Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PERJANTAI. Mitä teet tänään?

Vierailija
07.10.2016 |

Töissä vai vapaalla?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta toipunut vatsataudista ja tänään alkoi kiinteä ruoka pysyä sisällä. Aamupäivä meni vielä sohvalla makoillessa, mutta sitten kävin suihkussa ja soitin miesystävälle, että uskaltaisiko lähteä kanssani kävelylle, koska minä kaipaan jo kipeästi raitista ilmaa ja muutenkin on häntä ikävä. Uskalsihan se.:) Kävelyn jälkeen olen vähän siivoillut asuntoa ja juonut muutaman kupin kahvia, aikas ihanaa muuten kun ei moneen päivään ole uskaltanut sitä juoda. Tässä illaan mittaan vielä netissä roikkumista ja ehkä uuden kirjan aloittaminen, kun entinen tuli luettua tuossa aamupäivällä loppuun.

Viikonlopusta on tulossa ihana, kun viimein saan miesystävän tänne viettämään aikaa.:)

Luuletko, että hän mielii naiseutesi kukkaa?

Vierailija
62/66 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla. Minulla on viikonlopun ajan hoidossa 1-v kaksoset... :D Ihan hyvin on mennyt tähän asti!

N18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aromipesässä hernekeittoa. Nam.

Vierailija
64/66 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaalla. Minulla on viikonlopun ajan hoidossa 1-v kaksoset... :D Ihan hyvin on mennyt tähän asti!

N18

Ovatko ekaa kertaa hoidossa? Jänskättääkö?

Vierailija
65/66 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Ovatko ekaa kertaa hoidossa? Jänskättääkö?

Ei sentään :) Ekaa kertaa olivat päivän hoidossa jossain 2kk iässä, yhden yön silloin tällöin 6kk >, mutta tänään ekaa kertaa pe-su! Kummipojat kyseessä, mielellään otan hoitoon.

Huomenna olisi tarkoituksena käydä kolmestaan Ikeassa, se vähän jännittää kyllä.

N18

Vierailija
66/66 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaremonttia pitäisi jatkaa.