Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silmäni ovat herätessä aina ihan turvonneet?

Vierailija
08.10.2016 |

Mielestäni tämä on pahentunut viime aikoina. Näytän todella turvonneelta heti herättyäni ja silmät näyttävät itkeneeltä, nukunko tietämättäni mahallani vai mitä ihmettä? Allergiakausikin on ohi. Pesen kasvot aamuisin heti aina kylmällä vedellä mutta tänäänkin silmät pysyivät turvonneina toista tuntia. Voiko liittyä esim. liikaan suolaan ruoassa vai onko tämä oire jostain sairaudesta tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola, alkohli, likainen tyyny, väärä pyyinpesuaine, pölyinen makuuhuone, sopimaton yövoide

Mahdollisuuksia on noin miljoona. Ja voi se toki olla joku sairauskin.

Vierailija
2/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suola aiheuttaa turvotuksen. Ei kärsi edes leipää syödä, kun aamulla on silmät turvonneet. Jos jotain pitsaa tai sipiä syö ja varsinkin iltaisin niin aamulla ei peilistä omaa naamataulua meinaa edes tuntea. Järkyttävän näköistä. Kuitenkin elimistö huutaa suolaa ja verenpaineet on tosi matalat. Jatkuva suolan himo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono ilmanvaihto oli itellä  syynä ainakin toissayönä kun korvausilma räppänät oli kiinni(kerrostalo,koneellinen poisto)

Vierailija
4/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! :) Kiinnitän mainittuihin asioihin huomiota, toivotaan että helpottaa näillä. Esim. eilen söin suolaista ruokaa illalla ja varmaan siksi tänään oli ihan erityisen pahat silmät.

Vierailija
5/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Basedowin tauti ja tuskaa on, kun en voi nukkua yhtään vatsallaan, silmät ovat järkyttävät seuraavan päivän, jos erehdyn parikin tuntia nukkumaan vatsallaan.

Onko sulla kilppariarvot katsottu ap, liikatoimintaa?

Vierailija
6/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suola aiheuttaa turvotuksen. Ei kärsi edes leipää syödä, kun aamulla on silmät turvonneet. Jos jotain pitsaa tai sipiä syö ja varsinkin iltaisin niin aamulla ei peilistä omaa naamataulua meinaa edes tuntea. Järkyttävän näköistä. Kuitenkin elimistö huutaa suolaa ja verenpaineet on tosi matalat. Jatkuva suolan himo.

Taitaa viljat ja hiilarit sulla turvottaa.

Vierailija
7/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola tekee tuon, voi todentaa sen havainnollisesti kun pirautat pannulle desin vettä ja lisää suolaa ihan kylmänäkin jo - vesi katoaa

Vierailija
8/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Basedowin tauti ja tuskaa on, kun en voi nukkua yhtään vatsallaan, silmät ovat järkyttävät seuraavan päivän, jos erehdyn parikin tuntia nukkumaan vatsallaan.

Onko sulla kilppariarvot katsottu ap, liikatoimintaa?

Voi harmi :/ mulla on päinvastoin kilpparin vajaatoiminta. Turvotusta on ollut siis ihan muutenkin silloin kun arvot heittelee, mutta nämä silmät on uusi oire eli voi periaatteessa liittyä ihan muuhunkin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi