukkia. Ja sukunimikin on Bucket (lausutaan bouquet, =)), eli kaikki on siis kukkavihkoja! =)

Vierailija
10/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä ainakin puheesi perusteella olet täysin WT...

Vierailija
11/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yks kaveri sanoi että on katsonut sarjaa vuosikausia, mutta tajusi vasta nyt kun asiasta mainitsin, että ne siskokset Hyacinth, Rose, Daisy ja Violet on kaikki kukkia. Ja sukunimikin on Bucket (lausutaan bouquet, =)), eli kaikki on siis kukkavihkoja! =)

Ainoastaan Hyacinth on Bukee, avioliittonsa kautta

Vierailija
12/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo olet kuin  Hyacinth siis istun pelkääjän paikalla  ja neuvon auton ajoa,

. Enkä omista edes ajokorttia!!

Vierailija
13/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis Hyacinth on simppeli wt-ämmä, joka haluaisi kuulua yläluokkaan.

Ai niinkö se onkin, en ole sarjaa seurannut. No sittenhän se käykin järkeen!

Vierailija
14/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen salaa Hyasintti. Ystävät ja tuttavat ovat ihan eri mieltä, mutta tiedän, että salaisessa sopukassa mietin, että mitä muut ajattelevat minusta, ihailen hienoja tavaroita, haluan olla parempi kuin olenkaan, häpeän joitakin sukulaisiani syystä tai toisesta...

Kynttiläillallisten järjestämisestä haaveilin jo lapsena, samoin hienoista astioista, kynttilänjaloista, paikkakorteista...

Vierailija
15/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää Richard. Niin hyväsydäminen mies, ja mikä kohtalo 😕

Vierailija
16/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, ihan Hyacinth. Ulkonäkö, ääni kuuluu, ja aina menee ihan helvetin hyvin. Lapset, mökki, talo. Ja tukka.

Vierailija
17/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Siis oliko Briteissäkin tv-lupa?

Vierailija
18/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bucket eli ämpäri

Vierailija
19/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin sen Nuoren Hyacinthin ja jäi kyllä harmittamaan, et jos siihen ei tule jatkoa. Sillä vaikka se ei ollut yhtä riemastuttava kuin alkuperäinen Hyasintti, niin kuitenkin jäin kieli pitkällä odottamaan, että koska Richard tulee mukaan kuvioon ja ennen kaikkea Onslow! Onko Onslown ja Hyasintin taival jo alusta asti kivikkoinen - kaksi samanlaista päsmäriä, eivät tietenkään siedä toisiaan. Onslow ei tykkää käskemisestä ja Hyasintti ei tykkää kun ei totella.

Eniten alkuperäisestä sarjasta tämä uusi poikkesi mielestäni Hyasintin isän kohdalla. Mark Addy on tietty loistava näyttelijä, mut ei sovi fyysisesti siihen kuvaan, jonka papasta sai. Muutenhan se oli just sellainen kanaaliin humalassa putoileva ja naisten perässä juoksija kuin pitikin olla.

Vierailija
20/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia Vilen heittomerkillä Tankki täyteen - sarjasta oli Hyacint myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän