Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäköhän voisin tavata tällaisen naisen? :)

heips
07.10.2016 |

Hei,

osaisikohan joku täällä kertoa, mistä kannattaisi etsiä tällaista naista kumppanikseen?
- iältään 20-30 (olen itse 24v)
- tykkää viettää välillä rauhallisia koti-iltoja ja tehdä jotain kivaa yhdessä
- pitää ajankohtaisten, yhteiskunnallisten asioiden keskustelusta
- haluaisi joskus laittaa ruokaa mun kanssa, tykkään tehdä ite erityisesti meksikolaista ruokaa
- mahdollisesti musikaalinen (soitan itse pianoa sekä kitaraa, olisi mukava soittaa jotain yhdessä)
- ei ole lapsia

Moni on sanonut, että mun kannattais hakea kumppania opiskelijabileistä yliopistossa, mutta jotenkin sellainen bilemeininki ei oo mulle luontanen paikka tutustua, haluaisin tutustua jossain rauhallisemmissa olosuhteissa :D mut niin, oisko kenelläkään ideoita?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle OkCupidia. Osaat antaa itsestäsi tosi kivan vaikutelman kirjoittamalla, joten saisit varmasti tehtyä nuoria naisia kiinnostavan profiilin.

Vierailija
42/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko hyvä sängyssä?

Eli siis tykkäänkö anaaliseksistä? Kyllä tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips kirjoitti:

Hei,

osaisikohan joku täällä kertoa, mistä kannattaisi etsiä tällaista naista kumppanikseen?

- iältään 20-30 (olen itse 24v)

- tykkää viettää välillä rauhallisia koti-iltoja ja tehdä jotain kivaa yhdessä

- pitää ajankohtaisten, yhteiskunnallisten asioiden keskustelusta

- haluaisi joskus laittaa ruokaa mun kanssa, tykkään tehdä ite erityisesti meksikolaista ruokaa

- mahdollisesti musikaalinen (soitan itse pianoa sekä kitaraa, olisi mukava soittaa jotain yhdessä)

- ei ole lapsia

Moni on sanonut, että mun kannattais hakea kumppania opiskelijabileistä yliopistossa, mutta jotenkin sellainen bilemeininki ei oo mulle luontanen paikka tutustua, haluaisin tutustua jossain rauhallisemmissa olosuhteissa :D mut niin, oisko kenelläkään ideoita?

Melko vaatimaton lista sulla :) Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen jonkinlainen harrastustoiminta vaikka yliopistossa, erityisesti joku musiikkiin liittyvä jos kerran olet musikaalinen itse.

N21

Vierailija
44/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootko hyvä sängyssä?

Eli siis tykkäänkö anaaliseksistä? Kyllä tykkään.

no toi ei kyllä ole taatusti ap

Vierailija
45/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut löysi aiemmin yliopistolta, satunnaisesti baareista ja tinderistä. En vetänyt puoleeni kuin pelkkiä seksinvonkaajia :D

Nykyisin minut löytää töistä ja edelleen salilta & kirjastosta, satunnaisesti erilaisista tapahtumista ja liikuntakursseilta. Ei vain ole kysyntää kaltaisilleni naisille, olen ollut sinkku monia vuosia jo.

Jos ei nainen Suomessa löydä miestä niin on kyllä jotain pahasti vialla silloin. Näyttää kummalliselta tms.

Ei se nyt varmaan ulkonäöstä kiinni aina ole, voihan nainen olla esim. luonteeltaan niin vastenmielinen, että ei miehiä kiinnosta, ainakaan pidempiaikainen suhde.

Vierailija
46/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto, jos kerran suosit rauhallista paikkaa jos tutustua. En nyt oikein muutakaan keksi.

Vierailija
47/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meksikolainen ruoka, nam

Vierailija
48/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskuntatalosta

Se on remontissa.

Vierailija
49/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olisi löytänyt sekä sieltä yliopiston bileistä (en ole rällääjätyyppi mutta tykkään silloin tällöin kyllä bilettää ja rakastan tanssimista), että kirjastosta koska rakastan myös lukea kirjoja. Kuntosalilta tai lenkkipolulta. Nyt on mies kyllä jo löytynyt :D ja juurikin tuolta lenkkipolulta, törmättiin toista kertaa ja tuli juttelemaan. Jos olet ap ujo niin kannattaa kokeilla ehkä myös nettideittailua. N25

Vierailija
50/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinlöytämistä vaikeuttaa se, kun nykyään ei saisi kenellekään sanoa mitään. Muuten tehdään heti rikosilmoitus "ahdistelusta". Ainoa paikka jossa saa sanoa jotain on kännissä baarissa.

Vierailija
51/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just tuollainen. Tosin en enää sinkku. Tavattiin miehen kanssa yhteisten ystävien kautta. Mut olis voinut löytää myös yhteisten luentojen tai projektien kautta (AMK:lta), kirjastosta, lenkkipolulta, kuntosalilta tai kahviloista. Baarit, nettideittisivustot tai tinder eivät ole mun juttu. :) N23

Vierailija
52/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytäisi juurikin bileistä tai kaikennäköisistä tapahtumista (ei yliopiston, vaan muista), mutta olen varattu...

Vierailija
53/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä

Vierailija
54/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaikka lenkkipolulta

Vierailija
55/65 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta mieheltä :)

Vierailija
56/65 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko tehdä aitoa chiliä, mihin tulee suklaata?

Osaatko sä tehdä aitoa tomaattia, mihin tulee basilikaa?

Vierailija
57/65 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinlöytämistä vaikeuttaa se, kun nykyään ei saisi kenellekään sanoa mitään. Muuten tehdään heti rikosilmoitus "ahdistelusta". Ainoa paikka jossa saa sanoa jotain on kännissä baarissa.

Jos aloittaa keskustelun heti kommentoimalla ulkonäköä tai ehdottamalla seksiä, niin se ei ole asiallista. Mieti, miten puhut vaikka työkaverille.

Vierailija
58/65 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites tälle miehelle kävi, löysikö kumppanin?

Vierailija
59/65 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä

Vierailija
60/65 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi