Joku vastaan tuleva nuori komea mies sanoi minulle, ylipainoiselle "Kaunis nainen ja suloinen koira"
Meinasin pyörtyä. Olen 165cm/78kg. ja naamani on mielestäni ihan tavallinen, ei kukaan mies sitä ainakaan ole aiemmin kehunut. Vertaisin ehkä tämäntasoiseen:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQrd2p6wC5ObEoGz-l…
Mutta 10-15kg lihavampaan
ja lisäksi vielä vähän aknen arpia naamassa.
Voisinko uskoa vai oliko vi**uilua?
Kommentit (10)
Jaa. Joku yritti kopeloida mua kaupungilla tänään. Pitäisköhän olla jotenkin otettu? Mitat ei mielestäni liity asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Joku yritti kopeloida mua kaupungilla tänään. Pitäisköhän olla jotenkin otettu? Mitat ei mielestäni liity asiaan.
Joku jalla jalla- mies??
Onkohan miehillä joku positiivisuuspäivä tänään? Nimittäin minäkin huomasin, että miehet hymyilivät minulle tänään kun kuljin kaupungilla. Yleensä minua ei edes huomata, ja nytkin oli vain tavalliset lenkkivaatteet päällä. :D En valita! Oli ihan kiva tulla huomatuksi, kun tosiaan yleensä mun läsnäoloa ei edes tajuta. Minäkin punkero, 160/80. :P
Mulle eräs mies jäi oikein pitämään ovea auki. Hänkin oli nuori ja komea. Tuli hyvä mieli. :)
Jännää, tänään just mietin sitä kun jokin aika sitten jotkut vastaan tulevat miehet kommentoi minut nähdessään että onpas suomalaisista naisista tullut kauniita nykyisin. Ja minä olen tosiaan ihan nätti mielestäni mutta ylipainoa on hieman. Täällä palstalla taas saa sellaisen käsityksen ettei miehet vilkisekaan jos ei ole bmi:n alarajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jalla jalla- mies??
Mitä tarkoittaa jalla jalla -mies? :D Joku huonosti kasvatettu teini se kylläkin oli. Oon sellanen 160-senttinen ja 40-jotain kilonen, et ehkä se takaapäin luuli ikätoverikseen... Oon kyl ihan kolmikymppinen rouva todellisuudessa.
Tänään on ollut joku kansainvälinen hymypäivä, ehkä se on saanut ihmisiä vähän kohteliaammiksi
Kyllä mies löytää kehumista monenlaisista naisista. Olisi kiva että naisetkin oppisivat tuon kehumisen taidon; miehille kun kehujen saaminen on hyvin harvinaista.
Ei kaikkien miesten ihanne ole mikään luuranko. Miksi olisi sanonut jos ei olisi tarkoittanut?