Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun pitäisi antaa paikkani bussissa vanhukselle?

Vierailija
07.10.2016 |

Sellainen joka ei pysty seisomaan tuskin edes matkustaisi bussilla. Annan paikkani vain jos bussiin kuulumaton vanhus tuupertuu joutuessaan seisomaan, tai odottava äiti huojuu uhkaavasti. En minä nosta ahteriani jokaisen 70v Mairen vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sanonta, mitä taakseen jättää edestään löytää.

Olin aina kiltti teini, mutta sitten kerran ruuhkabussissa mummo jäi tönöttämään minun kohdalleni, olin puoli kuollut ja vittuuntunut, jonkun koulun urheilupäivän takia. Ajattelin, että antakoon joku muu paikan, mummo nosti metelin ja haukkui laiskaksi, kamalaksi huligaaniksi, joka ei muuta ollut tehnyt kuin istunut koko päivän.

Ja mitä tapahtui, kolme vuosikymmentä myöhemmin jouduin lähihoitajaksi vanhainkotiin.

Kai kostat niille hakkaamalla niitä siellä?

Vierailija
22/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annat paikkasi varmaan mielellään äitylin jenna-nooalle 7 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annat paikkasi varmaan mielellään äitylin jenna-nooalle 7 v.

Vierailija
24/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä annakkaan! Vie kotias koko penkki.

Sain tästä aivan mahtavan mielikuvan, kiitos :'D

Vierailija
25/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan, mutta minulle sen opetettiin kuuluvan perus käytöstapoihin ja annan sen paikkani. Joskus joku on kyllä vähän jopa loukkaantunut, että kyllähän hän nyt vielä jaksaa seistä... Naiset on välillä oikein kunnon jääräpäitä sen nuorekkuutensa kanssa...

Vierailija
26/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina paikan pienille lapsille, ettei ne jää jalkoihin, raskaana oleville, keppejä käyttäville ja vanhuksille.

Bussilla millä itse kuljen työmatkan viimeisen osuuden teinilaumalla on tapa istua siinä taakse menevillä rappusilla eikä väistä yhtään edes niitä huonokuntoisia vanhuksia jotka jää sit seisoon sinne etuosaan. Itse runnoin tänään niiden yli, että haistakaa sit saatanan kusipää tenut vittu jos ettette usko ikinä kenenkään pyyntöjä väistää.

Vierailija
27/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun junassa keski-ikäinen mies ruuhka-aikaan oli varannut itselleen yhden penkin ja toisen hedelmäpussilleen, jossa oli kaksi tomaattia ja sinappipurkki. Istuin häntä vastapäätä ja kysyin voisiko ottaa pussin syliinsä jotta muutkin pääsevät istumaan ja tämä urpo vain nosti lukemansa lehtensä korkeammalle blokaten minut näköpiiristä. Istuin sitten sen hedelmäpussin päälle, tarkoituksella siirsin niin etten murskaa arvokkaita tomaatteja. Luoja että suuttui. Naureskeltiin muiden matkustajien kanssa hiljaa tälle yrmeälle miehelle. Poistui tietenkin kauniaisissa.

Vierailija
28/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa nyt nuorena istua, että jaksaa vanhana seistä.

Vierailija
29/29 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu vaan kaikessa rauhassa. Ethän sä jaksa pitää sitä tyhjää ja tyhmää päätäsi pystyssä seisoen.