Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäköhän voisin tavata tällaisen naisen? :)

heips
07.10.2016 |

Hei,

osaisikohan joku täällä kertoa, mistä kannattaisi etsiä tällaista naista kumppanikseen?
- iältään 20-30 (olen itse 24v)
- tykkää viettää välillä rauhallisia koti-iltoja ja tehdä jotain kivaa yhdessä
- pitää ajankohtaisten, yhteiskunnallisten asioiden keskustelusta
- haluaisi joskus laittaa ruokaa mun kanssa, tykkään tehdä ite erityisesti meksikolaista ruokaa
- mahdollisesti musikaalinen (soitan itse pianoa sekä kitaraa, olisi mukava soittaa jotain yhdessä)
- ei ole lapsia

Moni on sanonut, että mun kannattais hakea kumppania opiskelijabileistä yliopistossa, mutta jotenkin sellainen bilemeininki ei oo mulle luontanen paikka tutustua, haluaisin tutustua jossain rauhallisemmissa olosuhteissa :D mut niin, oisko kenelläkään ideoita?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yliopistoilla myös kerhoja ja yhdistyksiä, jotka kokoontuvat päivisin.Opiskelin aikanaan Tampereen yliopistolla, ja muistelin juuri että siellä oli erilaisia taide- ja kulttuuriyhdistyksiä, sitten kaikenlaisia talouteen ja rahaan, maailmankatsomukseen ja ideologiaan, seksuaalivähemmistöihin, uskontoihin jne. liittyviä kerhoja, joissa ihmiset tapasivat ja keskustelivat heitä kiinnostavista asioista. Tapasin myös oman puolisoni yhdessä tuollaisessa tilaisuudessa!

Vierailija
22/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kriteerisi täsmäävät, mitäs nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löysi aiemmin yliopistolta, satunnaisesti baareista ja tinderistä. En vetänyt puoleeni kuin pelkkiä seksinvonkaajia :D

Nykyisin minut löytää töistä ja edelleen salilta & kirjastosta, satunnaisesti erilaisista tapahtumista ja liikuntakursseilta. Ei vain ole kysyntää kaltaisilleni naisille, olen ollut sinkku monia vuosia jo.

Vierailija
24/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sopisi minuun, mutta lapsi on. No can do. Jatkoja.

Vierailija
25/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivaa kulli kovaksi ja ota imartelevasta kulmasta kuva niin että kasvosi näkyvät ja lataa kuva esim. Alastonsuomeen tai iskuriin. Sitten vain esität toiveesi seuranhausta.

Vierailija
26/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovia vaatimuksia sulla. Ruuanlaitto yhdessä on kivaa ja muutenkin koti-illat. Kyl sä vielä löydät. Itse en bileistä välitä ja tutustuisin ihan jossain muualla kun niissä on vaan vonkaajia.t. N26

Vierailija
27/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips kirjoitti:

Hei,

osaisikohan joku täällä kertoa, mistä kannattaisi etsiä tällaista naista kumppanikseen?

- iältään 20-30 (olen itse 24v)

- tykkää viettää välillä rauhallisia koti-iltoja ja tehdä jotain kivaa yhdessä

- pitää ajankohtaisten, yhteiskunnallisten asioiden keskustelusta

- haluaisi joskus laittaa ruokaa mun kanssa, tykkään tehdä ite erityisesti meksikolaista ruokaa

- mahdollisesti musikaalinen (soitan itse pianoa sekä kitaraa, olisi mukava soittaa jotain yhdessä)

- ei ole lapsia

Moni on sanonut, että mun kannattais hakea kumppania opiskelijabileistä yliopistossa, mutta jotenkin sellainen bilemeininki ei oo mulle luontanen paikka tutustua, haluaisin tutustua jossain rauhallisemmissa olosuhteissa :D mut niin, oisko kenelläkään ideoita?

Minä 8 vuotta sitten, odota hetki haen aikakoneen...

Vierailija
28/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kotona rauhallisia iltoja. Missä ne kaikki muut illat vietetään?

Vierailija
29/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvailemasi nainen. Missähän minut voisi tavata... Koulussa (ei opiskelijabileissä vaan ihan siellä tunneilla ja luennoilla), kirjastossa, ruokakaupassa, lähikuppilassa, lähellä olevissa ravintoloissa, lenkkipolulla.

Löysin itse mieheni netin deittipalstalta, vaikka se vaatikin kärsivällisyyttä :) Suosittelen siis nettideittailua.

Vierailija
30/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, minut löytää kirjastosta, seinäkiipeilemästä, vaellusreiteiltä ja pimputtamasta pianoa olutravintolasta.

Vierailija
31/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25hh kirjoitti:

Täällähän minä, minut löytää kirjastosta, seinäkiipeilemästä, vaellusreiteiltä ja pimputtamasta pianoa olutravintolasta.

tyhmä kysymys mutta saako noissa olutravintoloissa mennä kuka tahansa soittaan pianoa jos siellä sellanen on

Vierailija
32/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat söpöltä <3 no täällähän nyt on jo tullut vastauksia, tule AP nyt antamaan kommentteja niistä.

Vierailija
33/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on myös niitä, jotka etsivät seuraa tositarkoituksella :) tsemppiä

Mistä tällaisen henkilön yleensä tunnistaa?

Naamasta. Rumat ovat niitä, jotka etsivät seuraa "tositarkoituksella".

Vierailija
34/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi sanottu mutta valitettavasti tuossa on myös totuuden siemen.

Ne miehet joilla on hyvännäköiset kasvot saa osakseen 99% naisten kiinnostuksen ja mies jolla on valinnanvaraa ei yleensä halua sitoutua.

Mies jolla ei ole hyvännäköisiä kasvoja on luultavasti halunnut koko elämänsä ajan sitoutua mutta naiset eivät halua sitoutua häneen.

Vierailija
35/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom ap, moni nainen on maininnut kirjaston. Mene lähikirjastoon ja katsele osuuko silmiisi viehättävää naista ja mene hänelle juttelemaan. Tai sitten deittiprofiiliin maininta että pidät naisista jotka lukevat :)

Vierailija
36/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytttäreni vastaa hyvin kuvaustasi. Hän löysi samanhenkisen miehen netistä, foorumia en tiedä sen tarkemmin.

Vierailija
37/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko hyvä sängyssä?

Vierailija
38/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom ap, moni nainen on maininnut kirjaston. Mene lähikirjastoon ja katsele osuuko silmiisi viehättävää naista ja mene hänelle juttelemaan. Tai sitten deittiprofiiliin maininta että pidät naisista jotka lukevat :)

En ole ap, mutta kannattaako kirjastossa lähestyä naisia? Joskus tulee sellanen fiilis, ettei halua häiritä, koska kirjastoon yleensä tullaan vaan lukemaan, selaamaan ja lainaamaan kirjoja.

Vierailija
39/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut löysi aiemmin yliopistolta, satunnaisesti baareista ja tinderistä. En vetänyt puoleeni kuin pelkkiä seksinvonkaajia :D

Nykyisin minut löytää töistä ja edelleen salilta & kirjastosta, satunnaisesti erilaisista tapahtumista ja liikuntakursseilta. Ei vain ole kysyntää kaltaisilleni naisille, olen ollut sinkku monia vuosia jo.

Jos ei nainen Suomessa löydä miestä niin on kyllä jotain pahasti vialla silloin. Näyttää kummalliselta tms.

Vierailija
40/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi sanottu mutta valitettavasti tuossa on myös totuuden siemen.

Ne miehet joilla on hyvännäköiset kasvot saa osakseen 99% naisten kiinnostuksen ja mies jolla on valinnanvaraa ei yleensä halua sitoutua.

Mies jolla ei ole hyvännäköisiä kasvoja on luultavasti halunnut koko elämänsä ajan sitoutua mutta naiset eivät halua sitoutua häneen.

aika mustavalkosta ajattelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi