Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä nyt jotenkin poikkeuksellisen häiriintynyttä porukkaa tänään?

Vierailija
08.10.2016 |

Palstan etusivu muistuttaa lähinnä oksennusvatia. Ei täällä voi kohta enää käydä ollenkaan. Ei ole enää minkäänlaista keskustelua, vain rajakkien oman agendan rummuttamista ja jonkun kotiinsa linnoittautuneen naisvihaajan ujellusta.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla rasisti, henkii sun kirjoituksesta

Vierailija
2/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat olla rasisti, henkii sun kirjoituksesta

Sanoisin, että sä kuulut juuri tähän ryhmään, joka pilaa koko palstan. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen kunnon väki on kaupoissa, harrastuksissa ja huvittelemassa. Muutama viime yönä tarjontaan pettynyt tai miestään melkein pettänyt huutaa täällä morkkistaan. Senhän sä halusit kuulla? :)

Vierailija
4/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen kunnon väki on kaupoissa, harrastuksissa ja huvittelemassa. Muutama viime yönä tarjontaan pettynyt tai miestään melkein pettänyt huutaa täällä morkkistaan. Senhän sä halusit kuulla? :)

Mun teoria on kyllä se, että kun nämä yhdet jankuttavat asiaansa vähintään työpäivän verran päivässä, muiden ihmisten viestit katoavat pois etusivulta. Monia myös inhottaa tämä meininki niin paljon, ettei palstailu enää kiinnosta.

Ap

Vierailija
5/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on kyllä se, että kun nämä yhdet jankuttavat asiaansa vähintään työpäivän verran päivässä, muiden ihmisten viestit katoavat pois etusivulta. Monia myös inhottaa tämä meininki niin paljon, ettei palstailu enää kiinnosta.

Ap

mutta iltaisin täällä on kaikki jolloin masinoitu "keskustelu" erottaa selvemmin ja hukkuu normaaliviestien väliin

Vierailija
6/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

mutta iltaisin täällä on kaikki jolloin masinoitu "keskustelu" erottaa selvemmin ja hukkuu normaaliviestien väliin

Ok! Mä en iltaisin ehdi yleensä palstailla, joten parempi keskustelu menee ilmeisesti sivu suun.

Ap

Vierailija
7/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan tavanomaisen häiriintynyttä porukkaa.

Vierailija
8/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä paikkansa, että palstan ilmapiiri on muuttunut. Täällä on nykyään paljon enemmän pahoinvointia, huono-osaisuutta, katkeruutta, rasismia jne. Ei täällä enää "tavalliselle" hyvintoimeentulevalle koulutetulle ihmiselle ole juuri mitään. Ja siksi oma palstailukin on vähentynyt. Ties minkä avohoitopotilaiden ja vankien kanssa sitä täällä tulee väännettyäkään. Why bother.

Vierailija
9/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kaikki rasisteja

Vierailija
10/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit itse tehdä säkenöiviä aloituksia, eiks niin? Ole se muutos jonka haluat nähdä ;)

11/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä. Tuon järjen valon av:lle. Terveisin Pieris.

Vierailija
12/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit itse tehdä säkenöiviä aloituksia, eiks niin? Ole se muutos jonka haluat nähdä ;)

Tein pari avausta, samoin vastasin pariin ihan hauskaan avaukseen, mutta kun etusivu on täynnä jotain roskaa, ne putoavat aika äkkiä jonnekin kauas. Ja tietenkin jatkuva oksennuksen postaaminen karkoittaa sitä fiksua porukkaa, joka haluaisi keskustella muustakin kuin Jani Toivolan peräreiästä.

Ap

Vierailija
13/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä paikkansa, että palstan ilmapiiri on muuttunut. Täällä on nykyään paljon enemmän pahoinvointia, huono-osaisuutta, katkeruutta, rasismia jne. Ei täällä enää "tavalliselle" hyvintoimeentulevalle koulutetulle ihmiselle ole juuri mitään. Ja siksi oma palstailukin on vähentynyt. Ties minkä avohoitopotilaiden ja vankien kanssa sitä täällä tulee väännettyäkään. Why bother.

No mä voin ihan mielelläni keskustella avohoitopotilaan, huono-osaisen, vangin tai kenen tahansa muunkin kanssa, jos he haluavat keskustella, eivätkä jankuttaa jostain Palefacen rumuudesta tai jostain muusta yhtä idioottimaisesta.

Ap

Vierailija
14/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan porukasta 80% on läskejä joilla ei ole ystäviä ja jotka vetävät kaksin käsin mielialalääkkeitä ja suklaata. Eli ei täältä muita juuri löydykään kuin häiriintyneitä.

Vierailija
15/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieris kirjoitti:

Mä oon täällä. Tuon järjen valon av:lle. Terveisin Pieris.

Mä luen mieluummin sunkin juttuja kuin näiden aivopiereskelijöiden. Sä ainakin oot ainakin rehellinen siinä, että kirjoitat paskaa.

Ap

Vierailija
16/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan porukasta 80% on läskejä joilla ei ole ystäviä ja jotka vetävät kaksin käsin mielialalääkkeitä ja suklaata. Eli ei täältä muita juuri löydykään kuin häiriintyneitä.

Mulla ei ole mitään intoa mietiskellä, montako prosenttia palstan keskustelijoista syö suklaata ja montako spirulinaa. Ihminen voi olla häiriintynytkin vastoin omaa tahtoaan, mutta silti oman vihansa sylkeminen muiden niskaan on mielestäni kohtuutonta.

Ap

Vierailija
17/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustellaan Jani Toivolasta, koska se myy Sanoman Me Naiset -lehteä. Itsekin ostin siitä syystä.

Vierailija
18/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä huutavat rasismista ja näkevät sitä joka puolella, ovat itse rasistisesti ajattelevia projisoijia.

Ihan samalla tavalla kun jokain homoja hysteerisesti vihaava, on itse kaappihomo, niin myös suva**i on itse rasisti.

Naisvihaajaa ei tarvitse ottaa vakavasti. Häntä ei edes oma äitikään rakasta, joten antaa hänen olla.

Ei tarvitse lukea ja avata naisvihaviestejä.

Vierailija
19/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oksennusvati on rasismia, olkoon.

Mutta ei miehiä kiinnosta yhdynnät häiriintyneen naikkosen kanssa. Pakonomaiset kostoyritykset johtavat vain pahempiin itkukohtauksiin.

Kiinnostavaa kun seurattu on sivusta häirikkönaikkosta työpaikallakin häiriköimässä, niilä on taipumus siirtyä myös someen aukomaan ja lietsomaan vaikkapa miesvihaansa.

Kun kerran joka kolmannella 20-25 vuotiaalla on psyykelääkeitä, noita meluajia riittää.

"hyvät reidet sinulla".

Vierailija
20/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oksennusvati on rasismia, olkoon.

Mutta ei miehiä kiinnosta yhdynnät häiriintyneen naikkosen kanssa. Pakonomaiset kostoyritykset johtavat vain pahempiin itkukohtauksiin.

Kiinnostavaa kun seurattu on sivusta häirikkönaikkosta työpaikallakin häiriköimässä, niilä on taipumus siirtyä myös someen aukomaan ja lietsomaan vaikkapa miesvihaansa.

Kun kerran joka kolmannella 20-25 vuotiaalla on psyykelääkeitä, noita meluajia riittää.

"hyvät reidet sinulla".