Naiset, tykkäättekö siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne?
Tuossa se tulikin. Tykkääkö naiset siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne? Ei siis mikään tuntematon random mies, vaan esimerkiksi ihastuksenne tjsp.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se tulikin. Tykkääkö naiset siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne? Ei siis mikään tuntematon random mies, vaan esimerkiksi ihastuksenne tjsp.
Mun hiuksiin saa koskea vain harvat ja valitut. Esimerkiksi oma mies ja lapset, ja aikanaan äiti. Ja tietysti kampaaja.
Mä inhoan sitä että joku random tai hyvänpäivän tuttu tulee klähmimään hiuksiani, on se syy mikä tahansa. Ja tuosta syystä myös se, että pitäisi vaihtaa kampaajaa on kammottavaa. Tai ei ehkä kammottavaa, mutta tehtävänä yhtä miellyttävää kuin hammaskiven putsauttaminen.
Olen kauhean yllättynyt kun näin moni on vastannut että pitää. Minä ajattelisin, että tietenkään tuollaisesta ei pidetä. Itse en siis pidä. Tulee mielleyhtymä lapsuuteen, kun joku silittää hiuksia ja sanoo "Voi sua pientä..." Ei yhtään kivaa. Lemmikkejä ja lapsia silitetään, ei aikusia naisia, jollei halua erityisesti korostaa alisteista asemaa. Eli vaikka SM-seksiin liittyen tuo olisi ok.
Nyt kun ajattelen, niin monet ystäväni aina hehkuttavat kun nauttivat kampaajakäynneistä, joissa hierotaan päätä. Minusta sellainen päähierontakin on todella inhottavaa.
Mulle olisi taas aivan kauhistus jos en saisi koskea puolisoon, hänen ihaniin hiuksiinsa. Ehkä siksi ymmärrän myös miehiä jotka tykkää silitellä naista hiuksista. Aika varma tapa ilmaista ihastustaan, mikä mun mielestä on tilanne tuon "ruokailujono" tapauksen kohdalla.
En tykkää. Minulla on tosi arka ja ärtynyt päänahka, enkä halua sille alueelle yhtään ylimääräistä kosketusta. Riittää kun sietää pesun ja kampaamisen.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, se v*tuttaa
En tiedä, ei ole kukaan hiuksia silittänyt.