Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, tykkäättekö siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne?

Vierailija
07.10.2016 |

Tuossa se tulikin. Tykkääkö naiset siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne? Ei siis mikään tuntematon random mies, vaan esimerkiksi ihastuksenne tjsp.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Laitettuja hiuksia ei saa tietenkään sotkea. Laittamattomat hiukset ovat taas minulla takkuinen kiharapilvi, johon sormet tarttuvat ja tukistavat. En keksi mitään tilannetta jossa hiuksiini koskeminen olisi mukavaa.

Vierailija
22/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on ohut nopeasti rasvoittuva tukka enkä halua että kukaan muu koskee siihen. Muualta saa kyllä paijata ja tykkään siitä ihan mielettömästi.

Vierailija
24/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies osaa silittää mitään paikkaa oikein. Usein hiplaavat liian kevyesti, niin että se kutittaa tai sitten liian kovakouraisesti niin että sormet tarttuvat "takkuun" kun käsi on vaikka hieman hikinen.

Vierailija
25/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olisipa ihastukseni tässä silittämässä tukkaani tai ihan mitä vain, mutta kun ei ole :(

Vierailija
26/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä valitettavasti pidä. Hyvää mies sillä tarkoittaa, mutta tuntuu vaan niin teennäiseltä.

Vierailija
27/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä! Se on kaikkein kiihottavinta ja eroottisinta mitä voi tehdä ihan arjessa! Varsinkin niskasta hiusten hiplaaminen ja niskan sively.... Sääli ettei mun aviomies tee sitä koskaan vaikka olen pyytänyt.

Onneksi on ystäviä jotka ymmärtävät hellyyden ja läheisyyden päälle!

Vierailija
28/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu hyvälle. Kunnon koskettaminen ja sylissä pitäminen voittaa.

Vierailija
29/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yrittää jonkun ihastuksen tukkaa mennä hiplaamaan, kun ei tiedä, tykkääkö hän.

Näistä vastauksista on jo saanut sen selville, että toiset tykkää, toiset todellakaan ei! Kampaukseen koskeminen lienee pahakin moka, se kun on usein viimeistä hiussuortuvaa myöten viimeistelty, niin ei auta pilata sitä! Samoin, jos on hiuslakkaa, niin hiuksiin koskeminen tekee tukasta ruman ja pilaa hyvän fiiliksen.

Minä tykkään pelkästä hiusten päältä silittelystä, mutta mies ei oikein hallitse sellaista kevyttä silittelyä, vaan tunkee kätensä paksun tukkani sisään ja rapsuttaa kuin koiraa! Siitä en todellakaan tykkää. Se sotkee hiukset ja tuntuu hyvin epämiellyttävältä. Hiusten päältä silittäminen taas tuntuisi taivaalliselta, kuten muukin ihon hellä silittely ja hively. Mies tykkää kyllä hellästi harjata hiuksiani ja siitä pidän, vaikka paksua takkua selvitellessä joudunkin välillä sanomaan, että auts, älä niin kovasti, sattuu. Ne takkujen oikomiset ...

Kun olin pieni, muistan isän iltaisin silitelleen hiuksiani, ja se muisto tulee aina mieleen, jos nyt joku silittää samalla tavoin hiuksiani. Turvallinen hyvänolon tunne.

Vierailija
30/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, koska naiset ovat yhtenäistä massaa joilla on samat mieltymykset. Naisena voin nyt sanoa, että eivät tykkää.

Itse haluaisin kysyä, että tykkäättekö te miehet oliiveista?

Vierailija
31/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
32/86 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä silitys, vaan paremminkin juuri tuollainen spontaani harominen ja päänahan hellä rapsuttelu. Ja ohimohiusten "asettelu".

Mies haluaa kammata hiuksiani iltaisin, vaikken mikään takkutukka olekaan. Se tekee musta "maailmanluokan kaunottaren."

Ja toinen juttu, mistä se tykkää, on metsästää mun päästä leikisti yhtä täitä...eli rapsutella mun päänahkaa. Se täi onnistuu aina piiloutumaan, joten joka ilta on aloitettava alusta..

Tämmöset rutiinit meillä :)

Mitä hittoa? Oletteko viisivuotias? Kyllä tulisi myötähäpeä jos mies haluaisi "etsiä töitä" joka ilta?!

Vierailija
33/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään<3

Mies silittelee mun tukkaa tosi usein. Sohvalla kun katotaan leffaa tai muuten vaan köllötellään. Ja sit kun hän kävelee ohi nii saattaa hipaista. Kun mennään sänkyyn ja nukahdetaan hän silittää mut uneen. Seksin jälkeen hyväilee.

Muutenkin kyl paijailee mut jotenkin noi hiukset ehkä korostuu siks kun ne mulla aika pitkät melki vyötärölle asti ja tuntuu että hän tykkää just sellasista mulla (ja ehkä yleisesti naisilla) vaikka ei tuo nyt paljoa puhukaan :D

Vierailija
34/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans

Vierailija
35/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä silitys, vaan paremminkin juuri tuollainen spontaani harominen ja päänahan hellä rapsuttelu. Ja ohimohiusten "asettelu".

Mies haluaa kammata hiuksiani iltaisin, vaikken mikään takkutukka olekaan. Se tekee musta "maailmanluokan kaunottaren."

Ja toinen juttu, mistä se tykkää, on metsästää mun päästä leikisti yhtä täitä...eli rapsutella mun päänahkaa. Se täi onnistuu aina piiloutumaan, joten joka ilta on aloitettava alusta..

Mitä hittoa? Oletteko viisivuotias? Kyllä tulisi myötähäpeä jos mies haluaisi "etsiä töitä" joka ilta?!

Samaa mieltä, myötähäpeä on suunnaton :D

Vierailija
36/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihasin hiusten silittelyä ja haromista, mutta tämä mies oli aika sitkeä vastus. Nykyään jopa iltaisin kaipaan sitä, kun elämme vielä etäsuhteessa, niin se jotenkin rauhottaa ja yöllä unissakin tunnen miehen sormet hiuksissani. Tämä taitaa vain olla meidän juttu. Ollaan muutenkin sellaisia toistemme hipelöijiä, mutta se tuntuu hyvältä, varsinkin kun on takana pitkä suhde, missä ei saanut koskea.

Vierailija
37/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin "Naiset, tykkäättekö siitä, jos mies siittää..."

Itse aiheeseen vähän vaikea sanoa, kun kukaan mies ei ole silittänyt hiuksiani. Kun kuvittelen tapahtumaa, tulee epämiellyttävä olo. Kuvittelisin tuntevani itseni jotenkin "pieneksi lohdutettavaksi", jos hiuksiani silitettäisiin. En ole muutenkaan kosketuksen ystävä, en voisi mennä esim. hierontaan.

Vierailija
38/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, myötähäpeä on suunnaton :D

Älkää nyt viitsikö! Tuo on heidän oma juttunsa, josta molemmat tykkäävät. Se on heidän tapansa tuntea yhteenkuuluvuutta, hellitellä toisiaan tai mitä ikinä. Jotenkin hassua että te otatte jotenkin aikuisemman asenteen pilkkaamalla ihmisiä, jotka ovat teitä leikittelevämpiä. Ikään kuin olisitte itse jotenkin "tosi aikuisii".

Vierailija
39/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tai eihän kirjoittaja sanonut että hän itse tykkää siitä, käsitin vain niin itse. :) Oli miten oli, turha sitä on ulkopuolisten pilkata.

nro 39

Vierailija
40/86 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua,ei kiinnostaisi kyllä,silittää jonkun, aasialaisparturin kuollutta solukkoa; vielö vöhemmän katsoa tämän naamaa.

Naikkonen on niin sörkynyt että yrittää kostaa miesasiakkaalle joka on itseasiassa löytänyt paljon paremman parurin jossaxei kiinahiki haise muun ohella.