Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku vastaan tuleva nuori komea mies sanoi minulle, ylipainoiselle "Kaunis nainen ja suloinen koira"

Vierailija
07.10.2016 |

Meinasin pyörtyä. Olen 165cm/78kg. ja naamani on mielestäni ihan tavallinen, ei kukaan mies sitä ainakaan ole aiemmin kehunut. Vertaisin ehkä tämäntasoiseen:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQrd2p6wC5ObEoGz-l…

Mutta 10-15kg lihavampaan
ja lisäksi vielä vähän aknen arpia naamassa.

Voisinko uskoa vai oliko vi**uilua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien miesten ihanne ole mikään luuranko. Miksi olisi sanonut jos ei olisi tarkoittanut?

Vierailija
2/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Joku yritti kopeloida mua kaupungilla tänään. Pitäisköhän olla jotenkin otettu? Mitat ei mielestäni liity asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Joku yritti kopeloida mua kaupungilla tänään. Pitäisköhän olla jotenkin otettu? Mitat ei mielestäni liity asiaan.

Joku jalla jalla- mies??

Vierailija
4/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehillä joku positiivisuuspäivä tänään? Nimittäin minäkin huomasin, että miehet hymyilivät minulle tänään kun kuljin kaupungilla. Yleensä minua ei edes huomata, ja nytkin oli vain tavalliset lenkkivaatteet päällä. :D En valita! Oli ihan kiva tulla huomatuksi, kun tosiaan yleensä mun läsnäoloa ei edes tajuta. Minäkin punkero, 160/80. :P

Vierailija
5/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs mies jäi oikein pitämään ovea auki. Hänkin oli nuori ja komea. Tuli hyvä mieli. :)

Vierailija
6/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, tänään just mietin sitä kun jokin aika sitten jotkut vastaan tulevat miehet kommentoi minut nähdessään että onpas suomalaisista naisista tullut kauniita nykyisin. Ja minä olen tosiaan ihan nätti mielestäni mutta ylipainoa on hieman. Täällä palstalla taas saa sellaisen käsityksen ettei miehet vilkisekaan jos ei ole bmi:n alarajoissa.

Vierailija
7/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehiä liikenteessä?

Vierailija
8/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jalla jalla- mies??

Mitä tarkoittaa jalla jalla -mies? :D Joku huonosti kasvatettu teini se kylläkin oli. Oon sellanen 160-senttinen ja 40-jotain kilonen, et ehkä se takaapäin luuli ikätoverikseen... Oon kyl ihan kolmikymppinen rouva todellisuudessa.

Vierailija
9/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut joku kansainvälinen hymypäivä, ehkä se on saanut ihmisiä vähän kohteliaammiksi

Vierailija
10/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies löytää kehumista monenlaisista naisista. Olisi kiva että naisetkin oppisivat tuon kehumisen taidon; miehille kun kehujen saaminen on hyvin harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän