Siis kuka on tämä ääliö joka on laittanut YouTubeen tälläisen videon lapsestaan???
Itse en antaisi ikinä vanhemmilleni anteeksi, jos minusta olisi laitettu tuollainen video tai minkäänlainen video kaiken maailman nähtäväksi 😔
Kommentit (14)
Miksi tuon vauvan pitää olla tossa alasti? Sillä on selvästi kylmä. Edes jotain peittoa vähän päälle ja turvaksi. Ei ihme, jos on mielenterveysongelmainen isona.
Nyt täytyy sanoa, etten kyllä itse ymmärrä videon julkaisua. Joo, on ihan normaali toimenpide jne, mutta jos videon pointti on vain näyttää uutta tulokasta niin miksi ei voi valita jonkun muun videon pätkän, jos nyt ylipäätään jotain on pakko laittaa. Ihmiset yllättyisivät, kun tietäisivät miten viattomiakin kuvia ja videoita lapsista tuolla pedofiilien keskuudessa pyörii, työni puolesta joudun välillä tekemisiin aiheen kanssa. :/ Karsastan sitä, että joillain ei ole minkäänlaista filtteriä julkaisuissaan..
Mitähän Esa ja hänen vaimonsa tuumaisi, jos heistä julkastaisiin samanlainen toimenpidevideo nettiin.
Videossa ei oikeasti ole mitään pointtia miksi se olisi pitänyt julkaista kaiken maailman nähtäväksi.
Tuo on ilmiannettava! Ei helkkari, suoraa ilmaista materiaalia pedofiileille. Joo normaalia, mutta ei siitä pidä julkaista videota!
Tämä pedofiliahysteria alkaa mennä jo absurdiksi.
Pedofilia on oikea ilmiö, mutta varmaan näistä pedoista ani harva on vastasyntyneestä sentään kiinnostunut. Kiinnostus kohdistuu pääosin lapsiin, jotka ovat jo lapsia, mutteivät saavuttaneet vielä mitään puberteetin merkkejä.
Mutta itse asiaan: en laittaisi kyseistä videota nettiin. En edes ymmärrä, että tuollainen pitää videoida.
Laittajan nimi lukee videon alla. Itse en laittaisi lapsestani minkäänlaista videota youtubeen, mutta ei tuo minusta nyt niin kamalan paha ollut. Normaalia toimintaa synnärillä tilanteessa joista miestä jokainen on ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon vauvan pitää olla tossa alasti? Sillä on selvästi kylmä. Edes jotain peittoa vähän päälle ja turvaksi. Ei ihme, jos on mielenterveysongelmainen isona.
Päinvastoin. Jos käritään heti pumpuliin, niin aikuisena pälli ei kestä kun tulee vaikeuksia.
Ei helvetti mikä musiikki, ihan kuin olisi joku muistovideo kuolleelle vauvalle. Puistattava kokonaisuus.
Video on poistettu! Mitä tos oli?
Esa mäkinenhän se. Muitakin vauvavideoita löytyy. Sairas äijä.
Siis ihan oikeesti!!!!! Hieno isä. Uskovainen btw. ..