Naiset, tykkäättekö siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne?
Tuossa se tulikin. Tykkääkö naiset siitä, jos mies silittää teidän hiuksianne? Ei siis mikään tuntematon random mies, vaan esimerkiksi ihastuksenne tjsp.
Kommentit (86)
Minua,ei kiinnostaisi kyllä,silittää jonkun, aasialaisparturin kuollutta solukkoa; vielö vöhemmän katsoa tämän naamaa. Naama punaisena näyttää siellä huutavan.
Naikkonen on niin sörkynyt että yrittää kostaa miesasiakkaalle joka on itseasiassa löytänyt paljon paremman parurin jossaxei kiinahiki haise muun ohella.
En kai oikein tykkää, vähän epämukava olo tulee. Hiuslaatuni on hento ja vetelä, välttelen itsekin koskemasta tukkaani ettei se muutu likaisen näköiseksi tahmanaruksi. Ei ole kiva olla jos tuntuu että muntäytyypäästäpeilinääreennythetijavälittömästi.
Sen sijaan ihon silittelyä rakastan. Pyydän usein miestäni silittelemään koko kämmenellä selkääni ja pakaroitani tai reisiäni. Siinä on jotain tosi syvällä tavalla miellyttävää ja rauhoittavaa, melkein lohduttavaa.
Yksi mies mun elämässäni on osannut tehdä sen oikein. Suhde oli monimutkainen, mutta ne hetket kun yhteisen yön jälkeen sunnuntaiaamuna istuimme sohvalla ennen kuin molemmat erkanivat omille teilleen. Minä nojasin mieheen ja hän silitteli minua, kuuntelimme meidän biisiä. Kumpikaan ei puhunut mitään, oltiin vain. Molemmat tiesivät että kohta on mentävä. Siinä oli jotain surumielistä ja samalla juuri siksi niin romanttista. Rakkautta.
Tykkään, että hiuksiini kosketaan ja esim. kampaajalla pyydän pesun vaikkei olisi edes tarvetta, mutta se tuntuu niin hyvältä.
Joskus myös laitan pään jonkun perheen jäsenen syliin ja sanon et saa silittää :)
Don't touch my HAIR or I'll kill you!
Eihän mammoilla ole edes hiuksia mitä silittää. Pottatukka korkeintan
Mä tykkään itekin koskea mun tukkaan. Monesti mä ajattelematta heilauttelen sitä eteen ja selkään tai hipelöin ponnaria. Toki se rasvottuu mut mä sit vaan pesen sen kun alkaa häiritteen.
Tietysti sit tykkään kans kun mies silittää mun hiuksia. Se on jotenki niin läheistä ja romanttista.
Nyt en ihan ymmärrä "keskustelun" avausta, kun voi vastata vain "tykkään" tai "en tykkää". Ehkä vastauksien saaminen on palkitsevaa.
Tuli vain mieleeni, kun äitini elää viimeisiä aikojaan, niin hän kertoi, ettei edesmennyt isämme osannut osoittaa hellyyttä. "Yhtään kertaa ei hiuksia silittänyt". Se on surullista.343
Nyt en ihan ymmärrä "keskustelun" avausta, kun voi vastata vain "tykkään" tai "en tykkää". Ehkä vastauksien saaminen on palkitsevaa.
Tuli vain mieleeni, kun äitini elää viimeisiä aikojaan, niin hän kertoi, ettei edesmennyt isämme osannut osoittaa hellyyttä. "Yhtään kertaa ei hiuksia silittänyt". Se on surullista.
Tykkään! Yks ihanimmista jutuista mitä mies voi mulle tehdä...
Rakastan sitä! Mikään ei ole niin ihanaa kuin se että mun paksuja hiuksiani "pursotellaan" ja sivellään, samoin kasvojen ja niskan alue on tosi erogeeniset mulla.
Harmi että oma mies ei ikinä hipaisekaan. Sitten ihmettelee kun en ole intohimosta sekaisin...
Mun edellinen mies oli aika kovakourainen. Kun hän sattui mun hiuksiin hän oli usein vetämässä niitä. Tykkäsi aika rajusta seksistä ja mun tukka oli aina osa hänen kiihottumisrituaaliaan. En pienestä "tukistamisesta" pahastunut, se vaan kiihotti muakin. Mutta monta kertaa hän kiskoi niin kovaa että se todella otti kipeää. Vähitellen en enää halunnut että mun hiuksiin kosketaan lainkaan.
Nykyiseni voitti hellyydellään mun luottamuksen takaisin. Usein hän sivelee hellästi ja hiplailee mun tukkaa. Kun puhuu vaikka puhelua ja jos oon siinä lähellä tunnen miten hänen kätensä eksyy mun hiuksiin. Ja on maailman ihaninta nukahtaa hänen syliinsä samalla kun hän silittelee..
Ennen en tykännyt, mutta nykyisen miehen kanssa kyllä. Olen pari vuotta kasvatellut hiuksia ja just niin kuin tuossa edellä kuvattiin tykkään myös itse kosketella niitä.
Riippuu vähän siitäkin miten ja millä asenteella silitellään. Semmoinen kiusaaminen, pörröttäminen, kampausten sotkeminen jne. on joskus ihan hauskaa mut jatkuvasti tehtynä ei mitenkään kivaa. Mulla oli yläasteella kokemus yhestä pojasta joka tykkäsi aina kiusata mua kun mulla oli tuolloinkin tosi pitkä tukka. Otin sit poitsun puhutteluun ja selvisi että oli ihastunut minuun:D
Semmoinen hellä sively ja hyväily on tietenkin aivan ihanaa. Tykkään valtavasti.
En tiedä. Ei ole kukaan mies koskaan silitellyt, mutta ajatuksena ihana.
Vaikka täs kysyttiin naisilta mut mä tykkään silitellä emännän pehkoa. Se on minusta niin nätti, pitkä ja tuuhea. Emäntä tykkää silitellä mun päätä kanssa ja tykkään siitä :)
Minua,ei kiinnostaisi kyllä,silittää jonkun, aasialaisparturin kuollutta solukkoa; vielö vöhemmän katsoa tämän naamaa.
Naikkonen on niin sörkynyt että yrittää kostaa miesasiakkaalle joka on itseasiassa löytänyt paljon paremman parurin jossaxei kiinahiki haise muun ohella.