Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tapailusuhde ja ehkäisy, miten olette ratkaisseet?

Vierailija
08.10.2016 |

Tapaamani mies ei voi sietää kondomeja. Itselle taas hormoniehkäisy ei ole sopinut, ja sen aloittaminen tuntuu ylimitoitetulta varsinkin nyt kun tapailu on aivan alussa ja lasten takia tapaisimme maksimissaan kahdesti kuussa.

Olen jo 37-vuotias, mutta kai sitä voi silti edelleen olla riski tulla raskaaksi. Pelkillä varmoilla päivillä tai keskeytetyllä yhdynnälläkään en siis haluaisi mennä, kun ne varmat päivät eivät takuulla edes aina osu siihen ajankohtaan kun voisin tuon miehen kanssa tavata ja keskeytetty tuntuu aika riskialttiilta.

Onko samassa tilanteessa olleita linjoilla? Millaista ehkäisyä olette päätyneet käyttämään? Steriä en viitsi teettää koska itselläni ei ole vielä lapsia ollenkaan ja haluaisin säilyttää sen (ymmärrettävästi pienen) mahdollisuuden, että siihen tulisi vielä joskus tilaisuus ja tärppäisikin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että kokeilisit pessaaria?

Vierailija
62/66 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

Jopas on neuvo. Ei tulis mieleenikään leikellä kullistani mitään pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa, miten täällä meininki on muuttunut sovinistisempaan suuntaan, vielä 2016 palstalla kirjoitti näköjään naisia siinä missä av:lläkin.

Vierailija
64/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosa mummo ikäsenä mitään tenavia tekeen olet jo vanha!  Käyt laittaan piuhat poikki ja teet ittes,ukkos ja mailman onnelliseksi

Vierailija
65/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi sietää kondomeja :D. Olisi mukava tietää missä laitoksessa majailee mies, joka on ennen ilman kuin käyttää kumia. Itse olen tosin allerginen kumin kärylle

Vierailija
66/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän