Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka ei ymmärrä television välttämättömyyttä?

Vierailija
08.10.2016 |

Koko tv välineenäkin tuntuu jo niin ahdistavalta, pilaa kodin tunnelman ja luo levottomuutta. Olen itse saanut lahjaksi television, jonka laitan usein komeroon. Esille otan sen silloin, jos vaikka joku vieras haluaa tulla varta vasten katsomaan ohjelmaa.

Uutiset näkee internetistä, samoin internetistä yleensä pääsee katsomaan myös ohjelmia, jos joku pitää aivan välttämättä katsoa. Saan aina kuulla siitä, kuinka televisio on ihan välttämätön kotona. Tai että minun pitäisi hankkia isompi televisio, koska "tuohon sopisi". Mikä ihme hienous tuossa televisiossa oikein on? Miksi se on niin tärkeä? Luulisi, että ihmisillä olisi muutakin tekemistä kuin television katselu.

Kertokaa ihmeessä, miksi ihminen tarvitsee television. En ole uskovainen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tv välineenäkin tuntuu jo niin ahdistavalta, pilaa kodin tunnelman ja luo levottomuutta. Olen itse saanut lahjaksi television, jonka laitan usein komeroon. Esille otan sen silloin, jos vaikka joku vieras haluaa tulla varta vasten katsomaan ohjelmaa.

Uutiset näkee internetistä, samoin internetistä yleensä pääsee katsomaan myös ohjelmia, jos joku pitää aivan välttämättä katsoa. Saan aina kuulla siitä, kuinka televisio on ihan välttämätön kotona. Tai että minun pitäisi hankkia isompi televisio, koska "tuohon sopisi". Mikä ihme hienous tuossa televisiossa oikein on? Miksi se on niin tärkeä? Luulisi, että ihmisillä olisi muutakin tekemistä kuin television katselu.

Kertokaa ihmeessä, miksi ihminen tarvitsee television. En ole uskovainen.

En minä sitä periaatteessa mihinkään tarvitse. Telkkariahan voi katsoa tietokoneelta tai vaikka kännykästä. Mutta minusta vain on mukavampaa katsoa ohjelmia isolta ruudulta. Ihmisllä on paljon muutakin sellaista, mistä he pitävät, vaikkei sen omistaminen välttämätöntä olisikaan. Eikö sinulla ole mitään sellaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla