Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä palstaa tarpeeksi pitkään luettuani tajusin, että haluan Kånken-repun.

Kånkenfani
07.10.2016 |

Ilmeisesti yksi ja sama lähettää tänne säännöllisesti viestejä kyseisistä repuista niin usein, että jopa minä olen huomannut ne viestit, vaikka en käy täällä erityisen usein. Harmi vain, että ne eivät ole tietääkseni kovin halpoja, mutta kerranhan se vain kirpaisee, kunhan saan sellaisen repun, josta tykkään joten kiitos hänelle, joka niistä repuista tänne viestität.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Ehkä se toimii eräänlaisena alitajuntaan iskevänä piilomainontana, kun sana Kånken osuu silmiin monta kertaa päivässä! Minkäväristä olet, ap ajatellut? Itse pitääisi punaisesta tai vihreästä!

Vierailija
2/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon, joukossa on voimaa.

Vierailija
4/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, en olekaan yksin tämän toiveeni kanssa ja minä kun luulin, että täällä tulisi pelkkää kakkaa niskaan niin kuin minulle yleensä tulee.

Vierailija
5/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakaan ei vielä ole. Pian on! Palstaan voi onneksi luottaa ja muistutus tulee asiasta tasaisin välein. Haluan kirkkaan keltaisen ja toinen väri vaihtelun vuoksi voisi olla vitivalkoinen.

Vierailija
6/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse investoin juuri oranssiin. Kai nyt mullakin pitaa olla kun taalla niista niin kovasti puhutaan. Haluan olla ajan hermoilla! Ehka mustakin sitten kirjoitetaan palstalla. Tai ainakin voin osallistua keskusteluun kun nyt tiedan milta tuntuu kokea Kankenin kanssa kaupungilla kavely.

Vierailija
7/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se vaaleanharmaa/ruskea on kaunis. Samoin oranssi. Sopii jotenkin tosi hienosti mustan tai tummansinisen takin kanssa.