Naiset, tykkäättekö siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne?
Tuossa se tulikin. Tykkääkö naiset siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne? Ei siis mikään tuntematon random mies, vaan esimerkiksi ihastuksenne tjsp.
Kommentit (86)
En tykkää, hiukset kahisee ja se ääni kuulostaa kamalalta. Olen yliherkkä.
On tosi ahdistavaa, jos tuntematon koskettaa. Mutta jos oma kulta sipaisee vaikka vain ohimennen hiukseni korvani taa, olen onnesta soikeana.
Mun mieheni harjaa mun hiukset takuttomiksi aina pesun jälkeen. Tykkään kovasti.
En tykkää. Herkkä päänahka. Ärsyttää ja vähän sattuukin jos alkaa koskettelemaan. En käy kampaajallakaan ikinä, kun eivät usko, ettäs se niiden käsittely sattuu. Sitten kyyneleet valuen istun siinä penkillä.
Kukaan ei saa koskea mun päähän. Ajatuskin ahdistaa.
Mä tykkään. Varsinkin nyt kun mun hiukset on kasvaneet. Kaikki se huomio mitä ne mieheltä saa on tosi ihanaa.. Tavallaan palkitsee monivuotisen kasvatusprojektin.
Siis millaisia hiuksia ihmisillä on, jos ne kahisevat? Ei minun hiuksistani kuulu kuin sellainen hiljainen "suhina".
Hiuksia, selkää, niskaa, käsiä.. Tykkään! Mikä vaan paijailu oikean ihmisen suorittamana on ihanaa.
Exä ei ainakaan tykänny, kun kuulemma hiukset menee likaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitäkin miten ja millä asenteella silitellään. Semmoinen kiusaaminen, pörröttäminen, kampausten sotkeminen jne. on joskus ihan hauskaa mut jatkuvasti tehtynä ei mitenkään kivaa. Mulla oli yläasteella kokemus yhestä pojasta joka tykkäsi aina kiusata mua kun mulla oli tuolloinkin tosi pitkä tukka. Otin sit poitsun puhutteluun ja selvisi että oli ihastunut minuun:D
Semmoinen hellä sively ja hyväily on tietenkin aivan ihanaa. Tykkään valtavasti.
Mulla vähän tuoreempi kokemus työelämästä. Olen ihmetellyt yhden naapurifirmassa työskentelevän hepun käytöstä. Meillä on yhteinen ruokala ja ollaan usein yhtäaikaa syömässä. Melki joka kerta tunnen jonossa sormet hiuksissani. Jossain vaiheessa sit vilkaisen taakseni ja hän on siellä. Katseet kohtaa hetken ja sit vaan heilautan hiukset eteen. Koskaan hän ei sano mitään enkä minäkään ole vielä uskaltanut aloittaa keskustelua. En ole myöskään häntä torunut sillä se kosketus on semmoista ihanaa hellää hiplausta ja sivelyä..
Sen verran olen häntä tutkaillut salaa että sormusta ei ainakaan ole sormessa. Saa nähdä mitä nyt sit tapahtuu kun lomat loppuu meillä puolen kuun paikkeilla. Pitäis ehkä päästä eroon tästä teinityttömäisestä ujoudesta ja kysyä hepulta mitä tuo duunaa :)
Mua on aina pörrötelty ja kiskottu vaan miesten toimesta. En oikein tiedä miltä sellainen hellä silittely tuntuisi. Vois kuvitella kuitenkin että kivalta...
Riippuu miehestä ja tilanteesta. Random baarissa, kadulla, kaupassa... ei kiitos. Sukulaismiehet eno ja sedät miksei. He usein ihastelevat hiuksiani ja saattavat silitellä, ei siinä mitään. Serkkupojat sama juttu:D
Oma mies osaa tehdä sen niin ihanasti, silittelee, hivelee, välillä kerää mun hiukset nyrkkiin, nostaa niitä ja suutelee niskaa. Rakastan sitä...
Hiukset rasvottuu ja likaantuu kun antaa miehen koskea niihin mutta sitä kosketusta kaipaa niin paljon että sitten vaan pesee tukan kun siltä tuntuu:)
Mä niin tykkään kun oma mies silittää hiuksii tai silittää olkapäätä 😍
Mä niin tykkään kun oma mies silittää hiuksii tai silittää olkapäätä 😍
Mun vaimo tykkää kovasti hiusten silittelystä ja mä tykkään silitellä häntä. Onneksi sillä minusta koskettaminen on yksi parisuhteen tärkeimpiä juttuja ja mikäs sen ihanampaa kuin hänen pehmeiden pitkien kutrien hyväily. Vaimo silittelee minuakin tukasta aina välillä, mutta ehkä minä kuitenkin enemmän häntä. Usein on ihan järjetön ikävä toisen lähelle. Kaikki arjen pienet huomiot, tukan hipaisut ohimennen ja harjailut ja se kun joskus letittelen häntä ovat kummallekin meistä tärkeitä.
En aina oo tykännyt mut nykyinen mies on saanut mut toisiin ajatuksiin.
Tykkään.