Miksi minun pitäisi antaa paikkani bussissa vanhukselle?
Sellainen joka ei pysty seisomaan tuskin edes matkustaisi bussilla. Annan paikkani vain jos bussiin kuulumaton vanhus tuupertuu joutuessaan seisomaan, tai odottava äiti huojuu uhkaavasti. En minä nosta ahteriani jokaisen 70v Mairen vuoksi.
Kommentit (29)
Mutta annat paikkasi varmaan mielellään äitylin jenna-nooalle 7 v.
Mutta annat paikkasi varmaan mielellään äitylin jenna-nooalle 7 v.
Vierailija kirjoitti:
Älä annakkaan! Vie kotias koko penkki.
Sain tästä aivan mahtavan mielikuvan, kiitos :'D
Ei sinun tarvitsekaan, mutta minulle sen opetettiin kuuluvan perus käytöstapoihin ja annan sen paikkani. Joskus joku on kyllä vähän jopa loukkaantunut, että kyllähän hän nyt vielä jaksaa seistä... Naiset on välillä oikein kunnon jääräpäitä sen nuorekkuutensa kanssa...
Mä annan aina paikan pienille lapsille, ettei ne jää jalkoihin, raskaana oleville, keppejä käyttäville ja vanhuksille.
Bussilla millä itse kuljen työmatkan viimeisen osuuden teinilaumalla on tapa istua siinä taakse menevillä rappusilla eikä väistä yhtään edes niitä huonokuntoisia vanhuksia jotka jää sit seisoon sinne etuosaan. Itse runnoin tänään niiden yli, että haistakaa sit saatanan kusipää tenut vittu jos ettette usko ikinä kenenkään pyyntöjä väistää.
Tuli mieleen kun junassa keski-ikäinen mies ruuhka-aikaan oli varannut itselleen yhden penkin ja toisen hedelmäpussilleen, jossa oli kaksi tomaattia ja sinappipurkki. Istuin häntä vastapäätä ja kysyin voisiko ottaa pussin syliinsä jotta muutkin pääsevät istumaan ja tämä urpo vain nosti lukemansa lehtensä korkeammalle blokaten minut näköpiiristä. Istuin sitten sen hedelmäpussin päälle, tarkoituksella siirsin niin etten murskaa arvokkaita tomaatteja. Luoja että suuttui. Naureskeltiin muiden matkustajien kanssa hiljaa tälle yrmeälle miehelle. Poistui tietenkin kauniaisissa.
Joo, kannattaa nyt nuorena istua, että jaksaa vanhana seistä.
Istu vaan kaikessa rauhassa. Ethän sä jaksa pitää sitä tyhjää ja tyhmää päätäsi pystyssä seisoen.
Kai kostat niille hakkaamalla niitä siellä?